فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایش کنسرت حشرات در تئاتر شهر به روی صحنه می رود



 

  نمایش کنسرت حشرات در تئاتر شهر به روی صحنه می رود

 

نمایش عروسکی کنسرت حشرات به کارگردانی مریم سعادت ازفردا سه شنبه ۱۳ مهر ماه در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود.

این نمایش موزیکال یکی از نمایش های پر تماشاگر جشنواره بین المللی عروسکی بود و پیش از این نیز دو سال پیش در فرهنگسرای نیاوران اجرای عمومی شد و مورد توجه قرار گرفت.آهنگساز این اجرا کیوان کیارس است وشعر آن توسط امیرسلطان احمدی و محمد بحرانی سروده شده و با خوانندگی این دو شاعر در کنار دلارم مستوفی ،مانی شرفی ومهناز خطیبی اجرا می شود.

كنسرت حشرات داستان فانتزی حشراتی است كه بادیدن یك كنسرت موسیقی توسط آدمها، تصمیم می گیرند خودشان هم كنسرت برپاكنندو...

امیر سلطان احمدی ،شیما بخشنده، محمد بحرانی ،مهناز خطیبی ، کاظم سیاحی ، مانی شرفی، نگار شهبازی،بنفشه صمدی، فائزه تهرانی ، پیمان فاطمی ، بهادر مالکی، مه جبین معززی، مرجان نامورو دیه هاشمی عروسگرداناناین نمایش هستند كه از فردا همه روز به جز شنبه ها ساعت ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.

طراحی عروسکها توسط هدیه هاشمی انجام شده و سازندگان آن شیما بخشنده ، فاطمه حسین زاده و هدیه هاشمی هستند.

بهادر مالکی نیز طراحی صحنه این نمایش را به عهده دارد و ابراهیم نادری به عنوان دستیار او را دراین کار یاری می دهد.

طراحی لباس نیز به عهده مریم نیک رفتار و طراحی پوستر به عهده مرتضی اتابکی است. اجرای این نمایش تا پایان مهرماه ادامه دارد و مه جبین معززی و کامیار سعادت دستیاران کارگردان در این اجرا هستند.... / خبرگزارى ایلنا



ویدیو مرتبط :
‫بهرام رادان با همایون شجریان روی صحنه می رود - کنسرت-نمایش «سی»‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک اتفاق غیر منتظره در تئاتر شهر / تماشاگری که وسط اجرای نصیریان روی صحنه رفت



تئاتر , تئاتر شهر , علی نصیریان

- حضور یک تماشاگر روی صحنه تئاتر باعث نشد تا تمرکز علی نصیریان و فرهاد آئیش در هنگام اجرای نمایش «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک» به هم بریزد.

به گزارش خبرآنلاین، نمایش «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک» این روزها با بازی علی نصیریان و فرهاد آئیش در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

جمعه شب 5 آبان در اجرای این نمایش اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد؛ یکی از تماشاگران نمایش که فرد میانسالی هم بود، در لحظات پایانی اجرا اول از جای خود بلند شد و سالن را ترک کرد. او پس از آن که به سالن بازگشت یک راست روی صحنه رفت، کنار نصیریان ایستاد و احوال او را پرسید. بعد هم به گوشه سن رفت و نشست. نصیریان و آئیش اما نه تنها تمرکزشان به هم نخورد بلکه خیلی راحت به اجرای خود ادامه دادند.

نمایش «هفت شب با مهمان ناخوانده در نیویورک» نوشته و کار فرهاد آئیش است. این نمایش در باره یک نویسنده ایرانی ساکن نیویورک است که مهمانی ناخوانده از ایران برایش می‌آید.  فرهاد ائیش پیش از این هم همین متن را با بازی خودش و نصیریان در آمریکا، اروپا و تهران اجرا کرده بود.

این البته اولین اتفاق غیر منتظره نمایش آئیش نیست. در روز های اول اجرا هم علی نصیریان هنگام خروج از مجموعه تئاتر شهر زمین خورده بود و در حال حاضر با دست شکسته و گچ گرفته روی صحنه می‌رود.

منبع:khabaronline.ir