فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نقش هایی که دوست داشتیم جای آنها باشیم!



سایت «آی ام دی بی» لیستی از فیلم ها و سریال هایی را تهیه کرده است که کارهای رویایی را به تصویر کشیده اند. کارها و نقش هایی که افراد زیادی دوست دارند خودشان را به جای هنرپیشه اول فیلم بگذارند.

این روزها فیلم «دوران انترنی» با بازیگری اوون ویلسون و وینس وان روی پرده سینماها آمده است. فیلم داستان دو فروشنده را روایت می کند که شغلشان با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است و حالا باید دوباره از اول شروع کنند. آنها در شرکت «گوگل» استخدام می شوند و اطرافشان پر است از جوان های کم تجربه ای که کارشان از آنها بهتر است.

به بهانه همین فیلم، سایت «آی ام دی بی» لیستی از فیلم ها و سریال هایی را تهیه کرده است که کارهای رویایی را به تصویر کشیده اند. کارها و نقش هایی که افراد زیادی دوست دارند خودشان را به جای هنرپیشه اول فیلم بگذارند.

فیلم سینمایی , اخبار فرهنگی و هنری

Mad Men (مردان خیابان مدیسون)
کار تبلیغات یکی از آن شغل های پر زرق و برق است. کاری که خیلی ها آن را دوست دارند اما «مردان خیابان مدیسون» آرزوی دست نیافتنی تمام کسانی است که این روزها در بازار تبلیغات مشغول به کار هستند. داستان روایت یک شرکت تبلیغاتی در دهه شصت میلادی است. زمانی که کاتالوگ های رنگی هنوز پا به عرصه نگذاشته اند و بیشتر کارهای تبلیغاتی بدون دخالت کامپیوتر انجام می شود. تجربه هایی که شاید هر طراح و گرافیست تبلیغاتی آرزوی داشتنش را دارد.

این سریال از سال 2007 تا به همین امروز ادامه دارد و این روزها فصل ششم آن با بازی جان هم، الیزابت ماس و وینسنت کارتیزر از شبکه «ای ام سی» در حال پخش است.

فیلم سینمایی , اخبار فرهنگی و هنری

The Internship (دوران انترنی)
فکرش را بکنید که ده دوازده سال به عنوان یک فروشنده باتجربه در یک شرکت مشغول به کار هستید و روزی به شما اعلام می کنند که دیگر برای آن شرکت هیچ نفعی ندارید. خب اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ اولین کار جست و جوی یک کار برای زنده ماندن است اما شما چندین سال است پشت میز نشسته اید، برای شما انجام دادن هر کاری سخت است و برای پیدا کردن یک کار خوب ممکن است ماه ها بیکار بمانید اما این اتفاقی نیست که در فیلم «دوران انترنی» برای بازیگران این فیلم می افتد.

دو هنرپیشه اول فیلم با یک فاصله کوتاه کاری را پیدا می کنند که این روزها برای آن شغل سر و دست می شکنند. آنها در یکی از بزرگترین شرکت های کامپیوتری کار پیدا کرده اند؛ «گوگل» محل کار جدید آنهاست. شما دوست ندارید بیکار شوید و بعد به استخدام شرکت «گوگل» دربیایید؟

Secretary (منشی)
افراد زیادی هستند که اولین بار به عنوان منشی یک شرکت مشغول به کار شده اند. کار پردردسری که حقوق کم دارد و کار زیاد. شاید به همین خاطر منشیگری یکی از شغل های کم طرفدار است اما در فیلم «منشی» به کارگردانی استیون شاین برگ و بازی جیمز اسپدر، مگی ججیلینهال و جیمی دیویس، اینطور نیست.

اگر به کارهای هیجان انگیز علاقه دارید، این فیلم به شما خواهد گفت که منشی شرکت حقوقی یکی از همان کارهایی است که شما دوست دارید آن را انجام دهید. داستان فیلم قصه زنی را روایت می کند که از یک بیمارستان روانی مرخص می شود و به عنوان منشی در شرکتی حقوقی مشغول به کار می شود و در ادامه ...

فیلم سینمایی , اخبار فرهنگی و هنری

The Devil Wears Prada (شیطان کفش پاشنه بلند می پوشد)
نمی توان با قطعیت گفت همه دنبال مد هستند اما خیلی ها در سن جوانی و نوجوانی دوست دارند در جایی کار کنند که به طور مستقیم با آخرین خبرهای مد در ارتباط باشند. کار کردن در یکی از معتبرترین مجله های مد یکی از همان کارهای وسوسه کننده است. «شیطان پاشنه بلند می پوشد» با بازی مریل استریپ، آن هاتاوی و امیلی بلانت یکی از همان فیلم هایی است که افراد با بازیگران فیلم همذات پنداری می کنند.

حتی در لحظه هایی که امیلی (آن هاناوی) به دنبال آخرین جلد از کتا ب«هری پاتر» می گردد، آخرین جلدی که هنوز به بازار نیامده است! داستان فیلم در مورد دختر جوانی است که در یک مجله مد به عنوان دستیار مدیرمسئول مشغول به کار می شود، مدیر مسئولی که تمام بزرگان مد در سراسر دنیا از او می ترسند.

فیلم سینمایی , اخبار فرهنگی و هنری

Horrible Bosses (رئیس های وحشتناک)

گاهی اوقات هم می شود که کارتان همان شغل رویایی شماست. از همان دوران کودکی تصمیم خودتان را گرفته اید، درسش را خوانده اید و حالا کاری را انجام می دهید که دوست دارید اما خب دنیا همیشه بر وفق مراد شما نمی چرخد. یک رئیس دیوانه به راحتی هرچه تمام تر می تواند شما را از شغلتان متنفر کند.

گاهی پیش نیامده که دوست داشته باشید او را خفه کنید و کارتان را با خیال راحت انجام دهید؟ «رئیس های وحشتناک» فیلمی است که شما را به این آرزو می رساند. چهار نفر با چهار غل متفاوت، از رئیس هایشان متنفرند و به همین خاطر نقشه قتل او را می کشند. هر کسی می تواند یک رئیس بد داشته باشد و با دیدن این فیلم خودش را به جای یکی از کارمندها بگذارد و سر رئیسش را زیر آب کند. در این فیلم کمدی و سرگرم کننده جیسون بیتمن، استیو وایب، چارلی دی و جنیفر آنیستون بازی کرده اند.

منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
نقش دوست داشتنی من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایوا: دوست داشتیم در تهران با تیم ملی ایران بازی می‌كردیم



 

 

پایوا: دوست داشتیم در تهران با تیم ملی ایران بازی می‌كردیم

 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال برزیل گفت: می‌دانیم مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و ما نیز دوست داشتیم در تهران با تیم ملی ایران بازی می‌کردیم.

رودریگو پایوا در خصوص ترکیب تیم ملی برزیل در بازی برابر ایران عنوان کرد: کادر فنی بهترین نفرات و آماده‌ترین افراد را برای این مسابقه انتخاب کرده است. با تمام وجود برابر ایران قرار خواهیم گرفت تا یک دیدار دوستانه خوب را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مانو منسز، سرمربی برزیل، تلاش کرده ستاره‌های این کشور را به تیم دعوت کند بجز برخی بازیکنان که باشگاه‌های آنها با حضورشان در تیم ملی مخالفت کردند، مانند کاکا که به علت مصدومیت جزیی با مخالفت باشگاه رئال‌مادرید مواجه شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال برزیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برزیل در جام جهانی 2010 حذف شد، سرمربی تیم در نظر دارد بازیکنان جوان را نیز به تیم دعوت کند تا برای آینده آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

پایوا در ادامه تاکید کرد: پس از اینکه آژانسی دیدار تیم‌های برزیل و ایران را در نظر گرفت، منسز از شنیدن این موضوع بسیار خوشحال شد و استقبال کرد و بازی برابر ایران را جذاب دانست.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال برزیل یادآور شد: این بازی از سوی آژانسی برنامه‌ریزی شد و این موضوع در دنیای حرفه‌ای فوتبال، طبیعی است. پس از دریافت این پیشنهاد کادر فنی و فدراسیون برزیل بررسی‌های خود را انجام دادند و با این پیشنهاد موافقت کردند.

وی افزود: به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم برزیل اطلاعات خوبی از ایران داشتم و کادر فنی نیز پس از مشخص شدن این دیدار، فوتبال ایران را در چند سال اخیر مورد بررسی قرار داد و اطلاعاتی را در مورد اولین حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی آرژانتین کسب کرد.

پایوا تصریح کرد: شناختی از برخی بازیکنان ایران پیدا کردیم و کادر فنی برزیل معتقد است قبل از رویارویی با آرژانتین در دسامبر (آذر ماه) یکی از بازی‌های خوب و دوستانه، همین دیدار خواهد بود، زیرا می‌دانیم ایران بازیکنان با استعدادی دارد و از توانایی بالایی در فوتبال آسیا برخوردار است. هرچند ایران به جام جهانی صعود نکرد، اما نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این دیدار در تهران برگزار شود؛ اظهار داشت: بله. زمانی که دیدار دوستانه‌ای برگزار می‌شود، فرقی نمی‌کند در تهران باشد یا ابوظبی، اما ما هیچ دعوتنامه‌ای از سوی ایران برای برگزاری دیدار در تهران دریافت نکردیم. می‌توانیم پس از برگزاری این دیدار، همکاری‌های خود را افزایش دهیم و برزیل با تمام ستاره‌های خود در ایران حضور یابد و بازی جذابی با حضور تماشاگران پرشور برگزار شود.

پایوا در پایان عنوان کرد: می‌دانیم مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و استقبال از این ورزش بسیار زیاد است. ما نیز دوست داشتیم در جوی بازی کنیم که پرشورتر باشد. به همین دلیل اگر دعوتنامه‌ای داشته باشیم، در مورد آن بررسی خواهیم کرد.

دیدار دوستانه تیم‌های ایران و برزیل 15 مهرماه در ابوظبی برگزار خواهد شد.