فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گزارشی از كنسرت های شهریور ماه



 

 گزارشی از كنسرت های شهریور ماه

 


در آستانه ی عید سعید فطر تعدادی از گروه های موسیقی، سازهایشان را برای اجرای عمومی كوك می كنند.

گروه «افشارستان» به سرپرستی میلاد درخشانی ۱۰ و۱۱ شهریور ماه در فرهنگسرای «نیاوران» به صحنه می روند و با سازهای تار ، سنتور ، پیانو ، گیتار ، درامز در ساعت ۲۱ میزبان علاقه مندان موسیقی بی كلام می شوند.

در همین روزها و یك روز پس از عید سعید فطر، مجموعه فرهنگی حافظ شیراز ۱۰ و ۱۱ شهریور میزبان كنسرت سیمین غانم ویژه بانوان می شود.

این هنرمند كه در روزهای یاد شده راس ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می رود،علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیزه با قطعات جدید كه تا به حال اجرا نشده اند،كنسرتش را در شهر شعر و ادب به صحنه می برد.

رضا صادقی هم ۱۰ شهریور ماه به اصفهان می رود و هر شب در یك سانس قطعاتی از آلبوم جدیدش را برای مخاطبان اجرا می كند.

احسان حق شانس خواننده پاپ ۱۰ شهریور در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در اریكه ایرانیان به صحنه می رود.

مجموعه كاخ نیاوران نیز ۱۰ و ۱۱ شهریور گروه «روزبه» به سرپرستی روزبه نعمت اللهی را میزبانی می كند كه قرار است با اركستری بزرگ اشعاری از مولانا را در فضای باز این كاخ اجرا كنند.

در آخرین ماه فصل تابستان در ۱۶ شهریور ماه، ساعت ۱۸ كنسرت نظم و نثر در فرهنگسرانی نیاوران به صحنه می رود.

این كنسرت شامل همنوازی عود و تنبك با حضور سعید نایب محمدی، حمید قنبری و پدرام خاور زمینی است.

اما مازیار فلاحی خواننده پاپ و آهنگساز اولین كنسرت مستقلش را ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه در برج میلاد برگزار می كند و حدود ۲۰ قطعه از موسیقی فیلم هایی كه تا كنون ساخته به همراه قطعاتی از آلبوم «قلب یخی» را اجرا می كند.

فلاحی هر شب در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ اجرا دارد.

علی اصحابی، مهدی مدرس و كیارش حسن زاده ۸و۹و۱۰ شهریورماه به سالن آمفی تئاتر كیش می روند و هر شب ساعت ۱۲ یك اجرا را پشت سر می گذارند.

به گزارش ایسنا،اجرای موسیقی تلفیقی ایرانی و كلاسیك از برنامه های سالن رودكی تهران در تاریخ ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ شهریور است.

گروه موسیقی «چنگ مهر» در این سه شب ساعت ۲۱ با آواز فاروق كسمایی به صحنه می رود.

آواز حسین علیشاپور نیز در تالار اندیشه ی حوزه ی هنری می پیچد، این هنرمند به همراه «گروه مهربانی» ۲۴ و ۲۵ شهریورماه ساعت ۲۱ به صحنه می روند.

سلمان سالك گروه «مهربانی» را برای اجرای آواز بیات اصفهان و آواز داشتی سرپرستی می كند.

در اواسط شهریور ماه نیز گروه «کامه راتا» به سرپرستی کیوان میرهادی آثار مدرن و پست مدرن آهنگسازان ایرانی را از ۲۰ تا ۲۳ شهریور در تالار رودکی به روی صحنه خواهد برد.

این كنسرت با عنوان «شب آثار پست مدرن ایرانی» به آثاری از آهنگسازان معاصر کشورمان اختصاص خواهد داشت که در ژانر موسیقی مدرن و پست مدرن فعالیت هایی داشته اند.... / گزارش : خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
كنسرت سیروان خسروی,2 شهریور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارشی از فروش سینمای ایران در تیر ماه



 

 

گزارشی از فروش سینمای ایران در تیر ماه

 

فیلم سینمایی «چهل سالگی» به كارگردانی علیرضا رییسیان تاكنون طی ۱۰ روز اكران در ۱۷ سینما نزدیك به ۱۱۴ میلیون تومان و «كیفر» ساخته حسن فتحی پس از ۳۸ روز اكران در ۱۰ سالن به فروش بالغ بر ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست یافت.

«هفت دقیقه تا پاییز» به كارگردانی علیرضا امینی طی ۳۱ روز نمایش در۱۱ سالن بالغ بر ۳۳۳ میلیون و «بیداری رویاها» ساخته محمدعلی باشه آهنگر طی ۱۰ روز اكران در ۱۶ سینما،۲۸ میلیون تومان فروخت.

«پسر آدم، دختر حوا» ساخته جدید رامبد جوان هم طی سه روز نمایش در ۷ سالن نزدیك به ۲۲ میلیون فروش كرد و «افراطی ها» ساخته جهانگیر جهانگیری نیز طی همین مدت در ۲۴ سالن ۴۴ میلیون تومان فروش داشت.

«لج و لجبازی» ساخته سیدمهدی برقعی هم طی ۱۷ روز نمایش در ۲۳ سالن بالغ بر ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و «ازدواج در وقت اضافه» ساخته قدرت الله صلح میرزایی نیز طی ۴۷ روز بالغ بر ۲۳۹ میلیون تومان فروخت.

«دموكراسی تو روز روشن» ساخته علی عطشانی و «طلا و مس» به كارگردانی همایون اسعدیان به ترتیب پس از ۶۰ روز اكران با فروش نزدیك ۶۲۹ و ۴۱۳ میلیون تومان ها به روزهای پایانی اكران شان نزدیك می شوند.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی، تا روز ۲۵ تیرماه «موج سوم» اولین سینمایی آرش سجادی حسینی هم پس از ۲۰ روز اكران با ۴ میلیون تومان فروش اكرانش به پایان رسید.... / خبرگزارى ایسنا