فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایش "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث"



 

 

نمایش "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

نمایش "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" نوشته و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از ۱۴ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت. داود اسلامی، محمد سایبانی، مسعود اولی بندری، فریبا امیری، مریم حکمت، بهروز عباسی، مجید کشاورز و رضا کولغانی بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش که محصول گروه تئاتر "پیتووک" بندر عباس است، برگزیده بخش تجربه های نو در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است. در خلاصه داستان نمایش "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" آمده: مکبث برای به دست آوردن عنوان بابای بزرگ زار، دانکن را می کشد. برای رسیدن به این عنوان نیاز به این است که ۱۷ باد تسخیر شود.

وحید زارع دستیار کارگردان، هادی اسکندری مدیر هماهنگی، مسعود میرزایی طراح نور، بهرنگ عباس پور آهنگساز و علی زادمهر روابط عمومی این نمایش هستند.... / خبرگزارى مهر 



ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاندیدایی که زنان را خوک چاق و سگ می‌داند!



اخبار,اخبارسیاست  خارجی, دونالد ترامپ

دانیل اشتراوس در پلتیکو نوشت: هیچ نکته ای مخفی در اینکه دونالد ترامپ می خواهد با استفاده از ثروت 10 میلیارد دلاری اش رئیس جمهور شود، وجود ندارد. گزافه گویی های وی در اولین مناظره ریاست جمهوری کاندیداهای جمهوری خواه وضعیت وخیم این حزب را به خوبی نشان می دهد. در ادامه به پنج ادعای ترامپ در این مناظره اشاره می شود.

1- ترامپ مدعی شد «اگر من نبودم، شما حتی نمی توانستید درباره مهاجرت غیرقانونی صحبت کنید.»
اصلاح قانون مهاجرت و مهاجرت غیرقانونی خیلی قبل تر از این که ترامپ در 16 ژوئن صحبتش درباره متجاوز و دستفروش مواد مخدر بودن مهاجران مکزیکی را پس بگیرد، جزء موضوعات محوری انتخابات ریاست جمهوری 2016 بوده است. به عنوان مثال سناتور مارکو روبیو قبل از این که وارد رقابت های ریاست جمهوری شود، عضو گروه هشت نفره بررسی وضعیت مهاجرت بود و مسئله مهاجرت یکی از موضوعات کلیدی در دوران رقابت ریاست جمهوری میت رامنی و جان مک کین بوده است.

2- دفاع ترامپ از ادعاهایش درباره مهاجران مکزیکی
در جریان مناظره، کریس والاس، مجری فاکس نیوز از ترامپ خواست تا مدرکی درباره ادعایش مبنی بر اینکه «مجرمان مکزیکی در سراسر مرز حضور دارند» ارائه دهد و برای پاسخ به ترامپ 30 ثانیه فرصت داد. ترامپ پاسخ روشنی به این سوال نداد و در عوض از سفر اخیرش به مرز مکزیک-آمریکا صحبت کرد. ترامپ در این رابطه گفت: «گشت های مرزی، مردمی که من در آنجا دیدم و با من صحبت می کردند گفتند که این اتفاقی است که در حال وقوع است چون رهبران ما احمق هستند. سیاستمداران ما احمق هستند.»

3- ترامپ گفت که کلینتون ها مجبور بودند که به مراسم عروسی وی در سال 2005 بیایند.
در قسمت دیگری از مناظره، ترامپ مدعی شد که هیلاری کلینتون چاره ای جز شرکت در عروسی وی را نداشته است، چون ترامپ به بنیاد کلینتون کمک مالی کرده است. در بیانیه ای که پیش از این در اختیار پولیتیکو قرار داده شده بود، ترامپ گفته بود: «من درخواست کرده بودم که آنها حضور داشته باشند و آنها چاره ای جز این نداشتند.» البته هیچ مدرکی در این رابطه وجود ندارد.

4- ترامپ گفته که رزی اودانل تنها زنی است که وی او را آدم کثیف، سگ یا خوک چاق نامیده بود.
مگین کلی، مجری فاکس نیوز به این نکته اشاره کرد که ترامپ زنان را «خوک های چاق، سگ، آدم های کثیف و حیوانات نفرت انگیز نامیده بود.» ترامپ در پاسخ گفت: «من فقط رزی اودانل را گفته بودم.» شواهدی وجود دارد که ترامپ به زنان دیگری به غیر از اودانل هم چنین نسبت هایی داده است. ماه گذشته آسوشیتدپرس گزارش داد که ترامپ یک وکیل را به خاطر این که می خواست شیشه شیر را برای بچه اش پر کند «نفرت انگیز» نامیده بود. گیل کالینز از روزنامه نیویورک تایمز هم در سال 2011 نوشته بود که ترامپ گفته وی «صورت یک سگ را دارد.»

5- ترامپ مدعی شده است که ایالات متحده براساس توافق 150 میلیارد دلار به ایران می دهد.
این ادعا احتمالاً مبالغه است. براساس گزارش نیویورک تایمز جهان مستقیماً پولی به ایران نمی دهد، بلکه از طریق لغو تحریم ها یا کاهش آنها ایران اجازه دسترسی به میلیاردها دلار سرمایه بلوکه شده اش را پیدا می کند. خود مبلغ 150 میلیارد دلار هم قابل بحث است. وزارت خزانه داری دارایی های بلوکه شده ایران در سراسر جهان را 100 تا 125 میلیارد دلار تخمین زده است. لغو تحریم ها موجب آزاد شدن 50 میلیارد دلار می شود.


 اخبار سیاست  خارجی  -  دیپلماسی ایرانی