فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پخش مراسم جوایز امی از سی.‌بی.‌اس



 

 

پخش مراسم جوایز  امی از سی.‌بی.‌اس

 

 

مراسم سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم امی روز ۲۷ ژوئن از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شود.

 

جوایز دی‌تایم امی از برنامه‌های مختلف تلویزیونی تقدیر می‌کند. بیش از سه دهه است که این مراسم از برنامه‌های کمدی تلویزیونی گرفته تا برنامه‌های تک نفره تقدیر کرده است. این مراسم پیشتر در نیویورک برگزار می‌شد، اما از سال ۲۰۰۶ به لس آنجلس منتقل شده است.



تمرکز جوایز دی‌تایم امی بر برنامه‌هایی است که در طول روز از تلویزیون پخش می‌شوند.



این مراسم اغلب از شبکه‌های ای‌بی‌سی، سی‌بی‌سی و ان‌بی‌‌سی پخش می‌شد، اما سال گذشته شبکه CW پخش آن را برعهده گرفت. تنها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیننده این برنامه در سال گذشته بودند. این درحالی است که بینندگان این مراسم از سال ۱۹۹۳ با ۲۲ میلیون بیننده به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار بیننده در سال ۲۰۰۸ کاهش یافته است.



مراسم اهدای جوایز گرمی و اسکار بینندگان بسیار بیشتری را به تلویزیون می‌کشانند. به نظر می رسد سی‌بی‌اس امیدوار است این مراسم که در هتل هیلتون شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود بینندگان بی‌شماری را به خود جلب کند.



هرب گرنات، رییس آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی در بیانیه‌ای گفت:«جوایز دی‌تایم امی یکی از سنگ‌بناهای کار ماست و بسیار هیجان زده‌ایم که CBS این مراسم را پخش می‌کند. برنامه سال گذشته یکی از سرگرم‌کننده‌ترین برنامه‌های تاریخ ما بود و مطمئنا برنامه امسال هیجان‌انگیزتر خواهد بود.»



برگزاری سی و هفتمین دوره جوایز دی‌تایم امی برعهده آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی و آکادمی هنر و علوم تلویزیونی است..../ خبر آنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای جوایز مسابقه پی سی نت در شبکه های اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری احتمالی مراسم جوایز امی


شبکه ای‌بی‌سی قصد دارد اجرای مراسم جوایز امی امسال را به جیمی‌ کیمل بسپارد.

خبرآنلاین: شبکه ای‌بی‌سی قصد دارد اجرای مراسم جوایز امی امسال را به جیمی‌ کیمل بسپارد.

مجری برنامه «جیمی کیمل پخش زنده» از شبکه ای‌بی‌سی محتمل‌ترین گزینه برای اجرای جایزه آمریکایی برنامه‌های تلویزیونی است. این مراسم سپتامبر امسال از شبکه ای‌بی‌سی پخش خواد شد.

مجری احتمالی مراسم جوایز امی

کیمل پیش از این در سال 2012 نیز اجرای برنامه امی را برعهده داشت. این مجری خود از برندگان جایزه امی است.

او که از سال 2003 یکی از چهره‌های برنامه لیت‌نایت شبکه ای‌بی‌سی است، اجرای مراسم مختلفی از جمله مراسم جوایز موسیقی آمریکا را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از این شبکه ان‌بی‌سی نیز از ستاره‌های برنامه‌های لیت‌نایت خود برای اجرای مراسم امی استفاده کرده بود. ست میرز سال 2014 اجرای این مراسم را برعهده داشت و جیمی فالن نیز در سال 2010 مجری مراسم امی شد.

اندی سمبرگ ستاره «بروکلین ناین ناین» از شبکه فاکس مجری سال گذشته مراسم جوایز امی بود.

مراسم جوایز امی امسال نیز در نوکیا تئاتر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. آکادمی تلویزیون هنوز تاریخ دقیق این مراسم را اعلام نکرده است.