فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کیمیایی حضور گلزار در فیلم تازه اش را تکذیب کرد!



 

 

کیمیایی حضور گلزار در فیلم تازه اش را تکذیب کرد!

 

در حالی که هفته گذشته یکی از روزنامه ها تیتر زده بود که گلزار در فیلم تازه کیمیایی بازی خواهد کرد، مسعود کیمیایی این مساله را تکذیب کرد!

در حالیکه در تعدادی از نشریات و رسانه ها عنوان شده بود که «سونامی» نام فیلم جدید مسعود کیمیایی است، این کارگردان این موضوع را تکذیب کرد.

کیمیایی روز گذشته گفت: «فیلمنامه ای توسط عبدالرضا منجزی نوشته شده که به دست من رسیده و قرار است آن را جلوی دوربین ببرم. این فیلمنامه به سبک و سیاق خودم در حال نگارش است و البته نام آن «سونامی» نیست.»

این کارگردان مطرح در خصوص نام فیلم و ترکیب بازیگران پروژه تازه اش نیز گفت:«هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نکرده ام و بعید می دانم تا آماده شدن فیلمنامه نام آن مشخص شود. در مورد بازیگران هم باید بگویم با آقایان فریبرز عرب نیا و محمدرضا گلزار برای بازی در این فیلم مذاکره ای نشده است و انتخاب عوامل فیلم با تکمیل شدن فیلمنامه و آغاز پیش تولید شروع می شود.»

فیلم جدید مسعود کیمیایی که خود تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد مضمونی اجتماعی دارد.... / شبکه ایران



ویدیو مرتبط :
افتتاحیه فیلم فرزند چهارم با حضور مسعود کیمیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته گذشته با حضور سر صحنه صورت گرفت کارگردانی نمادین مسعود کیمیایی در فیلم «صفر»



اخبار,اخبارفرهنگی,کارگردانی نمادین مسعود کیمیایی

اخبارفرهنگی - هفته گذشته با حضور سر صحنه صورت گرفت
کارگردانی نمادین مسعود کیمیایی در فیلم «صفر»

سه شنبه هفته گذشته 21 مرداد مسعود کیمیایی کارگردان پیشکسوت سینمای ایران از پروژه «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی فر دیدن کرد و یکی از سکانس های این فیلم را به صورت نمادین کارگردانی کرد.

سه شنبه هفته گذشته 21 مرداد مسعود کیمیایی کارگردان پیشکسوت سینمای ایران از پروژه «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی فر دیدن کرد و یکی از سکانس های این فیلم را به صورت نمادین کارگردانی کرد.

کیمیایی با ابراز خوشحالی از اینکه هنرجویان کارگاه آزاد فیلم راه به سینمای حرفه ای پیدا کرده اند گفت: «به هر جهت یکی از فرازهای کارگاه آزاد فیلم این است که بچه ها، (البته نه به معنی بچه) دارند می روند که بزرگانی شوند. این جمله را  همیشه سر کلاس می گفتم، فقط برای تشویق هم نمی گفتم، این حس را همیشه داشتم و دارم که بخشی مهمی از سینمای آینده برای این  بچه ها است. نوابغی که مشغول درس خواندن هستند و بخش نبوغشان را عقب گذاشتند و حالا در حال تجربه کسب کردن هستند». او با اشاره به بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند گفت: «بازیگرانی را در این پروژه می بینم که بخشی از آنها از مدرسه فارغ التحصیل شدند. میلاد کی مرام یکی از بهترین ها است، همینطور پولاد کیمیایی و صالح صارمی و دیگر بازیگران. این موضوع جز اینکه غرور داشته باشد، چیز دیگری نیست».


او که با ورود به لوکیشن با دیدن گریم پسرش غافلگیر شد، گفت: «فکر نمی کردم به این گریم رضایت بدهد، اما گویا رضایت داده و شنیدم این شخصیت را خوب بازی می کند».
کیمیایی در آخر گفت: «خوشحالم که مسعود یزدانی فر ساخت فیلم بلندش را آغاز کرده است. او از استعدادهای فوق العاده مدرسه است و شنیدم که فیلم موفقی خواهد بود و امیدوارم همینطور باشد».

اخبار,اخبارفرهنگی,کارگردانی نمادین مسعود کیمیایی

فیلم «صفر» به کارگردانی و نویسندگی مسعود یزدانی فر تاکنون نیمی از تصویربرداری را پشت سر گذاشته است.
مسعود یزدانی فر که نخستین فیلمش را مقابل دوربین می برد، دانش آموخته مدرسه سینمایی مسعود کیمیایی است. در خلاصه داستان این فیلم که به قلم مسعود یزدانی فر نوشته شده است، آمده: سه دوست و هم محله ای قدیمی بعد از سال ها در یک گروه خلاف کار قرار می گیرند و در پی یک معامله بزرگ هستند که فتنه های یک گروه دیگر خصوصا یک فرد باعث می شود که تصمیم به نابودی یکدیگر می گیرند. بازیگران این فیلم عبارتند از: پولاد کیمیایی، میلاد کی مرام، هدی زین العابدین، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی و (با معرفی) شهروز فرهادیه، عاطفه بختیاری، صالح صارمی و سارا محمدی و (با حضور افتخاری) شراره رخام. عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مسعود یزدانی فر، مدیر تصویربرداری: سینا کرمانی زاده، مدیر تصویربرداری: سینا کرمانی زاده، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح گریم: پدرام زرگر، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: شاهین غلامرضایی، منشی صحنه: مژگان قاضی زاده، عکاس: سینا نورمحمد، روابط عمومی: بهناز شیربانی، مدیر تدارکات: مرتضی خسروی، دستیاران کارگردان: مهسا فتحعلی، علیرضا رستم زاده، دستیار اول تصویربردار: احسان رفیعی جم، مدیر تولید: مهدی چراغی، تهیه کننده: علیرضا اشکبوس.

اخبارفرهنگی - بانی فیلم