فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوشش لیلا حاتمی یکی از ده لباس برتر کن 2012 شد/طراحان ایرانی این لباس و زیور الات‌اش چه کسانی بودند؟



کافه سینما" گزارش می‌دهد: پوشش لیلا حاتمی یکی از ده لباس برتر کن 2012 شد / طراحان ایرانی این لباس و زیور الات‌اش چه کسانی بودند؟



 لباس لیلا حاتمی که روزهای اخیر در محافل بین المللی و از جمله در فستیوال کن نامش مطرح و بسیار مورد توجه رسانه های دنیا بود، از سوی یکی از مهم ترین مراکز لباس و مد دنیا به عنوان یکی از ده لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن انتخاب شد. به نوشته وب سایت مرکز ورلدفشن ترندز در حالی که صدها بازیگر مرد و زن مشهور در این مراسم حضور داشتند، ده نفر بیش از سایرین درخشیدند. در لیستی که این موسسه منتشر کرده، نام شریل کول، پاس وگا، نیکول کیدمن، چن تینگ جیا، کامیلا آلوز، دایانا کروگر، اوا لانگریا، لیلا حاتمی، فریدا پینتو و کریسچن استورات دیده می شود. به گزارش کافه سینما لباس های لیلا حاتمی با طراحی و نظارت طراح ایرانی شیبا امیرسرداری در خیاطخانه لیلا لطیفی در ایران تولید شده اند و زیورآلات او نیز به لطف مریم مظفریان طراحی و ساخته شده اند. دراین باره، پرس تی وی با چاپ تصویر لیلا حاتمی در مراسم اختتامیه فستیوال کن نوشت که بازیگر مطرح ایرانی که فوق العاده به زبان فرانسه مسلط است، جایزه‌ بزرگ کن (Grand Prix) را به “متئو گارونه” کارگردان فیلم «واقعیت» اهدا کرد.

 

 

لیلا حاتمی,عکس  لیلا حاتمی,لباس  لیلا حاتمی

 

 

منبع:کافه سینما


ویدیو مرتبط :
لباس مجلسی ،لباس زنانه،لباس دخترانه تولید لباس طیطه در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله ی ناجا به لیلا حاتمی: لباس زن بازیگر ما در جشنواره کن مستهجن بود؛ او با مردان دست داد؛ اخر این می شود الگو؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به فضای فعلی سینما معترض هستیم؛

حمله ی ناجا به لیلا حاتمی: لباس زن بازیگر ما در جشنواره کن مستهجن بود؛ او با مردان دست داد؛ اخر این می شود الگو؟

معاون اجتماعی نیروی انتظامی امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمایی پلیس اظهار داشت از این پس هر جشنواره و جشنی كه در كشور مغایر با ارزش‌ها باشد همانند نمایشگاه مواد غذایی بسته می‌شود.

انتخاب : معاون اجتماعی نیروی انتظامی امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمایی پلیس اظهار داشت از این پس هر جشنواره و جشنی كه در كشور مغایر با ارزش‌ها باشد همانند نمایشگاه مواد غذایی بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، سردار بهمن كارگر امروز در این مراسم كه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن ولایت برگزار شد، همچنین اظهار داشت: كسی نباید در عرصه سینما ادای اپوزیسیون را درآورد.

عضو شورای فرهنگ عمومی كشور همچنین افزود: ما همانقدر كه با فساد در سینما مخالفیم با انحراف در سینما هم مخالفیم و كسانی كه در وزارت ارشاد ادعای مسلمانی دارند باید با این امر برخورد كنند.

كارگر اذعان داشت: ما به عنوان نیروی انتظامی به وضع فعلی سینما معترضیم چرا كه سینمای ما نباید ترویج بدپوششی و بدحجابی كند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تصریح كرد: وزارت ارشاد جلوی برخی از سایت‌هایی كه در فضای مجازی توسط بازیگران ترویج بدحجابی و فساد می‌كنند را بگیرد.

كارگر تاكید كرد: وقتی زن بازیگر ما در جشنواره كن با یك لباس بد و مستهجن حاضر می‌شود و با مردان نامحرم دست می‌دهد، این می‌شود الگو؟ چرا صدای سینماگران ما درنمی‌آید. آن وقت یک هنرمند وقتی راجع به زن در سینما اظهار نظر می کند کلی سر و صدا ایجاد شده و صدای خیلی از این افراد در می آید اما چرا این زن که با این قیافه در جشنواره های خارجی حاضر می شود صدای هیچ سینماگری در نیامد. دختران ما باید از این افراد الگو بگیرند؟

به گفته  سردار کارگر سینماگران باید خودشان در میدان حاضر شوند تا جلوی افراط و تفریط گرفته شود. البته ما اعتقاد نداریم که کسی بیاید و مدعی شود سینمای ما فاسد است. همان قدر که با فساد در سینما مخالف هستیم با انحراف در سینما نیز مخالفیم . با دست کثیف نمی توان به دنبال تمیزکاری بود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از وزیر ارشاد و معاونانش خواست تا با این وضعیت برخورد کنند و گفت: واقعا جای تاسف است که زن هنرپیشه ای برای اینکه در خارج مورد قبول قرار گیرد به هر شکلی دربیاید در حالی که زن بوسنیایی که در قلب اروپا زندگی می کند با حجاب در همان جشنواره حاضر شود. باید از این موارد جلوگیری کنیم . به جای پرداختن به اختلافات باید به دنبال اصلاح امور باشیم، جناح بازی می تواند سینما را نابود کند.

چندی پیش برخی از غرفه‌های نمایشگاه مواد غذایی به دلیل بدحجابی غرفه‌داران توقیف شد./انتخاب



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

لیلا حاتمی در جشنواره کن