فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«من نفرت انگیز» در صدر پرفروش ترین های جهان



 

  «من نفرت انگیز» در صدر پرفروش ترین های جهان

 

 

فیلم «من نفرت انگیز» در تعطیلا هفته گذشته با فروش ٢٥/٧ میلیون دلار از ٤٩٠٠ سالن سینمای ٥٤ کشور در رتبه اول پرفروش ترین های جهان قرار گرفت.

 

این فیلم با کنار زدن «بخور، عبادت کن، عشق بورز» توانست فروش جهانی خود را در آمریکای شمالی به ١٦٨ میلیون دلار برساند. با آغاز اکران این فیلم در ٩ کشور و استقبال چشمگیر شهروندان ایتالیایی و انگلیسی انتظار می رود فروش بالای این فیلم در هفته های آینده ادامه یابد.

به گزارش اسکرین دیلی، فیلم «بخور، عبادت کن، عشق بورز»، محصول کمپانی سونی با فروش ١٣/٣ میلیون دلار از ٦٧ کشور مجموع فروش جهانی خود را به ٨٧ میلیون دلار رساند. برزیل، استرالیا، روسیه، فرانسه و انگلیس بیشترین استقبال را از این فیلم داشتند.

فیلم «شبکه اجتماعی» ساخته «دیوید فینچر» فروش ١٢/٨ میلیون دلار را از ١٨ کشور به دست آورد و مجموع فروش خود را در خارج از آمریکای شمالی از ١٧ میلیون دلار گذراند.

انیمیشن «داستان اسباب بازی ٣» محصول کمپانی دیسنی همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می دهد و هم اکنون فروش جهانی خود را به ٦٤٥ میلیون دلار رسانده است تا پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان پس از «آواتار»، «تایتانیک»، «ارباب حلقه ها» و «دزدان دریایی کارائیب» نام بگیرد. مجموع فروش جهانی این فیلم با احتساب آمریکای شمالی به ١/٠٥٨ میلیارد دلار رسیده است.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
نفرت انگیز ترین غذای جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرفروش ترین پیراهن تیم های باشگاهی جهان/ منچستر و رئال در صدر



پرفروش ترین پیراهن تیم های باشگاهی جهان/ منچستر و رئال در صدر

 لیست پرفروش ترین پیراهن تیم های باشگاهی جهان در 5 سال گذشته منتشر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 در حالی که همواره تردید هایی در مورد پرطرفدارترین تیم باشگاهی در جهان وجود دارد، به تازگی اسامی باشگاه هایی که پیراهن های آن ها در 5 سال گذشته بیشترین تعداد فروش را داشته، منتشر شد.در این لیست دو غول بزرگ و پر افتخار انگلیسی و اسپانیایی یعنی تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید با فروش چشم گیری در صدر قرار گرفته اند. این دو باشگاه از سال 2007 تاکنون تعداد 4/1 میلیون پیراهن را به فروش رسانده اند.دیگر غول اسپانیایی یعنی باشگاه بارسلونا با فروش 15/1 میلیونی پیراهن خود رتبه سوم را از آن خود کرده و همچنین باشگاه چلسی قهرمان اروپا با فروش 910 هزار پیراهن در رتبه چهارم قرار گرفته.

لیست کامل پرفروش ترین پیراهن های باشگاهی جهان به شرح زیر است:

1) منچستر یونایتد  4/1 میلیون

2) رئال مادرید  4/1 میلیون

3) بارسلونا  15/1 میلیون

4) چلسی  910.000

5) بایرن مونیخ  880.000

6) لیورپول  810.000

7) آرسنال  800.000

8) یوونتوس  480.000

9) اینتر  425.000

10) آ.ث میلان  350.000

خبرآنلاین