فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پارسا پیروزفر دو نمایش را كارگردانی می كند



 

 

پارسا پیروزفر دو نمایش را كارگردانی می كند

 

پارسا پیروزفر پس از سال ها دوری از تئاتر قصد دارد، دو نمایش «گلن گری گلن راس» و «ژولیوس سزار» را كارگردانی كند.

 

پیروزفر كه حدود نه سال پیش نمایشنامه ی «هنر» نوشته یاسمینارضا را كارگردانی كرده بود، در نظر دارد دو نمایشنامه ی «گلن گری گلن راس» و «ژولیوس سزار» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

براساس توافقات انجام شده با مدیر تماشاخانه ایرانشهر قرار است نمایش «گلن گری گلن راس» نوشته ی دیوید ممت پس از جشنواره ی تئاتر فجر اجرا بشود كه در حال حاضر متن این نمایشنامه به شورای نظارت و ارزشیابی اداره كل هنرهای نمایشی ارائه شده است.

هم چنین براساس توافقات اولیه با این تماشاخانه، پیروزفر نمایش «ژولیوس سزار» نوشته ویلیام شكسپیر را بهار سال آینده در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد كرد.

پارسا پیروزفر پیش از این در نمایش های «بینوایان» به كارگردانی بهروز غریب پور و «بانو آئویی» به كارگردانی بهرام بیضایی بازی كرده است

او هم چنین ۹ سال پیش نمایش «هنر» را كارگردانی كرد..../تحلیل:ایسنا

 



ویدیو مرتبط :
تیزر نمایش بر پهنه دریا - کارگردان : پارسا پیروزفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 نقش ماندگار «پارسا پیروزفر» در سینما (تصاویر)



10 نقش ماندگار «پارسا پیروزفر» در سینما (تصاویر)

پارسا پیروزفر از جمله تک ستارگانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌است.

پپارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ است. در طی سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹ هنگامی که در مدرسه به تحصیل مشغول بود، همزمان به طراحی کامیک استریپ و طرح‌های گرافیکی پرداخت که هرگز آن‌ها را انتشار نداد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش برزو در فیلم اسب حیوان نجیبی است

سال ۱۳۶۹ در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان فارغ‌التحصیل و در سال ۱۳۷۰ در دانشگاه هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی به تحصیل مشغول شد. وی همان زمان در دانشگاه‌های مختلف به روی صحنه رفت و سال ۱۳۷۲ در اولین نقش سینمایی اش، در نقش کوتاهی در فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی حضور پیدا کرد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش قاسم در فیلم اعتراض

در سال ۱۳۷۴ دوره بازیگری را در موسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان پشت سر گذاشته و در سال ۱۳۸۰ نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. در طی سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ در موسسه فرهنگی هنری کارنامه و دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین در سال ۱۳۸۶ در موسسه فیلم سازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخت.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش رضا در فیلم اینجا بدون من

او سرانجام در سال ۱۳۸۲ پس از ده سال، مزد زحماتش را برای بازی بسیار زیبایش در فیلم «مهمان مامان» از هشتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

پیروزفر در فیلم دختری به نام تندر

وی از زمان فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان تا کنون در زمینه‌های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه سازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی، دوبله و همچنین شرکت در نمایشنامه‌های رادیویی تجربه کسب کرده‌است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

پیروزفر در فیلم زن زیادی

وی همچنین در تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته‌است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ظ

 

نقش یحیی در فیلم مرسدس

از وی به عنوان یک بازیگر دارای تمام محاسن اخلاقی نام برده میشود که بر خلاف اکثریت بازیگران امروزی سینما تلویزیون ایران هیچگاه خود رادرگیر حواشی و معزلهای امروزی هنر ایران نکرده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش فرخ در فیلم شبانه روز

پارسا پیروزفر از جمله تک ستارگانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌است. حتی در سریال درچشم باد که نقش اول و اصلی را داشت در مراسم تقدیر از عوامل سریال که از سوی صدا و سیما ایران تدارک دیده شده بود حاضر به شرکت در این مراسم نشد./سینما خبر

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش فرهاد در فیلم شیدا

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش یوسف در فیلم مهمان مامان

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

نقش نیما در فیلم نقاب