فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کلاه قرمزی روز پدر به تلویزیون می‌آید



اخبار, اخبار فرهنگی ,کلاه قرمزی


 اخبار فرهنگی - کلاه قرمزی روز پدر به تلویزیون می‌آید

 کلاه قرمزی و دوستانش، ۲۳ اردیبهشت ماه - در سالروز ولادت امام علی (ع) - با تدارک برنامه‌های ویژه‌ای میهمان خانه مخاطبان خود می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو از پخش قسمت جدید برنامه «کلاه قرمزی ۹۳» در سالروز ولادت امام علی (ع) خبر داد و گفت: مثل سال‌های گذشته «کلاه قرمزی» پیک خجسته اعیاد امسال می‌شود.

علی زارعان با اعلام اینکه پخش ویژه برنامه «کلاه قرمزی» در اعیاد مذهبی در دستور کار این شبکه قرار دارد، افزود: شأن و منزلت ولادت با سعادت امام علی (ع) برای ما ایرانی‌ها بیش از نوروز است؛ بنابراین تلاش خواهیم کرد تا در این مناسبت خوب، برنامه با نشاط‌تری را به مخاطبان تلویزیون تقدیم کنیم.

وی تصریح کرد: در ویژه برنامه ۱۳ رجب همه عروسک‌های برنامه «کلاه قرمزی۹۳» حضور خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا با روایت قصه‌های شاد لحظه‌های به یاد ماندنی را برای مردم رقم بزنند.

مجموعه «کلاه قرمزی» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب سال‌هاست در نوروز و اعیاد مختلف به خانه خانواده‌های ایرانی می‌آیند، این برنامه که با استقبال مخاطبان هم رو به رو شده، امسال چند شخصیت عروسکی جدید به نام‌های عزیزم ببخشید، دیبی، بچه فامیل دور را معرفی کرد.

دنیا فنی‌زاده، مرضیه محبوب، امیر سلطان احمدی، بنفشه صمدی و محمد لقمانیان از جمله عروسک‌گردان‌های این مجموعه هستند و هنرمندانی چون حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی، کاظم سیاحی و... صداپیشگان این مجموعه عروسکی هستند.
اخبار فرهنگی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
تیزر کلاه قرمزی برای روز پدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«کلاه قرمزی» روز پدر به تلویزیون می‌آید


حمید مدرسی تهیه‌کننده «کلاه قرمزی»گفت: «ما ضبط قسمت‌هایی ویژه اعیاد را همزمان با آیتم‌های نوروز انجام دادیم ولی کارهای مونتاژ را همچنان دنبال می‌کنیم.»

خبرگزاری مهر: حمید مدرسی تهیه‌کننده «کلاه قرمزی»گفت: «ما ضبط قسمت‌هایی ویژه اعیاد را همزمان با آیتم‌های نوروز انجام دادیم ولی کارهای مونتاژ را همچنان دنبال می‌کنیم.»

به گفته او دیگر برنامه‌های مجموعه «کلاه قرمزی» همزمان با نیمه شعبان، عید فطر، عید قربان، تولد امام رضا (ع) و دیگر اعیاد پخش خواهد شد.

 این تهیه‌کننده درباره برنامه روز پدر توضیح داد: «مجموعه «کلاه قرمزی» روز سوم خرداد همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. همچنین در حال بررسی هستیم تا چندین شبکه دیگر هم این ویژه‌برنامه را به مناسبت این روز پخش کنند.»

مدرسی درباره ویژگی‌های این برنامه گفت: «این برنامه بسیار ویژه است و جذابیت‌های زیادی دارد. به نوعی برنامه شیرین‌تری خواهد بود. تمام عروسک‌هایی که در مجموعه نوروزی «کلاه قرمزی» حضور داشتند، در این ویژه‌برنامه نیز خواهند بود.»

در مجموعه نوروزی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب، در کنار کلاه قرمزی، پسرخاله، پسر عمه‌زا، دختر همسایه، همساده، گابی، جیگر، فامیل دور، ببعی و... حضور داشتند. ساعت پخش این ویژه‌برنامه در روز پدر هنوز قطعی نشده است.