فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایشگاه کتاب انقلاب در شهر سنقر کلیایی برپا شد



 

 

نمایشگاه کتاب

 

به گزارش روابط عمومی استان کرمانشاه از دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی سنقر کلیایی این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره یوم ا... ۲۲ بهمن در شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب از تاریخ ۱۴/۱۱/۸۸ به مدت ۷ روز در محل کتابخانه این شهرستان برگزار نمود.


این نمایشگاه با حضورامام جمعه ، فرماندار و دیگر مسولین در ساعت ۹ روز ۱۴ بهمن افتتاح شد و مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

 

شایان ذکر است این نمایشگاه با حدود ۱۲۰۰عنوان با موضوعات مختلف در زمینه های دینی و مذهبی ،ادبیات ،کامپیوتر و همچنین آثاری از مولفین شهرستان و نیز غرفه در خصوص نرم افزارهای کاربردی برپا شد ه است.

 

این نمایشگاه محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه به مراجعین عرضه می داردو همچنین نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصرپذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

 

در پایان رییس دبیرخانه انجمن شهرستان با بیان استقبال بسیار خوب در روز اول از نمایشگاه برگزاری این نمایشگاه ها را عاملی در جهت رشد و ارتقا کتابخوانی شهرستان بیان نمود.

 

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سنقر کلیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنجمین نمایشگاه موضوعی کتاب در کتابخانه حسینیه ارشاد برپا می شود



 پنجمین نمایشگاه موضوعی کتاب در کتابخانه حسینیه ارشاد برپا می شود

 

 

پنجمین نمایشگاه موضوعی کتاب به مناسبت روز تکریم بازنشستگان پنجشنبه ۱۱ آذر در کتابخانه عمومی حسینیهارشاد برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه که به مدت یک هفته برپا خواهد بود بخشهای امانت، نشریات ادواری، کودکان و نوجوانان با موضوعاتی درباره بازنشستگان، به همراه کتابشناسی کاملی با ۱۰۵ عنوان منبع برای بازنشستگان دایر می شود.

نمایشگاه های موضوعی کتابخانه حسینیه ارشاد هر ماه در حوزه های مختلف و مطابق با سالروزهای تقویم رسمی کشور و با هدف آشنایی بیشتر آحاد جامعه با منابع موجود در این کتابخانه برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در نمایشگاه کتاب با موضوع بازنشستگان می توانند به کتابخانه حسینیه ارشاد به نشانی خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از سه راه ضرابخانه مراجعه کنند.... / خبرگزارى مهر