فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نقاشی با تلسکوپ هابل +عکس



 تلسکوپ هابل عکس های هنری بسیار زیادی از اعماق آسمان ها گرفته است و هر کدام از آن ها ذره ای از قدرت خداوند راه نمایش گذاشته اند. حال فرض کنید که این عکس های هنرمندانه خودش بخواهند هنر شوند.

به تازگی یک دانشجوی نجوم به نام "الکس هریسون پارکر" با استفاده از عکس هایی که تلسکوپ هابل تا به حال از آسمان گرفته است نقاشی قدیمی ونگوگ را دوباره ترسیم کرده است.

 

 تلسکوپ هابل,نقاشی با تلسکوپ هابل,نقاشی کردن

 او می گوید برای تولد 22 سالگی تلسکوپ ابل این کار را انجام داده است و بیش از 100 عکس برتر این تلسکوپ را دانلود و در کنار هم قرار داده است.

او همچنین می گوید نقاشی ونگوگ را به این علت انتخاب کرده است که نمایی از آسمان و کهکشان ها را در دل خودش داشته است و به همین علت تناسبی میان آن ها دیده است.

 

 تلسکوپ هابل,نقاشی با تلسکوپ هابل,نقاشی کردن

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تلسکوپ هابل: تازه ترین عکس از کهکشان آندرومدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس خارق‌العاده تلسکوپ هابل از حباب آبی در عمق فضا



تلسکوپ فضایی هابل بار دیگر تصویری حیرت‌انگیز را ثبت کرده است. این بار از ستاره‌ای که 30 هزار سال نوری از زمین فاصله دارد و در صورت فلکی شاه تخته(کارینا) جای گرفته است.

حباب نمایان و آبی فامی که این ستاره و گازهای وابسته به آن را در میان گرفته یک سحابی ولف-رایه است: ابری میان‌ستاره‌ای از غبار، هیدروژن، هلیوم و گازهای دیگر. این گونه سحابی ها در اثر برخورد بادهای پرسرعت ستاره های ولف-رایه به لایه های بیرونیِ هیدروژنیِ دیگری که از آن پس زده شده پدید می آیند و اغلب کروی هستند که از چشم ما حلقه مانند دیده می شوند.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,فضا

 

بر اساس برآورد دانشمندان، حباب درون این تصویر حدود ۲۰ هزار سال پیش پدید آمده و دارد با سرعت حدود ۲۲۰ هزار کیلومتر بر ساعت گسترش می یابد.

 

اخبار علمی - خبرآنلاین