فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مشهدی ها شنبه به "مُلک سلیمان" می روند




 

فیلم سینمایی "ملک سلیمان" روز هفدهم بهمن ماه به طور اختصاصی در سینما آفریقا مشهد اکران می شود.


حسین مسگرانی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فیلم سینمایی ملک سلیمان به کارگردانی شهریار بحرانی بعد از اکران در تهران، شنبه برای اکران ویژه شهرستانها به طور اختصاصی فقط در مشهد اکران می شود.


دبیر برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار داشت: جلسه نقد و بررسی" ملک سلیمان" با حضور شهریار بحرانی، کارگردان، مجتبی فرآورده تهیه کننده "ملک سلیمان"، محمود پاک نیت و امین زندگانی بازیگران این فیلم سینمایی و سایر عوامل فنی این فیلم ساعت ۱۸ در سینما آفریقا مشهد برگزار می شود.



مسگرانی افزود: با توجه به این که فیلم سینمایی" ملک سلیمان" دارای جلوه های ویژه و صدای دالبی است، این فیلم سینمایی در سه سیانس ۱۶، ۱۹ و ۲۱ فقط در سینما آفریقا مشهد اکران خواهد شد.



وی تصریح کرد: هجدهم بهمن ماه نیز فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا، ساعت ۱۶،۱۹ و ۲۱ فقط در سینما هویزه مشهد اکران می شود.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام چهلمین آزمون دستیاری از شنبه/عدم تغییر روند برگزاری آزمون



آغاز ثبت‌نام چهلمین آزمون دستیاری از شنبه/عدم تغییر روند برگزاری آزمون

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون دستیاری از روز شنبه خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی از روز شنبه 11 آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه92، اظهارکرد: در روند و نحوه برگزاری آزمون دستیاری هیچ تغییری ایجاد نشده است.

ضیایی افزود: سایر اطلاعات مرتبط با مشمولین ثبت‌نام و شرکت در آزمون همراه با آغاز ثبت‌نام طی دستورالعملی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری، خاطرنشان کرد: به تناسب ایجاد بخش بیمارستانی ظرفیت پذیرش نیز افزایش می‌یابد، البته از دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شده است تا جایی که امکان دارد و به کیفیت آموزش ضربه‌ای وارد نشود ظرفیت‌ها را افزایش دهند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت افزود: البته پیش‌بینی می‌شود ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره از آزمون حدود 2 هزار و 500 نفر باشد./ایسنا