فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هدر رفت روزانه 8 میلیون نفر ساعت وقت در تهران



 

هدر رفت روزانه 8 میلیون نفر ساعت وقت در تهران

 

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت : فقط در شهر تهران روزانه هشت میلیون نفرساعت وقت هدر می رود .

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، صارمی در گردهمایی مدیران عامل سازمانهای اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی افزود : ده هزار میلیارد تومان برای مدیریت حمل و نقل شهر تهران هزینه می شود که باید کاهش یابد .

وی گفت : در قانون توسعه حمل و نقل همگانی به ما تکلیف شده است که 75 درصد سفرها با مترو ، تاکسی و اتوبوس و بقیه شخصی باشد .

معاون امور شهرداریها سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود : هم اکنون ناوگان ما کامل است ولی ممکن است به علت توزیع نامناسب ،مشهود نباشد .

صارمی با اشاره به کشته شدن سالانه 23 هزار نفر در کشور در حوادث جاده ای افزود : سالانه از هر صد هزار نفر 33 نفر کشته می شوند در حالی که این آمار در نیوزیلند از هر صد هزار نفر 9نفر ، در سوئد 6 نفر ، در چین 7نفر ، آلمان 6نفر و ایتالیا 10 نفر است .

معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه در کشور افزود : یکی از اقداماتی که ما را به عدالت نزدیک می کند اجرای این قانون است ..../واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
شاتل فضایی آتلانتیس برای آخرین بار روز پنجشنبه 30 تیر 1390 ساعت 14:27 به وقت تهران به زمین نشست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت ‌٢٠:۳۰ پنجشنبه به‌ وقت تهران؛ احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می كند



 

 

ساعت ‌٢٠:۳۰ پنجشنبه به‌ وقت تهران؛ احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می كند

رئیس جمهور كشورمان شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد كرد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود احمدی نژاد که به منظور شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، شامگاه پنجشنبه ـ ۳۱ شهریورماه ـ به وقت تهران برای هفتمین سال پیاپی در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان ششمین سخنران نوبت صبح نشست پنجشنبه در فاصله ساعت ۱۲ تا ۱۳ به وقت محلی برابر با ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به وقت تهران به صورت زنده از شبکه های پرس تی وی و العالم و شبکه های اول و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد..../ایسنا