فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هنرمندان ایران زمین با حمایت چینی زرین ایران شیپور صلح را می دمند



اخبار هنرمندان,کنسرت


هنرمندان ایران زمین با حمایت چینی زرین ایران شیپور صلح را می دمند

کنسرت " شیپور صلح " با حمایت معنوی یونسکو و با اسپانسرینگ چینی زرین ایران توسط بنیاد رودکی ، 26 مهرماه در برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت..

کنسرت " شیپور صلح " با حمایت معنوی یونسکو و با اسپانسرینگ چینی زرین ایران توسط بنیاد رودکی ، 26 مهرماه در برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.

این ارکستر ۹۰ نفره ای که قرار است شیپور صلح را اجرا کنند از همراهی ارکستر مجلسی تهران ، گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو و حضور چند سولیست میهمان تشکیل می شود و علی قمصری ، شروین مهاجر ، پاشا هنجنی ، پویا سرایی و همایون نصیری سولیست های کنسرت شیپور صلح هستند.

 

اخبار هنرمندان,کنسرت

 

علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کنسرت و تهیه اینترنتی بلیت به لینک زیر مراجعه نمایند.

http://goo.gl/SNZDZ0

 

 

اخبار هنرمندان,کنسرت

 

 

 


ویدیو مرتبط :
چینی زرین ایران حامی مالی کنسرت " شیپور صلح "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولاند در تماس با اوباما:از طرح5+1در مذاکرات ژنو حمایت می کنیم/توپ در زمین ایران است



طرح5+1در مذاکرات ژنو

اولاند در تماس با اوباما:از طرح5+1در مذاکرات ژنو حمایت می کنیم/توپ در زمین ایران است

روسای جمهور دو کشور آمریکا و فرانسه بر عزم دو کشور برای آنچه که طبق گفته آنها جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خوانده شد، تأکید کرده‌اند.

دفتر فرانسوا اولاند اعلام کرده وی امروز با باراک اوباما به صورت تلفنی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرده است.


اوباما و اولاند پس از این گفت‌وگوی تلفنی حمایت خود را از طرح پیشنهادی کشورهای ۱+۵ در مذاکرات ژنو ابراز کرده و گفتند: «اکنون نوبت ایران است که پاسخی مثبت بدهد.»


مقامات دو کشور گفته اند که برای حصول توافق هسته‌ای اکنون توپ در زمین ایران است.
روسای جمهور دو کشور همچنین گفته‌اند درباره برنامه هسته‌ای ایران به تضمین‌هایی نیاز است.


در بیانیه دفتر اولاند آمده است: «سران دو کشور اراده مشترکشان را برای دریافت ضمانت‌هایی از ایران برای رها کردن برنامه هسته‌ای نظامی‌اش بیان کردند.»


این اظهارات در حالی بیان شده که «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه، جمعه پیش در حالی که هنوز دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ در ژنو به پایان نرسیده بود، در مصاحبه‌ای گفت که کشورش از پیش‌نویس موافقتنامه با ایران راضی نیست.


علاوه بر این، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نسبت به چشم انداز توافق میان ایران و قدرت های جهانی به شدت ابراز نگرانی کرده و توافق احتمالی بر اساس پیشنهادهای ایران را «اشتباه تاریخی» خوانده بود.


این مذاکرات برای حل و فصل آنچه کشورهای غربی به آن «نگرانی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران» می‌گویند برگزار می‌شوند.


آمریکا، اسرائیل و کشورهای هم‌پیمان آنها تهران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای این کشور متهم می‌کنند.


جمهوری اسلامی ایران همواره این اتهام‌ها را رد کرده اما تأکید کرده به عنوان یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و یکی از کشورهای امضاکننده پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را برای خودش محفوظ می‌داند.


رژیم اسرائیل، از سوی دیگر تنها دارنده سلاح‌های اتمی در خاورمیانه است که از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) اجتناب کرده است.
/روزنو