فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«هشیار» برنامه کودکان دهه ۶۰ درگذشت



 

«هشیار» برنامه کودکان دهه ۶۰ درگذشت

 

محسن یوسف بیک بازیگر نقش هشیار در برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» در دهه ۱۳۶۰، پیش از ظهر روز شنبه ۱۶ بهمن ماه پس از سپری کردن یک دوره بیماری درگذشت.

مرحوم یوسف بیک در نقش «هشیار» همراه با علیرضا خمسه در نقش «بیدار» اجرای مسابقه «هشیار و بیدار» را برعهده داشتند که در زمان پخش خود، یکی از پربیننده ترین برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان بود.

محسن یوسف بیک سه فیلم سینمایی «مدرک جرم» ۱۳۶۴، «مأموریت» ۱۳۶۵ و «در انتظار شیطان» ۱۳۶۶ را نیز در کارنامه داشت.... / خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
برنامه نود ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - قسمت سوم NAVAD - فوتبال دهه ۶۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید جهانیان بازیگر برنامه عمو پورنگ درگذشت



 

 

 سعید جهانیان هنرمند کرجی و بازیگر نقش "آش دایی" برنامه عمو پورنگ پس از یک تصادف سنگین درگذشت. مهر- سعید جهانیان که در سال 1341 در کرج متولد شد و سالها در زمینه هنری به ویژه طنز فعالیت کرد، در سن  48 سالگی درگذشت.

مرحوم جهانیان به همراه سه نفر از دیگر هنرمندان همکارش صبح چهارشنبه حدود ساعت شش هنگام بازگشت از اجرای برنامه هنری در زیباکنار در اتوبان کرج - قزوین حوالی پل کردان در اثر برخورد با یک دستگاه تریلی به شدت آسیب دید و به کما رفت و در بیمارستان جعفر صادق (ع) هشتگرد بستری شد.

وی روز پنج شنبه به بیمارستان رسول اکرم تهران منتقل شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحت و خونریزی داخلی شامگاه گذشته دار فانی را وداع گفت.

سعید جهانیان از هنرمندان باسابقه کرجی بود و مدیریت انجمن هنرهای نمایشی و بازی در سریال قهوه تلخ و ... از جمله کارهای اخیر هنری وی به شمار می رود.

سعید جهانیان در برنامه پرمخاطب عمو پورنگ نیز نقش "آش دایی" را بازی می‌ کرد، و در روزهای گذشته نیز بارها عمو پورنگ از بچه ها خواسته بود برای سلامتیش دعا کنند.

پیکر این هنرمند کرجی که سالها خنده بر لب مردم نشاند، فردا صبح از مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج تشییع و در امامزاده طاهر به خاک سپرده می شود.... / خبر گزاری مهر