فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گاف‌های یك شبكه‌ی تازه‌ تاسیس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گاف‌های یك شبكه‌ی تازه‌ تاسیس

شبكه‌‌ پویا به عنوان شبكه‌ای تازه‌ تاسیس كه توانسته در همین ابتدای كار، مخاطبان زیادی را متوجه خود كند، با اشتباهاتی در كنداكتور پخش خود، ‌باعث سردرگمی برخی مخاطبانش شده است.

به گزارش ایسنا،‌ در روزهای اخیر، اشكالات كنداكتور پخش شبكه پویا مخاطبان این شبكه را سردرگم كرده است. این گاف‌ها از زیرنویس‌هایی با غلط‌‌های نگارشی تا عدم پخش برنامه بر اساس كنداكتور اعلام شده و پخش قسمت‌های تكراری از مجموعه‌های در حال پخش را شامل می‌شود كه ادامه‌ی این روند پخش، می‌تواند مشكلاتی را در رابطه‌ی شبكه پویا با مخاطبانش ایجاد كند.

خیلی از مخاطبان به هنگام تماشای برنامه‌های شبكه پویا با مشكل تكراری بودن قسمت پخش شده مواجه می‌شوند؛ به عنوان مثال، انیمیشن «باخانمان»، در هفته گذشته به بازپخش قسمت‌های قبلی پرداخت درحالی كه مخاطب،‌ انتظار دیدن قسمت‌های جدید را داشت.

برخی مخاطبان هم كه از روی كنداكتور پخش، برنامه‌ای را برای دیدن انتخاب می‌كردند متوجه می‌شدند این برنامه پیش از این پخش شده یا قرار است در ساعت دیگری پخش شود. اشكالات جزئی در زیر‌نویس‌ها هم از دیگر مسائلی است كه در شبكه پویا دیده می‌شود.

بعضی از مجموعه‌های انیمیشنی هم كه در هر قسمت، داستان مجزایی را روایت می‌كنند، بدون رعایت ترتیب، پخش می‌شوند كه به دلیل پیوستگی خط داستانی، با قسمت‌های قبل و بعد از آن ناهمخوانی‌هایی را ایجاد می‌كند.

این در حالی است كه شبكه تازه‌تاسیس پویا،‌ با پخش بسیاری از مجموعه‌های انیمیشنی خاطره‌انگیز توانسته از همان روزهای نخست فعالیتش، مخاطبان زیادی را به خود جلب كند و با كنار رفتن شبكه‌ی ماهواره‌یی رقیب ـ البته به طور موقت ـ تنها شبكه فارسی‌ زبان انیمشن است و می‌تواند از این فرصت فراهم‌ شده به خوبی برای جا انداختن خود در خانواده‌های ایرانی استفاده كند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گفتگوی یك كازرونی با پزشك یك شبكه ماهواره‌ای لهجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری اعضای یك شبكه فساد مالی



 

با پیگیری و تحقیقات سربازان گمنام امام زمان (عج)‌، اعضای یك شبكه كه ۵ میلیارد تومان اختلاس كرده بودند، دستگیر شدند.


تعداد ۱۵ نفر از اعضای یك شبكه فساد مالی و تضییع حقوق بیت‌المال كه در میان آنها شهردار و ۳ نفر از اعضای شورای شهر یكی از شهرهای اقماری غرب استان تهران نیز هستند، به دست سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره كل اطلاعات غرب استان تهران شناسایی، بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.


متهمان در بازجویی‌های خود به دریافت رشوه، سندسازی و اختلاس از حساب شهرداری اعتراف كردند و متهم به تضییع بیش از ۵۰ میلیارد ریال از حقوق بیت‌المال هستند كه پرونده آنان در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان كرج تحت رسیدگی است.