فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیشنهاد «بهاره رهنما» به همه ایرانی ها



اخبار,اخبار فرهنگی,بهاره رهنما

 

اخبار فرهنگی - پیشنهاد «بهاره رهنما» به همه ایرانی ها

بهاره رهنما با اشاره به اینکه ایرانگردی تجربه جذابی است به هموطنان پیشنهاد کرد در تعطیلات نوروز علاوه بر ایرانگردی و سفر به شهرهای شیراز، سرعین و اردبیل، خواندن کتاب «مالیخولیای محبوب من» را که نوشته خودش است از دست ندهند.

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما درباره پیشنهادی که درباره گذراندن ایام نوروز به هموطنان دارد گفت: همیشه پیشنهاد من به هموطنان برای ایام تعطیل سفر به شیراز بوده است اما این بار در کنار سفر به شیراز می خواهم پیشنهاد کنم که سری هم به سرعین و اردبیل بزنند. این دو شهر علاوه بر داشتن طبیعتی زیبا، مردمی فوق العاده مهربان و با فرهنگ دارد.

وی افزود: سرعین آسمان فوق‌العاده صاف و آبی دارد که تهرانی‌ها تا امروز کمتر شاهدش بوده‌اند. کلا این شهرها جاذبه های گردگشگری بسیار زیبایی دارند. در نهایت معتقدم ایرانگردی یک تجربه عجیب و غریب و جذاب است که من به هم هموطنانم آن را پیشنهاد می دهم.

این بازیگر یادآور شد: همچنین برای کتاب‌خوان‌ها نیز پیشنهاد می کنم کتاب خودم یعنی «مالیخولیای محبوب من» را بخوانند چون این کتاب حس و حالی عاشقانه و بهاری دارد که مطمئنا مورد توجه علاقمندان به کتاب قرار خواهد گرفت. خوشبختانه این کتاب پرفروش ترین کتاب فصل پاییز شده و تا امروز به چاپ پنجم هم رسیده است. همچنین توصیه می کنم فیلم «او» به کارگردانی اسپایک جونز را هم ببینید که فضایی فوق العاده جذاب دارد و درباره یک سیستم‌عامل فوق هوشمند است که زندگی یک انسان را تحت تاثیر قرار داده است. خواکین فونیکس و اسکارلت جوهانسن بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«مالیخولیای محبوب من» نام مجموعه داستانی نوشته بهاره رهنما است که توسط انتشارات نگاه منتشر شده است. این مجموعه شامل هشت قصه بهم پیوسته است که عمدتا درباره زنان و مسایل مربوط به زنان است.

 بهاره رهنما پاییز امسال به همراه پژمان جمشیدی در نمایش «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» به کارگردانی علی نرگس نژاد در تالار های حافظ و نیاوران ایفای نقش کرد. این بازیگر هم اکنون فیلم سینمایی «طبقه حساس» کمال تبریزی و سریال «بوی عیدی» منوچهر هادی را در حال اکران و پخش دارد.

اخبار فرهنگی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
شام ایرانی( بهاره رهنما،شقایق دهقان،لادن طباطبایی،سحر ذ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهای جدید ازلیلا اوتادی، بهاره رهنما و...



 

 

 

اخبار بازیگران


دانیال حکیمی


امسال با فیلم «اسرار پدری»، به کارگردانی «مسعود اطیابی» به جشنواره فجر می‌آید. این فیلم که به تهیه کنندگی یدا... شهیدی و به سفارش سیمافیلم جلوی دوربین رفته است، هم اکنون آماده نمایش می‌باشد. «اسرار پدری» داستان زندگی روانشناس مشهوری به نام سامان را روایت می‌کند که پس از دیدن «مهشید» دوست هم دانشگاهی اش، متوجه می‌شود وی از همسرش جدا شده است. وی به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد اما... در فیلم «اسرار پدری» به جز دانیال حکیمی ‌بازیگران دیگری چون سحر زکریا، مهراب رضایی و سیاوش خادم حسینی بازی کرده اند. دانیال حکیمی ‌چند سالی است که از بازی در فیلم های سینمایی کناره گرفته است. وی که چندی پیش مجموعه تلویزیونی «شب هزار و یکم» را در حال پخش داشت، در سال های اخیر بیشتر توجه خود را به بازی در فیلم ها، سریال های تلویزیونی و تئاتر معطوف کرده است. وی در فیلم «جنگ نفت کش ها»ی محمد بزرگ نیا بازی درخشانی از خود ارائه داد.

 

 

اخبار بازیگران

 

لیلا اوتادی


به زودی با فیلم تلویزیونی «خواب بد»، میهمان قاب شیشه ای می‌شود. این فیلم که کارگردانی آن را «منوچهر هادی» برعهده دارد، هم اکنون در مرحله پایانی صداگذاری است . داستان «خواب بد»، درباره زندگی «پوریا» و «سحر» است که در آستانه جدایی قرار دارند. اما ورود پرستاری مهربان به خانه آن ها، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌سازد. به جز لیلا اوتادی، بازیگران دیگری ازجمله امیر آقایی، مژگان بیات، سارا کریمی ‌و مهدی صبایی در «خواب بد» ایفای نقش دارند. این فیلم تلویزیونی به تهیه کنندگی «محمد نشاط» و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما ساخته می‌شود. لیلا اوتادی که بازی در مجموعه تلویزیونی «اشک ها و لبخندها» به کارگردانی «حسن فتحی» را در کارنامه‌اش دارد، در فیلم هایی چون «چپ دست» ایفای نقش داشته است. وی در اپیزود «فرش و فرشته» اثر داریوش مهرجویی از مجموعه فیلم های «فرش ایرانی»، بازی درخور تحسینی ازخود به نمایش گذاشت. چندی پیش در محافل سینمایی شایع شده بود که لیلا اوتادی پیشنهادی برای بازی در یک فیلم هالیوودی دریافت کرده که قرار است در آن، با «جود لاو» بازیگر سرشناس سینمای آمریکا همبازی شود. خود وی نیز در گفت وگو با چند نشریه سینمایی، صحت این خبر را تایید کرد. اما حضور و نقش آفرینی وی در این فیلم، هنوز در پرده ای از ابهام است.

 

 

اخبار بازیگران

 

بهاره رهنما


بازی در فیلم سینمایی «بی ستاره»، به کارگردانی «بهمن گودرزی» را به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده است، نگاهی موشکافانه به روابط افراد در جامعه دارد و روایت «احمدرضا» - با بازی سروش صحت- است که پس از سال ها اشتغال در خارج از کشور، برای تشکیل یک زندگی جدید به ایران بازمی‌گردد. بهاره رهنما در «بی ستاره»، نقش همسر احمدرضا را ایفا کرده است. در این فیلم که تهیه کنندگی آن را مصطفی شایسته برعهده داشته است، به جز بهاره رهنما بازیگران دیگری چون سروش صحت، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، کیانوش گرامی، نیکی نصیریان، لیلا جهاندیده و منوچهر یکتاوثوقی حضور دارند. بهاره رهنما در فیلم هایی چون «عاشقانه»، «افعی»، «گاوخونی»، «توفیق اجباری»، «دایره زنگی» و «نان، عشق و موتور هزار» بازی کرده است. وی امسال با فیلم «سن پترزبورگ» بهروز افخمی، در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.

 

 

اخبار بازیگران

 

پوریا پورسرخ


امسال با فیلم سینمایی «چراغ قرمز» به کارگردانی «علی غفاری» میهمان جشنواره فجر می‌شود. این فیلم که هم اکنون مراحل پایانی ساخت موسیقی متن را پشت سر می‌گذارد، اواسط هفته آینده آماده نمایش می‌شود. داستان «چراغ قرمز» درباره جوان ساده دلی به نام «بهروز» -با بازی «پوریا پورسرخ»- است که در اثر اتفاقات ناخواسته ای، درگیر ماجرای یک قتل می‌شود. این موضوع ماجراهایی را برای او به همراه می‌آورد. فیلم نامه این فیلم را «علی غفاری» و «میلاد کزازی»، براساس طرحی از «سعید دربندی» نوشته اند. به جز پوریا پورسرخ بازیگران دیگری چون الناز شاکردوست، مجید یاسر، انوشیروان ارجمند، نعیمه نظام دوست و محسن قاضی مرادی، در «چراغ قرمز» به ایفای نقش پرداخته اند. پوریا پورسرخ که تا چندی پیش فیلم «دلخون» را بر پرده سینماهای کشور داشت، به زودی با فیلم «عیار ۱۴» ساخته «پرویز شهبازی» میهمان سالن های سینمای کشور می‌شود.