فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وسایل جیمز باند به حراج گذاشته شدند +عکس



جیمز باند  , فیلمهای جیمز باند

در یک حراجی ، یازده عدد از وسیله هایی که در فیلمهای جیمز باند استفاده شده بودند به مزاید گذاشته شدند و طرفداران جیمز باند برای خرید این وسیله ها با هم رقابت کردند.

از جمله وسایلی که فروخته شدند ، یک لباس فرم پشمی نیروی دریایی بود که توسط دانیل کریگ در فیلم جدید جیمز باند با نام " سقوط آسمان" پوشیده شده بود.کارشناسا پیش بینی کرده بودند که این لباس بین ۳.۱۶۶ تا ۴.۷۴۹ دلار فروخته شود اما این لباس به قیمت ۷۴.۱۷۵ فروخته شد.

بسیاری از این وسایل توسط ستارهای این مجموعه مشهور از جمله سر راجر مور و دیم جودی دنچ به خریداران معرفی شدند .

ماشین استون مارتین دو دربی که در فیلم " ذره ای آرامش " توسط دانیل کریگ استفاده شد نیز به قیمت ۳۸۱.۹۶۲ دلار فروخته شد.

جیمز باند  , فیلمهای جیمز باند

یکی دیگر از وسایل ارزشمندی که در این حراج فروخته شد یک ساعت تیتانیومی بود که در فیلم "سقوط آسمان" توسط دانیل کریگ استفاده شد . این ساعت به قیمت ۲۴۸.۹۶۸ دلار فروخته شد.

این حراج به مناسبت پنجاهمین سالگرد ساخته شدن اولین فیلم جیمز باند برگزار شد.
منبع:aftabir.com


ویدیو مرتبط :
جیمز باند جدید(٠٠٠٧ نوه ی جیمز باند)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«جیمز باند» مفقود شده است!+عکس



تازه ترین قسمت «جیمز باند» که «سقوط آسمانی» نام دارد توسط «سام مندس» انگلیسی تبار کارگردانی شده و به مانند قسمت پیشین «دانیل کریگ» نقش «جیمز باند» را در آن ایفا کرده است.

 تازه ترین قسمت از سری فیلمهای جاسوسی «جیمز باند» که بیست و سومین قسمت از این سری به شمار می رود از اوایل ماه نوامبر روی پرده می رود. این اکشن-تریلر که «سقوط آسمانی» نام دارد توسط «سام مندس» انگلیسی تبار کارگردانی شده و به مانند قسمت پیشین «دانیل کریگ» نقش «جیمز باند» را در آن ایفا کرده است.

 

جیمز باند,تازه ترین قسمت جیمز باند,اخبار فرهنگی

 

داستان فیلم در شرایطی رقم می خورد که جیمز باند به طور کاملا اتفاقی مفقود شده و بسیاری گمان می کنند او از از بین رفته اما حمله وارده به ام.آی.سیکس سبب ساز آن می شود که وی بار دیگر ظهور کرده و در ماموریتی که از لندن تا دریای چین جنوبی دنبال می شود شرکت کند. در این بین وی با اسراری پیرامون «اِم» هم روبرو شده و این مواجهه باعث می شود وفاداری وی نسبت به «اِم» دستخوش تغییر شود.

 

جیمز باند,تازه ترین قسمت جیمز باند,اخبار فرهنگی

«جودی دنچ» در این فیلم در قالب کاراکتر «اِم» ظاهر شده و «خاویر باردم» و «رالف فاینس» دیگر بازیگران فیلم هستند.... / شبکه ایران