فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

میهمانی مجریان زن در تلویزیون!



اخبار,اخبار فرهنگی,میهمانی مجریان زن در تلویزیون

 

اخبار فرهنگی - میهمانی مجریان زن در تلویزیون!

 روز پنجشنبه خاله شادونه و پرنده های زبل میزبان خاله ها و مجری های خانم شبکه دو می شود. نگار استخر خاله نگار، سارا رسول زاده و فاطیما بهارمست، شیده معاونی و اکرم محمدی خواه، بهاره جهاندوست مجری سینما صبحانه.

روز پنجشنبه خاله شادونه و پرنده های زبل میزبان خاله ها و مجری های خانم شبکه دو می شود.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی اکبر ذاکری تهیه کننده این برنامه گفت: در برنامه روز پنجشنبه که از ساعت 9 تا 10 و 45 دقیقه به صورت زنده پخش می شود، بانوان مجری شبکه دو به همراه فرزندانشان به استودیو می آیند و از خاطرات کودکی شان در شب یلدا سخن می گویند.

نگار استخر (خاله نگار)، سارا رسول زاده و فاطیما بهارمست (مجریان برنامه های نوجوان شبکه دو)، شیده معاونی و اکرم محمدی خواه (از مجریان پیشکسوت گروه کودک)، بهاره جهاندوست (مجری سینما صبحانه)، زهرا شوقی (مجری برنامه روز از نو)، مریم وطن پور (خاله قاصدک) و مریم رضایی (خاله رویا) از مهمانانی هستند که قرار است به این برنامه دعوت شوند.
 اخبار فرهنگی -  جام جم


ویدیو مرتبط :
این شما و اینهم مجریان زن تلویزیون افغانستان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک/زن سوم، شوهرش را به «میهمانی مرگ» كشاند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زن سوم، شوهرش را به «میهمانی مرگ» كشاند

شكایت اولیای‌دم سه سال بعد از گم‌شدن مردی میانسال، راز قتل او را برای پلیس فاش كرد و مشخص شد همسر سوم مقتول با همدستی دو مرد دست به جنایت زده است.

به گزارش شرق، این پرونده كه به‌زودی در شعبه 71 دادگاه كیفری ‌استان تهران رسیدگی می‌شود یك سال قبل در شهریار به جریان افتاد و در آن زمان یكی از فرزندان مردی به نام فرامرز به ماموران گفت پدرش از سه سال پیش ناپدید شده ‌است. این جوان به پلیس گفت: سه سال است كه پدرم گم شده و با ما هیچ‌ تماسی نداشته است. در این مدت هربار كه به خانه‌اش رفتیم همسرش به ما گفت پدرمان به ژاپن رفته تا كار كند و هنوز برنگشته است. در این سه سال هربار كه از او خواستیم شماره تلفنی به ما بدهد طفره رفت و گفت شماره‌ای ندارد. این پسر ادامه داد: من فكر می‌كنم همسر پدرم از سرنوشت او خبر دارد و نمی‌خواهد چیزی به ما بگوید.

با شكایت این جوان تحقیقات پلیس آغاز شد و همسر سوم فرامرز مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: شوهرم به گفته خودش به ژاپن رفته است البته من هم از او خبر ندارم. وقتی این زن از بیان واقعیت طفره رفت و حاضر نشد به سوالات پلیس جواب دهد ماموران جمع‌آوری اطلاعات در مورد فرامز را آغاز كردند و متوجه شدند این مرد سه بار ازدواج كرده و آخرین همسرش زنی است كه در حال حاضر در عقد او است. او از دو ازدواج دیگرش فرزندانی دارد كه همگی بزرگسال هستند و زندگی‌های جداگانه دارند. كارآگاهان همچنین متوجه شدند فرامرز از همسر سوم خودش هم یك دختر دارد كه حساب مشتركی بین این سه وجود دارد و از زمان گم شدن فرامرز همسر و دخترش از آن حساب برداشت می‌كنند. این تنها یافته‌های پلیس نبود و ماموران متوجه شدند سارا همسر فعلی فرامرز مدتی است با مردی به نام اسماعیل زندگی پنهانی دارد و اسماعیل به خانه او رفت و آمد می‌كند. سارا با به دست آمدن این اطلاعات یك‌بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت.

زمانی كه پلیس در مورد اسماعیل از او سوال كرد این زن گفت: سه سال قبل شوهرم به طور ناگهانی گم شد و بعد از آن دیگر خبری از او نشد. به ما گفته بود می‌خواهد به خارج برود و كار كند. من و دخترم فكر می‌كردیم شوهرم به ژاپن رفته است. در این مدت من سعی كردم پیدایش كنم اما نشد تا اینكه یك سال قبل اسماعیل كه می‌دانستم نسبت به من علاقه‌ای دارد به خانه‌ام آمد و گفت حالا كه شوهرت رفته و تو را ترك كرده بیا با هم زندگی كنیم و زن صیغه‌ای من بشو. من هم كه شرایط سختی داشتم قبول كردم و از آن به بعد اسماعیل با من رابطه داشت.

سارا انگشت اتهام را به سمت اسماعیل گرفت و گفت: از آنجایی كه اسماعیل در این مدت چندین بار به من گفت شوهرت مرده است، حدس می‌زنم او اطلاعاتی در این‌باره دارد. اسماعیل با توجه به طرح این اتهام بازداشت شد اما ماجرای گم‌شدن فرامرز را به گونه‌ای دیگر تعریف كرد و گفت: من و سارا با هم رابطه داشتیم و این پیشنهاد سارا بود كه فرامرز را بكشیم. چون سارا می‌گفت فرامرز مرد بداخلاقی است و نمی‌خواهد بیشتر از این او را تحمل كند. من هم قبول كردم چون عاشق سارا شده‌ بودم. یك مرد افغان را اجیر كردیم و قرار شد سه نفری فرامرز را به قتل برسانیم. طبق نقشه او را به باغی دعوت كردیم و در حالی‌كه همه چیز شبیه به یك میهمانی بود، فرامرز را غافلگیر كردیم و او را كشتیم و جسدش را در همان باغ دفن كردیم. پلیس با كمك اسماعیل، مرد افغان را هم بازداشت كرد. هر سه متهم بارها مورد بازجویی قرار گرفتند و به دست داشتن در قتل اعتراف كردند.

مرد افغان در بازجویی‌ها گفت: من برای این قتل پول گرفتم. سارا و اسماعیل با هم نقشه را كشیده‌ بودند و من فقط در كندن چاله و دفن مقتول كمك‌شان كردم. این اسماعیل بود كه دست به این قتل زد.

ماموران در ادامه به باغی كه متهمان نشانی‌اش را داده‌ بودند رفتند و بعد از حفر چاله‌ای كه گفته می‌شد فرامرز در آن دفن شده استخوان‌های او را پیدا كردند. آزمایش‌های ژنتیكی ثابت كرد استخوان‌ها متعلق به فرامرز است بنابراین اتهام قتل عمد و معاونت در قتل به اسماعیل، سارا و مرد افغان تفهیم شد. آنها یك‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفتند و جزییات را توضیح دادند.

در حالی‌كه دو متهم مرد مدعی بودند سارا نقشه قتل را كشیده ‌است این زن در آخرین دفاعیاتش گفت از ماجرای قتل شوهرش خبر نداشته و متهمان دروغ می‌گویند. این در حالی بود كه اسماعیل هم قتل را گردن مرد افغان انداخت و گفت قاتل اصلی اوست و طناب را او دور گردن متهم پیچید. مرد افغان نیز اتهامش را رد كرد و مدعی شد در این قتل نقشی نداشته است. با این حال قرار مجرمیت و كیفرخواست علیه متهمان صادر شد و پرونده این بار در شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران به جریان افتاد.

قاضی نورالله عزیزمحمدی بعد از بررسی پرونده با وارد آوردن چند ایراد از جمله بررسی سابقه ارتباط اسماعیل و سارا و بررسی فهرست مكالمات تلفنی آنها از دادسرای شهریار خواست این ایرادات را برطرف كند تا پرونده برای رسیدگی آماده شود./شرق