فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایشگاه مجسمه در زیر آب های مکزیک



 

نمایشگاه مجسمه در زیر آب های مکزیک

 

 

 در آبهای شفاف و کم عمق سواحل کانکون در مکزیک، ۲۰۰ پیکر شبح مانند با عمق آب فرو برده میشوند.

این آخرین مراحل از کارهای یک نمایشگاه هنری زیر آب میباشد که در ۴۲۰ متر مربع از آبهای بدون استفاده پارک ملی دریایی احداث میشود.

این نمایشگاه که کار مجسمه ساز و غواص انگلیسی جیسون دکارز تایلور میباشد به اسم (تکامل بی صدا )قرار است رسما ماه آینده باز شود.

این نمایشگاه شامل ۴۰۳ مجسمه به اندازه طبیعی انسان است که هر کدام به شکل جداگانه توسط دکارز تایلور با استفاده از سیمان مخصوصی که کمک به رشد مرجانها میکند ساخته شده است.

این نمایشگاه سعی دارد که از بین بردن این جزایر مرجانی را بیشتر به چشم بیاورد.

دکارز تایلور به سی.ان.ان گفت که سعی کرده با خلق کردن یک جزیره مصنوعی مرجانی ماهی ها را علاقمند و تشویق به زندگی و تجمع در آن بکند.

امیدوارند که این جزیره هنرمندانه مصنوعی بتواند تعداد زیادی از ۷۵۰۰۰۰ بازدید کننده های پارک جزیره طبیعی مرجانی را که احتیاج به ترمیم و ترویج دوباره دارد را به سوی خود جذب کند.

دکارز تایلور میگوید که کار کردن در زیر آب واقعاً شگفت انگیز و جالب است و توضیح می دهد که چطور برای تماشاگران مناظر متحرک و زیبایی آفریده است.

رنگها متفاوت و نورپردازیها متفاوت تر و جو و محیط کاملاً مثل دنیای دیگر است. این منطقه کاملاً شکل دیگری از زیر آب را نشان میدهد که باعث حیرت شما میشود و سئوالات بیشماری برای شما بوجود خواهد آورد..... / خبرگزاری سی ان ان


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه مجسمه های یخی شخصیت های کارتونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجسمه هایی دیدنی در زیر آبهای مکزیک+ تصاویر



 

افتخار اصغر فرهادی اندازه هادی ساعی ارزش ندارد؟!

 

مجسمه هایی از بشر غول پیکر در موزه هنر «کانکون» در مکزیک.به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از مجله نشنال جئوگرافیک، بیش از ۴۰۰ پیکره در پارک ملی دریایی «کانکون» که در نزدیکی مکزیک واقع است همه ساله علاقه مندان زیادی به هنرهای تجسمی را به سوی خود می کشاند . این مجسمه ها که در زیر آبهای خلیج مکزیک نصب شده اند واقعا بی نطیر هستند. نصب و راه اندازی این مجسمه ها در زیر آب که در ابتدا با عنوان «تکامل خاموش» در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد اولین تلاش هنرمندان برای ایجاد موزه ای در زیر آب محسوب می شود. هم اکنون این موزه هنر زیر آب نام «موسی» را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است این مجسمه ها توسط یک پیکرتراش مکزیکی به نام «جیسون تایلور» طراحی و ساخته شده اند.... / پرتال آفتاب 

 


افتخار اصغر فرهادی اندازه هادی ساعی ارزش ندارد؟!

 

افتخار اصغر فرهادی اندازه هادی ساعی ارزش ندارد؟!

 

افتخار اصغر فرهادی اندازه هادی ساعی ارزش ندارد؟!