فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر فیلم «پارانویا» با بازی هریسن فورد و گری اولدمن



پوستر فیلم «پارانویا» با بازی هریسن فورد و گری اولدمن
اولین پوستر تریلر «پارانویا» به کارگردانی رابرت لوکتیک منتشر شد.گری اولدمن، لیام همسورث، امبر هرد، هریسن فورد، امبت داویتس، جاش هالووی، ریچارد دریفوس و جولین مکماهون در این فیلم بازی می‌کنند که 16 اوت (25 مرداد) روی پرده سینماها می‌رود.

پارانویا,فیلم پارانویا,پوستر فیلم پارانویا

داستان «پارانویا» درباره دو میلیونر است که مدیریت دو شرکت پرقدرت را به عهده دارند و هر یک می‌کوشد دیگری را نابود کند. زمانی که جوانی آینده‌دار بین این دو قرار می‌گیرد، جاسوس‌بازی حکم بازی مرگ و زندگی برای بقا را پیدا می‌کند.
رابرت لوکتیک کارگردان این فیلم سازنده فیلم‌هایی چون «Legally Blonde»، «21»، « Monster-in-Law» و «حقیقت زشت» است...../khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
کپی کردن پوستر فیلم های ایرانی از روی پوستر فیلم های هالیوودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم «جک ریچر»‌ با بازی تام کروز



پوستر فیلم «جک ریچر»‌ با بازی تام کروز

 شرکت پارامونت پیکچرز پوستر بین‌المللی تریلر جنایی «جک ریچر» به کارگردانی کریستوفر مکواری را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم از روی رمانی پرفروش نوشته لی چایلد که سال 2005 منتشر شد، ساخته شده و 21 دسامبر (1 دی) اکران می‌شود.

تام کروز نقش شخصیتی را بازی می‌کند که عنوان فیلم از او گرفته شده است. جک ریچر یک پلیس نظامی سابق است که اکنون زندگی بی‌هدفی دارد. او روی پرونده‌ای کار می‌کند که در آن یک تک‌تیرانداز متهم است پیش از بازداشت پنج نفر را به قتل رسانده ا‌ست.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ورنر هرتسوگ فیلمساز آلمانی در «جک ریچر» نقش «د زک» یک زندانی جنگی سابق را بازی می‌کند که در راس توطئه‌گران و طراح جنایت است.

رزاموند پایک، ریچارد جنکینز، دیوید اویلوو، الکسیا فست، رابرت دووال و جی کورتنی دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

فیلمنامه را مکواری و جاس اولسن نوشته‌اند. مکواری فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «والکری» است./خبرآنلاین