فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هادی ساعی در روایت نیكی كریمی بازی می کند



 

 

هادی ساعی در روایت نیكی كریمی بازی می کند

 

 

جهانگیر كوثری خبر داد: فیلمبرداری «روایت» به كارگردانی نیكی كریمی تا سه روز آینده تمام می شود.این تهیه كنندهبا بیان این مطلب ادامه داد:گوهر خیراندیش،مهرنوش بختیاری و هادی ساعی ـ قهرمان تكواندو ـ نیز به جمع بازیگران اضافه شدند و جلوی دوربین می روند.

 

مونتاژ فیلم توسط مستانه مهاجر در استودیو «نفس» ادامه دارد.

 

«روایت» كه عنوان موقت این پروژه است، همچون «یك شب» و «چند روز بعد» از ساخته های قبلی این فیلمساز، اثری اجتماعی بوده كه نیكی كریمی نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد. در این فیلم زوج مستندسازی درگیر مشكلات سوژه فیلم خود می شوند و تا پایان راه او را همراهی می كنند.

 

در این فیلم نیکی کریمی، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، مهدخت مهدوی فر، غزاله رشیدی، نادر فلاح، رامونا شاه به ایفای نقش می پردازند.

 

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

 

نویسنده و کارگردان:نیکی کریمی،دستیار اول کارگردان و برنامه-ریز: سپهر میکائیلیان، منشی صحنه: سحر جزایری،مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی،صدابردار: نظام الدین کیایی،طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی،طراح چهره پردازی: سودابه خسروی،مجری طرح و مدیر تولید: مجتبی متولی،مدیر تدارکات: محمد حسن نوروزی، عكاس: احمدرضا شجاعی،فیلم پشت صحنه: هومن قدرت نما، مشاور رسانه ایی: مینا اكبری.... /خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم من همسرش هستم با بازی نیكی كریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ عموی هادی ساعی به چند روایت



اخبار,اخباراجتماعی ,مرگ عموی هادی ساعی

در حالی كه پیش از این علت مرگ عموی هادی ساعی در فروردین امسال، اصابت ضربه چوب در یك درگیری فیزیكی در باشگاه آریاسب تهران اعلام شده بود، مشاور این عضو شورای شهر با تكذیب وقوع هرگونه درگیری فیزیكی، علت مرگ را «سكته قلبی» عنوان كرد.

روایت‌های اولیه از این حادثه خبر از وقوع درگیری مرگبار بین هادی ساعی و عمویش با دو پیمانكار شهرداری در محوطه باشگاه اسب سواری آریاسب در ساعت ٢ بعد از ظهر ١٢ فروردین امسال دارد كه در جریان آن یكی از پیمانكاران با ضربات متعدد چوب باعث مرگ عموی ٦٠ ساله هادی ساعی می‌شود. براساس این روایت در این درگیری كه علت آن «كوتاهی عوامل رفت و روب شهرداری در جابه‌جایی زباله‌های باشگاه اسب‌سواری آریاسب» اعلام شده است، هادی ساعی نیز به‌شدت از ناحیه پا مصدوم می‌شود.


طبق این روایت درگیری از آنجا شروع شد كه شهردار منطقه هنگام بازدید از باشگاه آریاسب در پارك جنگلی چیتگر تهران، از زبان مهرعلی ساعی می‌شنود كه عوامل شهرداری برای تخلیه زباله‌ها به باشگاه نمی‌آیند و مسوولان باشگاه خودشان مجبورند زباله‌ها را به خارج از محوطه منتقل كنند. شهردار پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله با ماموران شهرداری همان منطقه تماس گرفته و از آنها می‌خواهد تا برای حمل زباله به باشگاه بیایند اما وقتی پیمانكاران شهرداری برای انتقال زباله‌ها به این باشگاه می‌روند به دلیل نارضایتی با ‌هادی ساعی و عمویش درگیر شده و حادثه‌ای مرگبار رقم می‌خورد.


با این حال یك روز پس از رسانه‌ای شدن این حادثه و در حالی كه قرار است امروز هادی ساعی، عضو شورای شهر تهران در صحن شورای شهر درباره جزییات این حادثه توضیح دهد، حمید بهمنی، مشاور او به «اعتماد» گفت كه «عموی هادی ساعی پیش از این دچار عارضه قلبی بوده و در این درگیری سكته كرده و هیچ ضرب و شتمی با چوب اتفاق نیفتاده است. »

 

به گفته بهمنی «زمانی كه درگیری آغاز شد هادی ساعی در محل حضور نداشت و دقایقی بعد برای جدا كردن طرف‌های درگیری خود را به محل رساند. عموی او نیز تنها با دو پیمانكار درگیری لفظی پیدا كرده بود كه پس از آن دو پیمانكار از داخل ماشین چوبی را با خود می‌آورند اما پیش از آنكه ضربه‌ای وارد كنند، آقای ساعی سكته كرده و روی زمین می‌افتد.»


ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران نیز كه از جزییات بیشتری از این حادثه اطلاع دارد به «اعتماد» گفت كه «شخصا با هادی ساعی درباره این موضوع صحبت كرده» و مطلع شده است كه «این حادثه درگیری لفظی كه بین عموی ساعی و پیمانكاران بخش زباله و رفت و روب شهرداری رخ داده باعث عصبانیت عموی او و بالارفتن فشار خونش شده كه احتمالا همین موضوع مرگ او را رقم زده است. » قناعتی درباره اخباری مبنی بر مصدومیت شدید هادی ساعی در این درگیری نیز به «اعتماد» گفت: «هادی ساعی به من گفت كه شرایط جسمانی‌اش خوب است. با این حال در درگیری شی‌ای هم به سمت او پرتاب شد اما نمی‌داند كه از طرف دو پیمانكار بوده یا خیر.»


از سوی دیگر پلیس، دو پیمانكار شهرداری تهران را كه در این درگیری حضور داشتند دستگیر كرده است اما آنها در بازجویی‌های اولیه نقش خود در مرگ عموی هادی ساعی را انكار كرده‌اند.


قاضی حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با اعلام اینكه تحقیقات پزشكی قانونی برای مشخص شدن سابقه بیماری قلبی و همچنین علت تامه مرگ مرد ۶۴ ساله همچنان ادامه دارد به مهر گفت: بر همین اساس هر دو كارگر ۲۴ و ۴۰ ساله كه به صورت پیمانكاری با معاونت خدمات شهری ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۲۲ همكاری می‌كنند به اتهام قتل شبه عمد بازداشت شده و تحقیقات فنی و پلیسی تا زمان ارسال نظریه پزشكی قانونی از این دو متهم همچنان ادامه دارد.


باشگاه سواركاری «آریاسب» در پارك جنگلی غرب تهران، چیتگر واقع است و توسط هادی ساعی، عضو شورای شهر تهران اداره می‌شود.


 اخبار اجتماعی  -  اعتماد