فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هشتمین «هری پاتر» نوشته می‌شود؟


تاسیس یک وبسایت به تب نوشته شدن هشتمین جلد مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» اثر جی.کی. رولینگ دامن زد.


ویدیو مرتبط :
هشتمین کتاب هری پاتر با نام «هری پاتر و فرزند نفرین شده» و فیلم جدید این مجموعه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هری پاتر در قالب سه‌بعدی به اكران می‌رسد



 





با فروش خیره‌كننده «آواتار» كه در قالب سه‌بعدی ساخته و به اكران رسید، شركت فیلم‌سازی «برادران وارنر» اعلام كرد، نسخه جدید «هری پاتر» را نیز در این قالب به اكران می‌رساند.


شركت فیلم‌سازی برادران وارنر، اخیرا یكی دیگرازمحصولاتش با عنوان «برخورد با غول‌ها» را پس از ساخت به قالب سه‌بعدی تبدیل كرده است.


بنابر اعلام هالیوود ریپورتر، نسخه جدید هری پاتر با عنوان فرعی «قدیسان مرگبار» در دو بخش و به شكل (سی‌دی) تبدیل و به اكران خواهد رسید.


بنابراین گزارش، هر پروژه سینمایی در صورت تغییر فورمت به قالب سه‌بعدی هزینه‌ای ۵ میلیون دلاری را متحمل خواهد شد.«هری پاتر و قدیسان مرگ» بر گرفته از هفتمین کتاب از مجموعه داستان‌های «هری پاتر» نوشته «جی کی رولینگ» است.



ساخت این پروژه به کارگردانی «دیوید یاتس» آغاز شده و «استیو کلاوز» نیز نگارش فیلمنامه‌ی آن را بر عهده داشته است.

 

بنابراعلام وارنرها، بخش اول «هری پاتر: قدیسان مرگبار» ۱۹ نوامبر امسال و بخش دوم آن ۱۵ جولای سال ۲۰۱۱ آینده میلادی در معرض تماشای سینما دوستان قرار می‌گیرد.