فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چرا برنامه علی ضیاء روی آنتن نرفت؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,علی ضیا

 

اخبار فرهنگی - چرا برنامه علی ضیاء روی آنتن نرفت؟

برنامه «بعضیا» که قرار بود در فاصله بین اعیاد قربان و غدیر روی آنتن شبکه سه سیما برود، چهارشنبه شب 16 مهر پخش نشد.

به گزارش خبرآنلاین، این اتفاق در حالی رخداد که پیش از این اعلام شده بود، چهارشنبه شب 16 مهر این برنامه پخش خواهد شد. در کنداکتور برنامه‌های شبکه سوم سیما هم نام این برنامه وجود داشت.

«بعضیا» که تهیه‌کننده و مجری آن علی ضیاء است، برنامه‌ای گفت و گو محور(تاک شو) است که در شب های گذشته میزبان چهره‌هایی چون اکبر عبدی بازیگر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و حمید سوریان کشتی‌گیر ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی شده بود.

گفت‌ و گوهای علی ضیاء با سه مهمان برنامه در سایر رسانه‌های مکتوب و آنلاین هم بازتاب گسترده ای داشت و بسیاری از خبرگزاری‌ها و سایت های خبری بخش‌هایی از صحبت‌های اکبر عبدی، کفاشیان و حمید سوریان را منتشر کردند.

گفت و گو با همسر علی کفاشیان هم یکی از بخش‌های این برنامه بود که بازتاب زیادی داشت، همسر کفاشیان در این برنامه گفته بود که موافق کناره گیری همسرش از فدراسیون فوتبال است و به او گفته که وقتی مردم تو را نمی‌خواهند بهتر است که از این سمت کناره گیری کنی.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
برنامه ویتامین 3 علی ضیاء

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه ویژه برنامه ماه عسل؛علی ضیاء:من مجری برنامه هستم/اینقدر به من تذكر ندهید



حاشیه ویژه برنامه ماه عسل؛

علی ضیاء:من مجری برنامه هستم/اینقدر به من تذكر ندهید

علی ضیاء بدلیل اشارات و تذكرات عوامل پشت صحنه در هنگام صحبت با مهمان عنوان كرد: من مجری برنامه هستم و اینقدر به من تذكر ندهید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شب گذشته در ششمین روز از ماه مبارك رمضان ویژه برنامه "ماه عسل"كه در این روزهای عرفانی ومعنوی و همچنین لحظات نزدیك افطار مهمان خانه های روزه داران است با صدای"بنیامین بهادری" از شبكه 3 سیما ششمین برنامه خود را به روی آنتن برد.

"سید علی ضیاء"در لحظات آغازین برنامه گفت: ما دیشب در حضور 8هزار نفر از مردم پایتخت بودیم كه با تعدادی از آن ها به گپ و گفتگو پرداختیم كه در این گفتگو متقابل با مردم برخی از آن ها نقدهای زیادی از برنامه داشتند و برخی هم نسبت به این برنامه ابراز علاقه كردند.

ضیاء ادامه داد: مردم انتقادهایی از وله وخود برنامه داشتند كه دوستان و عوامل برنامه ماه عسل می كوشند تا اتفاقات جذاب در این برنامه بیفتد و اما در مورد اجرای من هم كلی حرف و حدیث بود كه امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

در آیتم حافظان كل قرآن كریم روشندل فاطمه حسینی علایی (دانشجوی دكترای معارف اسلامی دانشگاه پیام نور) مهمان این قسمت از برنامه ماه عسل بود.

فاطمه حسینی علایی با حضور در این بخش برنامه عنوان كرد: از سن 5سالگی با قران آشنا شدم و از سال 1373 شروع به حفظ قرآن كردم و در حال حاضر 10سال است كه حافظ كل قرآن هستم.

ابراهیم خدابنده (یكی از مسولان سابق سازمان منافقین)، ثریا عبدالهی (نماینده خانواده های اسیر فرقه رجوی)، حسین عزیزی (عضو سابق سازمان منافقین) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

ابراهیم خدابنده یكی از مسولان سابق سازمان منافقین باحضور در این برنامه گفت: 23سال عضو سازمان منافقین بودم و علیه جمهوری اسلامی در كشور عراق و اروپا فعالیت می كردم.

وی از دلایل فریب و جذب خود به این سازمان گفت: صحبت هایی درباره اینكه مردم ایران بدبخت هستند و وجود دشمنی عامل همه بدبختی های مردم ایران است و اینكه شما باید خود برای سرنوشت كشورتان فنا كنید.

خدابنده ادامه داد: دروغ و فریب در آنجا نهادینه شده و فردی كه حصارهای ذهنی خود را بشكند می تواند حصارهای فیزیكی قرارگاه اشرف را شكسته و رها یابد.

ثریا عبد الهی (نماینده خانواده های اسیر فرقه رجوی)كه فرزندش اسیر این فرقه است، گفت: تمامی افرادی كه در اردوگاه اشرف هستند هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند هنگامی كه به دیدار فرزندانمان به كشور عراق رفته بودیم با بلندگو یی كه كشور عراق در اختیارمان گذاشت صدای خود را به اسیران رساندیم.

وی در ادامه دلیل جذب فرزندش به فرقه رجوی گفت: یك گروه از این فرقه كسانی هستند كه خود خواسته و جذب شعارهای سازمان شدند و گروه دیگر دسته فریب خوردگان هستند.

وی در این باره افزود فرزندم ورزشكار بود و برای كاریابی به تركیه رفت و فریب خورده و جذب این فرقه شد.

حسن عزیزی(عضو سابق سازمان منافقین) در ادامه گفت: بعد از فرار از اردوگاه اشرف و بازگشت به ایران نیروهای امنیتی ایران بسیار رفتار خوبی با من داشتند.

وی افزود: ما یك نسل بودیم كه شكاف میانمان ایجاد كردند هدف ما تراژدی برادر كشی نبود و همچنین در قسمتی از برنامه مستندی از عملیات تنگه مرصاد پخش شد.

در ادامه صحبت میان مجری و یكی از مهمانان بود كه علی ضیاء در هنگام صحبتهای خود با مهمان برنامه با گله مندی از اشارات و تذكراتی  كه عوامل پشت صحنه به او در خصوص اجرا و نوع صحبت با مهمان داشتند خطاب به عوامل پشت دوربین با عصبانیت گفت: من مجری این برنامه هستم و تورو خدا اینقدر به من با دست اشاره نكنید.

و در پایان هركدام از مهمانان با دعایی به صحبتهای خود خاتمه دادند.

ماه عسل برنامه ای است كه در ایام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سیما با اجرای سید علی ضیاء وتهیه كنندگی مجید یوسفی پخش می شود./باشگاه خبرنگاران