فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نادیا سلیمان از برهنگی تا بازیگری در فیلم مستهجن!*سند



سقوط تا قعر بی حیایی؛

نادیا سلیمان از برهنگی تا بازیگری در فیلم مستهجن!*سند

موافقت 'نادیا سلیمان' برای برهنه ظاهر شدن، او را بی حیاتر کرده و تصمیمی تحریک برانگیزتر به معنای حقیقی کلمه گرفته است به گونه ای که آمادگی خود را برای شرکت در یک فیلم مستهجن به شرطی که پول آن ارزش این کار را داشته باشد[!] اعلام نموده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ به نقل از روزنامه روسیا الیوم و القدس العربی؛ "نادیا سلیمان" بازیگر آمریکایی و مادر هشت قلوها که به "اکتومم" مشهور شده است، پس از اقدام برای دستیابی به مقداری پول با برهنه ظاهر شدن در یکی از مجلات محلی برای نگهداری از 14 فرزندش، ورشکستگی خویش را اعلام نمود .

به نظر می رسد موافقت "نادیا سلیمان" برای برهنه ظاهر شدن، او را بی حیاتر کرده و تصمیمی تحریک برانگیزتر به معنای حقیقی کلمه گرفته است به گونه ای که آمادگی خود را برای شرکت در یک فیلم مستهجن به شرطی که پول آن ارزش این کار را داشته باشد[!] اعلام نموده است.

 

رسانه های خبری آمریکا تاکید می کنند مبلغ قابل دریافت "نادیا سلیمان" به ازای شرکت در یک فیلم مستهجن که تصویر برداری آن در تابستان آینده برنامه ریزی شده، از 10 هزار دلاری که در مقابل برهنه ظاهر شدن به دست آورده است بیشتر خواهد بود و هنوز معلوم نیست که آیا این مبلغ برای تسویه بدهی های روی هم انباشته شده "اکتومم" که بین 500 هزار تا یک میلیون دلار تخمین زده شده کافی است یا خیر.

"نادیا سلیمان" که مجرد است و ازدواج نکرده می گوید:" به آغازی دوباره احتیاج دارد و بر خود واجب می داند هر کاری را برای 14 فرزندش که آنها را از طریق لقاح مصنوعی به دنیا آورده، انجام دهد."

قبل از اینکه او آمادگی خود را برای برهنه ظاهر شدن اعلام نماید و زمانی که او تنها یک زن بود که هشت قلو زاییده است، بسیاری از عرب زبان ها به "نادیا سلیمان" به عنوان زنی که موفقیت بزرگی را تحقق بخشید و در تاریخ ماندگار شد نگریستند و جدال بین علاقه مندان به او در گرفت، هر کدام از علاقه مندان، او را به کشور خود منسوب می کردند، بنابراین خبرهای ضد و نقیض پیرامون ریشه نسبی "اکتومم" آغاز شد تا سرانجام این رقابت ها بین دو گروه ادامه یافت که تا کنون نتیجه اش مشخص نگردیده است.

سپس در تعدادی از انجمن ها بعضی ها تاکید کردند که او فلسطینی الاصل است در حالیکه اعضای انجمن های دیگر اصرار کردند که اصالتش به عراق بر می گردد ولی پس از صحبت های اخیرش، ناظران می گویند " عراقی ها و فلسطینی ها، نخستین کسانی خواهند بود که یک بار برای همیشه برائت خود را از "نادیا سلیمان" اعلام خواهند کرد."/جام نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
ایجاد برهنگی فرهنگی با استفاده از فرهنگ برهنگی وبی حیائی در جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاثیر فیلم‌های مستهجن بر رابطه زناشویی



 

 

تاثیر فیلم های مستهجن بر رابطه زناشویی

 

تجویز تماشای فیلم‌های جنسی برای زوجینی كه یكی از همسران یا هر دو به سرد مزاجی و بی‌میلی جنسی مبتلا هستند ممکن است که در کوتاه مدت موجب بهبودی روابط شود ولی در دراز مدت میتواند منجر به بروز مشکلات عدیده ای شود.

 

دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد اما از نظر اینجانب، تماشای فیلم‌هایی كه با تصاویر جنسی همراهند، ممكن است در برخی موارد خاص در كوتاه‌مدت موجب تحریك جنسی شود اما در درازمدت به عللی كه ه آن اشاره می‌كنم به از هم گسیختگی روابط زناشویی می‌انجامد:

 

 

كاهش اعتماد به نفس:

 

تماشای فیلم‌های جنسی با توجه به رفتارهای اغراق‌آمیز بازیگران کم‌کم باعث می‌شود زوجین درباره طبیعی‌بودن عملكرد جنسی خود دچار تردید شوند و خود را بسیار ضعیف‌تر از آنچه هستند، بپندارند و از روابط زناشویی بیش از گذشته فاصله بگیرند.

 

 

مقایسه منفی:

 

جذابیت‌های اغراق‌آمیز و تصنعی چنین فیلم‌هایی گاهی باعث می‌شود جذابیت‌های همسر، كمرنگ شده و با تشدید بی‌میلی جنسی همسر، میزان فعالیت جنسی زوجین از مقدار فعلی نیز كمتر شود.

 

 

تقلید:

 

برخی رفتارهای بازیگران این فیلم‌ها با وجود جذابیت‌های بصری، گاه بسیار دردناك و آسیب‌زننده است و زوجین ناآگاه که سعی در تقلید از آن دارند، موجب بی‌رغبتی همسر به روابط زناشویی می‌شود.

 

 

وابستگی:

 

هرچند در ابتدای امر زوجین با قصد بهبود روابط فیمابین به تماشای چنین فیلم‌هایی می‌نشینند اما در ادامه، یكی از زوجین یا هر دو متوجه می‌شوند كه اگر در گذشته وقتی را برای با هم بودن صرف می‌كردند اكنون همه یا بخشی از آن وقت را برای دیدن انواع و اقسام فیلم‌های مستهجن پر می‌كنند و به این ترتیب، فیلم‌هایی كه قرار بود باعث نزدیكی بیشتر زوجین به یكدیگر شود اكنون عاملی برای فاصله بیشتر آنها از یكدیگر شده است.

منبع :سلامت ایران