فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چه کنسرت‌هایی در راهند؟



اخبار,اخبار فرهنگی,گروه موسیقی تلفیقی  دارکوب


اخبار فرهنگی - چه کنسرت‌هایی در راهند؟

روزهای زیادی باقی نمانده تا ماراتن نفس‌گیر کنسرت‌های تهران، دوباره به راه بیفتد و سالن‌های شهر را پر از نوای موسیقی کند.

به گزارش ایسنا ، گروه موسیقی تلفیقی «دارکوب» به خوانندگی محسن شریفیان و علی زند وکیلی کنسرت زمستانی برگزار خواهند کرد.

این اجرا 13، 14 و 15 دی در تالار وحدت برگزار خواهد شد و همایون نصیری هم سرپرست گروه است. این در حالی است که این گروه به تازگی آلبوم «لیوا» را منتشر کرده است.

بهای بلیت‌های این کنسرت 40 تا 70 هزارتومان است.

***

گروه «آوای پارسیان» 15 و 16 دی ماه با اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی به روی صحنه خواهند رفت و این اجرا به خوانندگی سامان علی‌پور در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

بهای بلیت‌های این اجرا 30 تا 40 هزار تومان است.

***

علاقه‌مندان موسیقی پاپ 18 دی‌ماه می‌توانند با محمد علیزادهدر سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی دیدار کنند.

این کنسرت در دو سانس 18 و 21:30 برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های اجرا 30 تا100 هزار تومان است.

***

اما 26 دی ماه نوبت سعید شهروز است که پس از 3 سال به روی صحنه بازگردد.

او ساعت 21 به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد رفت و به گفته خودش قطعات خاطره‌انگیزش را با سازبندی متفاوت اجرا خواهد کرد.

قیمت بلیت‌های این اجرا 30 تا 100 هزار تومان است.

***

حمید متبسم، سرپرست گروه موسیقی «مضراب» پس از برگزاری تورهای اروپایی این بار 26، 27 و 28 دی ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت «زمزمه‌ها» نام دارد که با خوانندگی سالار عقیلی همراه خواهد بود.

پویان بیگلر، نوشین پاسدار، آوا ایوبی، نغمه فرهمند، سمیرا گلباز، افشین بابایی، جلال امیر پورسعید، پدیده احرارنژاد، پژمان زاهدیان، بهناز بهنام‌نیا و...هم در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

بهای بلیت‌های اجرا 30 تا 80 هزارتومان است و محوریت کنسرت کلام شفیعی کدکنی است.

***

اما اگر مخاطب موسیقی نواحی هستید، فرج علی‌پور 10 بهمن‌ماه در تالاراندیشه حوزه هنری کنسرت خواهد داشت.

این اجرا با حرکات آیینی و محلی لری همراه خواهد بود و میلاد علی‌پور تنظیم قطعات برای ارکستر را بر عهده داشته است.

بهای بلیت‌های این کنسرت نیز 20 تا 50 هزار تومان است.

***

همچنین، علیرضا قربانی قطعات خاطره‌انگیز خود را در شب‌های زمستانی تهران به روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت 26 و 27 دی ماه در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد شد و ارکستر «آهنگ اشتیاق» قربانی را همراهی خواهند کرد.

سامان صمیمی کنسرت مایستر اجرا خواهد بود و در این کنسرت قطعات برگزیده این خواننده کلاسیک که پیش از این هم شنیده شده‌اند، برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

کنسرت در دو سانس 18:30 و 22 خواهد بود.
اخبار فرهنگی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫شیرمردان در راهند! :)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت هایی که در راهند


با تمام شدن ماه های عزاداری همه ارکسترها و خواننده ها برای اجرای زنده برنامه ریزی کرده اند. برنامه اجراهای موسیقی یک هفته آینده را به گزارش هنرآنلاین بخوانید. فعلا بیشتر گروه های موسیقی سنتی و کلاسیک آماده اجرا هستند و احتمالا از هفته دوم دی ماه صف کنسرت های پاپ هم تشکیل می شود.




روزنامه هفت صبح: با تمام شدن ماه های عزاداری همه ارکسترها و خواننده ها برای اجرای زنده برنامه ریزی کرده اند. بیشتر گروه های موسیقی سنتی و کلاسیک آماده اجرا هستند و از هفته دوم دی ماه صف کنسرت های پاپ هم تشکیل می شود.

* موتزارت و بلابارتوک به روایت پیانیست بزرگ

رافائل میناسکانیان، پیانیست برجسته ایرانی روز پنجم دی ماه به تالار وحدت می رود و رپرتواری گوش نواز برای علاقمندان موسیقی اجرا می کند. میناسکانیان قرار است «فانتازیا شماره 4» و «سونات پیانو شماره 10» از موتزارت را اجرا کند. از بلابارتوک آهنگساز بزرگ مجار هم قطعه «15 آواز روستایی مجار» و از شومان هم «کرایسلریانا» را می نوازد.

زمان اجرا: ساعت 15 روز پنجم دی ماه

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند


* ارکستر سمفونیک آیسو

ارکستر سمفونیک آیسو به رهبری مازیار یونسی و با حضور فرمهر بیگلو به عنوان کنسرت مایستر هشتم دی ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود.سمفونی شماره پنج فرانس شوبرت، اوزتور آرایشگر شهر سویل اثر جیاکیمو روسینی و مولداویا از پوئم سمفونی سرزمین پدری اثر بدریش اسمتانا در این کنسرت اجرا می شود.

این ارکستر که به ارکستر ایران - اتریش هم شهرت دارد زیر نظر کریستین شولز، مدیر ارکستر سمفونیک وین تمرین می کند و در نبوداو مازیار یونسی سرپرست و رهبر این ارکستر است. رپرتوار این اجرا هم شنیدنی است و اتفاقا اورتور آرایشگر شهر سویل در ایران از محبوبیت زیادی نزد علاقمندان به موسیقی برخوردار است.

زمان اجرا: ساعت 21:30 روز هشتم دی ماه.

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند


* دیگر اجراهای کلاسیک

ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران (15 و 16 دی تالار وحدت)، رسیتال پیانو به نوازندگی فریدون ناصحی (13 دی فرهنگسرای نیاوران)، رسیتال پیانو «100 سال موسیقی ایرانی برای پیانو» به نوازندگی لیلا رمضان (چهارم و پنجم دی سالن رودکی)، ارکستر مجلسی، رسا (سوم دی تالار رودکی) و دولت گیتار کلاسیک با اجرای امانی و حامد حدیدی (پنجم دی ماه تالار رودکی) از دیگر اجراهای کلاسیک دو هفته اول دی ماه هستند.

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند


* شیپور صلح پس از دو ماه

ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس، کنسرت «شیپور صلح» را با آهنگسازی علی قمصری و صدای محمد معتمدی برای بار دیگر اجرا می کند. کنسرت شیپور صلح که تعدادی کنسرتو برای سازهای ایرانی است پیش از ماه محرم و در تاریخ 26 مهر ماه روی صحنه رفته بود و حالا بار دیگر سوم، چهارم و هفدهم دی ماه در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

علی قمصری آهنگساز و تک نواز تار، پاشا هنچنی تک نواز نی، پویاس رایی تک نواز سنتور، شروین مهاجر تک نواز کمانچه؛ سولیست های این کنسرت خواهند بود و محمد معتمدی هم در قطعاتی خوانندگی می کند.

زمان اجرا: ساعت 21:30 روز 17 دی ماه

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند


* گلچین عاشقانه

اما اجراهای پاپا با کنسرت مسعود امامی افتتاح می شود. برای اولین بار است که امامی د رسالن میلاد نمیاشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. این برنامه روز جمعه پنجم دی ماه روی صحنه خواهد رفت. مسعود امامی برای کنسرت پیش رو گلچینی از قطعات عاشقانه و خاطره انگیز خود را آماده کرده است. همچنین برنامه پنجم دی ماه اولین اجرای آلبوم «همیشگی» است؛ آلبومی که در مهر ماه سال جاری به بازار عرضه شد. آخرین کنسرت امامی، اسفند 92 و در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد.

زمان اجرا: ساعت 21 روز پنجم دی ماه

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند


* مازیار فلاحی و آغاز کنسرت های «لعنت به من»

مازیار فلاحی ستاره محبوب این روزهای موسیقی پاپا ایران هم روز هشتم دی ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود. از انتشار آخرین آلبوم فلاحی با نام «لعنت به من» چند ماهی گذشته و اودر این اجرا اکثر قطعات این آلبوم را در کنار گزیده ای از قطعات خاطره انگیزش اجرا خواهد کرد.

زمان اجرا: ساعت های 18:15 و 21:45، هشتم دی ماه

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند


* سلول عمومی

رضا یزدانی در آستانه انتشار تازه ترین آلبومش روی صحنه می رود. یزدانی در تاریخ 15 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه طی دو سانس برنامه اجرا می کند. «سلول شخصی» عنوان آلبوم جدید رضا یزدانی است؛ مجموعه ای شامل دو آلبوم که یک آلبوم گزیده ای از سروده های اندیشه فولادوند و دیگری سروده هایی از دیگر ترانه سراهاست. احتمال دارد این کنسرت اولین اجرای این آلبوم هم باشد.

زمان اجرا:
ساعت های 18:15 و 21:45 روز 15 دی ماه

منوی کامل کنسرت هایی که در راهند