فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هدیه کانیه وست به کیم کارداشیان باعث شگفتی همگان شد +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

هدیه کانیه وست به کیم کارداشیان باعث شگفتی همگان شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: "کانیه وست" و "کیم کارداشیان" که در انتظار تولد اولین فرزند خود هستند این روزها لحظات رومانتیکی را در پاریس سپری میکنند و "کانیه وست" هدیه ای به مادر اولین فرزند خود تقدیم کرده است که باعث شگفتی همگان شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این رپر 35 ساله که واقعا عاشق "کیم کارداشیان" است به مناسبت بارداری اش به او 5 دستبند طلای کارتیر هدیه داد که در نوع خود بی نظیر است و هزاران دلار ارزش دارد. گفته میشود یکی از این دستبندها شامل چندین قطعه الماس نیز هست.

"کیم کارداشیان" نیز تصویری از این هدایای گرانقیمت در توئیتر قرار داد تا شادی اش را با هوادارانش قسمت کند. این زوج خوشبخت هالیوودی در فرانسه به سر میبرند و در حالی شکار عکاسان شدند که برای صرف شام به یک رستوران شیک و گرانقیمت میرفتند. آنها برای حضور در هفته مد پاریس به این شهر سفر کرده اند.

اخیرا شایعه ای به گوش میرسد مبنی بر اینکه کانیه و کیم از هنگامیکه او با یک ستاره فوتبال در ارتباط بوده است رابطه عاشقانه داشته اند./پرداد

 

 


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه گران قیمت کیم کارداشیان به معشوق جدیدش +عکس



هدیه گران قیمت کیم کارداشیان به معشوق جدیدش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: کیم یک خانم 31 ساله فوق العاده ثروتمند است که همه چیز دارد . او با ماشین لامبورگینی جدیدش که در خانه اش در لوس آنجلس پارک کرده بود همه را شگفت زده کرد اما زمانیکه در خبرها آمد او این لامبورگینی اسپرت 400 هزار دلاری را برای معشوق جدیدش " کانیه وست" خریده است دهان همه از تعجب باز ماند.

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

او این اتومبیل لوکس گرانقیمت را به مناسبت تولد 35 سالگی این رپر معروف به او هدیه خواهد داد. در حال حاضر این خواننده در تور کاری اش در دوبی به سر میبرد و قرار است در چند کشور دنیا برنامه زنده اجرا کند بنابراین کیم از هدیه گرانقیمتش فیلمبرداری کرده و آن را برای این آقای خوش شانس ارسال کرد.

این روزها همه در تلاش هستند تا نتیجه این عشق آتشین را حدس بزنند که آیا بالاخره این دو ازدواج خواهند کرد یا خیر؟

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 گروه خبری پرداد