فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر یک فیلم ترسناک



پوستر یک فیلم ترسناک,پوستر فیلم ترسناک نفر بعدی هستی,داستان فیلم نفربعدی هستی

پوستر یک فیلم ترسناک

پوستر بازار جهانی فیلم ترسناک «نفر بعدی هستی» منتشر شد.

به گزارش  خبرآنلاین، فیلم «نفر بعدی هستی» را آدام وینگارد کارگردانی و تدوین کرده که برای اولین بار در جریان جشنواره فیلم تورنتو در سال 2011 روی پرده رفت، اما پخش آن مدام به تعویق افتاد تا بالاخره قرار شد 23 اوت 2013 در آمریکا روی پرده برود.

فیلم ماجرای یک گروه قاتل سریالی است که نقاب حیوانات مختلف را بر چهره می‌زنند و شبِ دور هم جمع شدن اعضای خانواده داویسن به آن‌ها هجوم می‌برند. خانه در دام افتاده، اما یکی از مهمان‌های خانواده نشان می‌دهد از تمامی قاتلان، باهوش‌تر است. مهمانی که اصلا به ظاهرش نمی‌خورد اینقدر خشن باشد.

در این فیلم کم‌هزینه و مستقل که سیمون برت فیلمنامه‌اش را نوشته شرمی وینسن، ای‌جی بوون، ایمی سیمتز و بارابار کرمپتن بازی می‌کنند.

پوستر یک فیلم ترسناک,پوستر فیلم ترسناک نفر بعدی هستی,داستان فیلم نفربعدی هستی


دلیل وقفه در پخش این فیلم، نداشتن پخش‌کننده بود تا اینکه شرکت لاینزگیت مسئولیت پخش آن در آمریکا، بریتانیا و کانادا را برعهده گرفت.
منتقدانی که «نفر بعدی هستی» را در جشنواره فیلم تورنتو دیدند از آن تعریف کرده و آن را هوایی تازه در ژانر وحشت توصیف کرده‌اند.

وینگارد یکی از استعدادهای جدید سینمای وحشت است و با ساختن دو اپیزود در فیلم‌های «V / H / S» و «الفبای مرگ» به شهرت رسید. برت اغلب فیلمنامه‌های وینگارد را نوشته است.
پخش جهانی فیلم از 29 اوت شروع می‌شود./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
طراحی پوستر فیلم ترسناک در فتوشاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر متحرک فیلم ترسناک «من، فرانکنشتین»




 شرکت لاینزگیت پوستر متحرک فیلم «من، فرانکنشتین» با بازی آرون اکهارت به نقش مخلوق فرانکنشتین را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داستان این فیلم در زمان حال در شرایطی اتفاق می‌افتد که گارگویل‌های انتقامجو و شیاطین درنده‌خو برای رسیدن به قدرت مبارزه می‌کنند.
 در این بین، آدام (آرون اکهارت)، مخلوق ویکتور فرانکنشتین (ادن یانگ) خود را بین این دو نژاد که می‌خواهند به راز جاودانگی او پی ببرند، گیر می‌افتد.

  پوستر متحرک,پوستر متحرک فیلم من، فرانکنشتین

 فیلمنامه «من، فرانکنشتین» (I, Frankenstein) را استیوارت بیتی از روی رمان مصور کوین گریوس نوشته و خود آن را کارگردانی کرده است.
 بیل نایی، ایوون استراهوفسکی، میراندا اوتو، جای کورتنی، سوکراتیس اوتو و ماهش جادو دیگر بازیگران «من، فرانکنشتین» هستند که 24 ژانویه 2014 اکران می‌شود.
 
منبع:khabaronline.ir