فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مستر بین هیچوقت خداحافظی نمی‌کند / در دنیای کمدی می‌مانم



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,مستربین

روان آتکینسون بازیگر نقش شخصیت محبوب «مستر بین» گفته است هیچوقت از ایفای این نقش خداحافظی نمی‌کند.

 به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر نقش «مستر بین» گفته است هرگز از ایفای این نقش اعلام بازنشستگی نکرده و هیچیک از نقش‌های کمیکش را ترک نمی‌کند. البته از نقش‌های جدی نیز استقبال می‌کند.

روان آتکینسون گفته هیچوقت از ایفای نقش شخصیت محبوب مستر بین ابراز بازنشستگی نکرده است. این بازیگر انگلیسی در حالی این سخنان را به زبان آورده که برای بازی در یک اقتباس دیگر از رمان‌های جنایی و کلاسیک سربازرس مگره آماده می‌شود. به همین دلیل وی افزوده است استقبال از نقش‌های جدی به این معنی نیست که از دنیای کمدی فاصله می‌گیرد. وی در یک مصاحبه گفته است: نه من واقعا چنین قصدی ندارم.

وی افزوده است: طبیعتا دنبال نقش‌هایی می‌روی که برایت الهام‌بخش باشند. من هرگز به هیچ شخصیتی خداحافظ نمی‌گویم. فکر می‌کنم هنوز می‌توانم نقش مستر بین را بازی کنم.

آتکینسون اکنون در حال دوبله انیمیشن‌های «مستر بین» است و سال پیش نیز اجرایی از مستر بین را در برابر کاخ باکینگهام به مناسبت ۲۵ سالگی این فیلم انجام داد. 

اولین بازی آتکینسون در نقش سربازرس مگره قرار است روز عید پاک از تلویزیون بریتانیا پخش شود. ایفای نقش سربازرسی آرام که پیپ می‌کشد، خیلی با شخصیت «مستر بین» متفاوت است.

این بازیگر گفت: چیزی را که هرگز نمی‌توانم بپذیرم این است که برای احترامی که بازی در نقش‌های جدی برای بازیگر ایجاد می‌کند، به دنبال این نقش‌ها بروم. 

 

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
خبر مهم خداحافظی مستر تنلی از نت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال



 

 

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال

 

گری نویل، ستاره باتجربه باشگاه منچستریونایتد،خداحافظی آنی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

نویل در سال 1991 به منچستریونایتد پیوست  و با حضوری 20 ساله در ترکیب این تیم وفاداری اش را به یونایتد نشان داد.

او در کنار رایان گیگز، دیوید بکام ، نیکی بات و پل اسکولز قرار گرفت و یکی از اعضای تیم اسطوره ای یونایتد بود.

این ستاره 36 ساله در کل در 602 بازی برای یونایتد به میدان رفت؛ هر چند که او هرگز با گلهایش شناخته نمی شد و در کل هفت گل برای تیمش به ثمر رساند.

او با کسب 8 قهرمانی در لیگ برتر، 3 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 2 قهرمانی در لیگ کاپ ، جام بین قاره ای و جام جهانی باشگاه ها با یونایتد به دست آورده است و در سال 2005 کاپیتان شیاطین سرخ شد.

نویل در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« من در تمام طول مدت زندگی ام طرفدار یونایتد بوده ام و به هر رویایی که خواسته ام رسیده ام.راستش را بخواهید ازاینکه روزهای بازی ام به پایان خود رسیده ناراحتم ولی این اتفاقی است که برای همه ما رخ می دهد.من در جذاب ترین تیم بازی کرده ام و درکنار بهترین بازیکنان دنیا  و در مقابل خیلی از بزرگان بازی کرده ام و خیلی خوش شانس بودم که بخشی از موفقیتها و افتخارات این تیم بوده ام.»

نویل ادامه داد:« افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم که در صدر آنها سرالکس است. او به من فرصتهای زیادی داد و در طول 20 سال اخیر حمایتهای فراوانی از من داشت. او واقعا یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و من باید از او به خاطر این موضوع تشکر کنم.من شانس حضور در کنار بازیکنان بزرگی را داشتم و این افتخار را داشتم که در کنار آنها به تمرین پرداخته و بازی کنم.تجربیاتی که ما با هم به اشتراک گذاشتیم، تا آخر عمرم با من است.»

او با تشکر از مربیان تیمش گفت:« می خواهم از همه مربیانی که زیر نظرشان بازی کردم و در طول دوران بازیگری ام مرا راهنمایی کردند تشکر کنم و در نهایت هواداران، کسانی که همیشه مرا مورد حمایت غیرقابل باور خود قرار می دادند. آنها می دانند که چقدر برای من و تیم ویژه و خاص هستند.»

نویل در ادامه صحبتهایش گفت:« من درانتظار تجربیاتی جدید هستم و این باشگاه همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود.مهمترین نکته برای من این است که باشگاه به روند موفقیتهایش ادامه دهد و من به عنوان یک هوادار همواره از آنها حمایت خواهم کرد.»