فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هنرپیشه ای که می گوید از برلوسکونی فرزندی دارد+عکس



هنرپیشه ای که می گوید از برلوسکونی فرزندی دارد+عکس

نخست وزیر سابق ایتالیا با دردسر تازه‌ای مواجه شده است و یک هنرپیشه معروف آلمانی اعلام کرده است که فقط «برلوسکونی» پدر فرزند وی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، "سابینا بگان" هنرپیشه آلمانی که به «کوئین بی» معروف است در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وی از «سیلویو برلوسکونی» نخست وزیر سابق ایتالیا باردار شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سابینا بگان، هنرپیشه معروف آلمانی معروف به «کوئین بی»

این هنرپیشه 38 ساله آلمانی در این مصاحبه زمانی که از او درباره برخی شایعات در این باره که برلوسکونی پدر فرزندش است، پرسیده شد، گفت: این خیلی ساده است، چون من فقط با وی همخوابه شده‌ام.

برلوسکونی 75 ساله هنوز هیچگونه اظهارنظری در این باره نکرده و حتی واکنشی نیز به این موضوع نداشته است.

سابینا در ادامه این مصاحبه گفت اگر چه برلوسکونی در حال حاضر بسیار افسرده است اما وی به صحنه سیاسی باز خواهد گشت.

وی افزود: برای برلوسکونی، سیاست راهی برای شارژ مجدد باتری‌اش است.

در رسانه‌های ایتالیایی نام سابینا با مهمانی‌هایی گره خورده است که برلوسکونی در اقامتگاه خود در «ساردینا» و «رم» برگزار می‌کرده است، جایی که دختران جوان در آنجا به خودنمایی می پرداختند.

بگان اصلیتی بوسنیایی دارد و نام واقعی وی «بگانویچ» است.

برلوسکونی که در نوامبر 2011 از سمت خود استعفا داد هنوز عضوی از پارلمان ایتالیا به شمار می‌آید اما محاکمه وی به دلیل رابطه نامشروع جنسی با فاحشه‌ای زیر سن قانونی ادامه دارد.  سابینا بگین اعلام کرده که فقط برلوسکونی پدر فرزند وی است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از هنرپیشه معروف ترکیه kivanch tatlitug

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتباط "جنیفر لوپز" با هنرپیشه فیلم خماری ؟!!!!+عکس



 

ارتباط

"جنیفر لوپز" که به تازگی از همسرش مارک آنتونی جدا شده است هفته گذشته در حال صرف شام با هنرپیشه مطرح فیلم خماری "بردلی کوپر" در یک رستوران در لس آنجلس مشاهده شد!

 

به گزارش واحد خبرآفتاب به نقل از رسانه های خارجی، "جنیفر لوپز" خواننده و هنرپیشه مشهور آمریکایی در حالی که خبر جدایی او از همسر سابقش "مارک آنتونی" همچنان بحث داغ رسانه ها در سراسر دنیاست هفته گذشته در یک رستوران در لس آنجلس در حال صرف غذا با هنرپیشه مطرح فیلم خماری "بردلی کوپر" باز هم سوژه ای داغ برای عکاسان و خبرنگاران ایجاد کرد .

اگرچه جنیفر لوپز و "بردلی کوپر" هر دو این قرار شام را یک قرار کاری دانسته اند و هر دو داشتن رابطه عشقی را تکذیب می کنند ولی عکس ها و خبرها حاکی از چیز دیگری است!

مطلبی که توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است این است که این دو اولین باری نیست که با یکدیگر دیده شدند. در سپتامبر۲۰۱۰ این دو در شوی مد "تامی هیلفیگر " در ردیف جلوی سالن مشغول خوش و بش با یکدیگر بودند و حالا در سپتامبر ۲۰۱۱ در یک رستوران در حال صرف شام باز هم در کنار هم دیده شدند و این در هر حالی است که هر دو وجود هر گونه رابطه غیر کاری را به شدت تکذیب می کنند!../آفتاب