فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی با ...



 

 

نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی با رییس نمایندگی موسسه قلم چی در کرمانشاه

 

 

نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی با رییس نمایندگی موسسه قلم چی در کرمانشاه -مظفری رییس نمایندگی قلم چی:آمادگی لازم را در خصوص تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز را داریم.




به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی طی نشستی با مظفری رییس نمایندگی موسسه قلم چی در خصوص اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه فی مابین موسسه قلم چی و نهاد کتابخانه های عمومی جلسه ای برگزار نمودند.

 


در ابتدا اسماعیلی ضمن ابراز خرسندی در خصوص برگزاری این جلسه خاطر نشان کرد همکاری کتابخانه های عمومی با موسسه قلم چی گامی موثر در ارتقا فرهنگ بخصوص در عرصه کتاب و کتابخوانی خواهد بود.



در ادامه مظفری در مورد روند فعالیتهای موسسه قلم چی گزارشی را به اسماعیلی ارائه نمودند و در ادامه بیان نمودند ایشان آمادگی لازم را در جهت همکاری در تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز را دارند و همچنین می توانند در خصوص پیشبرد این انجمن کمک های شایانی را داشته باشند.



ایشان همچنین تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز و استفاده از توانمندی مالی بعضی از خیرین را در ارتقا فرهنگ استان بسیار مثبت بیان نمود. و همچنین خاطر نشان نمود که با تشکیل این انجمن می توانیم با به کارگیری صحیح از خیرین و همچنین جهت دهی آنها به سمت کتابخانه های عمومی در بحث ساخت کتابخانه عمومی توسط بخش خیرین نقشی ایفا نماییم.


ایشان همچنین بیان نمود به نمایندگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدامات لازم در خصوص ساخت کتابخانه توسط موسسه قلم چی که چندی پیش آقای قلم شخصا قول ساخت آن را به مناسب کسب افتخار رحمان رستگار تنها داده بود را انجام دهد.



در ادامه ایشان همچنین آمادگی لازم موسسه را جهت اهدا قفسه های مخصوص موسسه قلم چی به همراه کتب آنها برای کلیه کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه را دادند.



ایشان همچنینقول مساعد در خصوص عضویت کلیه اعضا موسسه و پرسنل موسسه قلم چی را به عضویت کتابخانه های عمومی دادند.



در پایان پس از بحث و گفتگو مقرر شد که گردهمایی توجیهی در خصوص روند فعالیتهای کتابخانه های عمومی برای کلیه پرسنل قلم چی توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان در یکی از کتابخانه های شهر برگزار گردد .... / اخبار ارسالی به آفتاب

 

 

 

 

 



ویدیو مرتبط :
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرکل جدیدروابط عمومی وزارت کار



 

 

مدیرکل جدیدروابط عمومی وزارت کارمنصوب شد.

 

 

مدیرکل جدیدروابط عمومی

 

 

وزیر کار و امور اجتماعی طی حکمی احسان ارکانی را که رئیس دفتر سابق وی در نهاد ریاست جمهوری بود را به سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت کار برگزید.

 


به گزارش "شبکه خبری منابع انسانی ایران" به نقل از مهر، عبدالرضا شیخ الاسلامی طی حکمی احسان ارکانی را به عنوان مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی منصوب کرد.

 


بر اساس این گزارش، در این حکم خطاب به ارکانی آمده است: با عنایت به نقش موثر و کارساز وزارت کار و امور اجتماعی در پیشرفت و تعالی جامعه و برقراری عدالت همه جانبه، گستردگی و فرابخشی بودن فعالیتها، انتظار دارم با جدیت، حسن تدبیر و سعی و تلاش وافر بتوانید سیاستها و برنامه های اجرایی این وزارتخانه را که در قالب « منشور کاری» تدوین شده است را به مرحله اجرا درآورید.

 


وزیر کار و امور اجتماعی بیان داشت: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال در ایجاد فضایی آکنده از هماهنگی، همکاری و برادری در امر اطلاع رسانی صحیح، به موقع، شفاف و برقراری ارتباط مثبت، موثر و سازنده با جامعه مخاطبین وزارت کار و امور اجتماعی به ویژه رسانه های گروهی، شرکای اجتماعی، کارکنان، مسئولان و مدیران موفق و موید باشید.

 


همچنین شیخ الاسلامی از خدمات و تلاشهای علیرضا محمدعلی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی و تقدیر کرد. ارکانی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران بوده و پیش از این دبیری شورای هماهنگی ترافیک و شورای عالی حمل و نقل استان هرمزگان و مسئولیت دفتر رئیس دفتر رئیس جمهوری را عهده دار بوده است.