فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مسافرکشی بازیگر سینما با وانت فرسوده+عکس



 مسافرکشی بازیگر سینما با وانت فرسوده+عکس

 

ساره بیات با گریم متفاوت و تبحرش در بازیگری رئال در خیابانهای تهران با وانتی فرسوده مسافرین زیادی را سوار کرد که آنها پس از پیاده شدن از وانت در می یافتند که در مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفته بودند و به دلیل مضمون زنانه فیلم آسیب شناسی بی واسطه ای از زن های بی پناه و سرگردان امروز در جامعه ایران را در این فیلم شاهدیم و این مهم میسر نبود مگر به مدد دوربین ساختار شکن علیرضا برازنده و صدابرداری غیر محسوس و بی آزار عباس رستگارپور و کنترل شرایط بحرانی مکانهای فیلمبرداری توسط مسعود دلیر.


 فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی عباس رافعی به پایان رسید.  فیلم روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.


فیلم «فصل فراموشی فریبا» که قصد دارد کنکاشی مستند گونه در درگیری های فردی و اجتماعی زن امروز ایران داشته باشد در هنگام فیلمبرداری نیز به دلیل حضور در مکانهایی که شاید تاکنون فیلمبرداری در آنها صورت نگرفته بود دستخوش حوادثی شد ، مانند حضور در مکانهای پر مخاطره ای که حتی پلیس حضور فعال ندارد.

 

ساره بیات,ساره بیات در فیلم فصل فراموشی فریبا

 حوادث مستند و واقعی که به دلیل بحران های اقتصادی و اجتماعی در گوشه گوشه شهر به وقوع می پیوستند خود را به قصه فیلم تحمیل می کرد و چه بسا مسیری دیگر و متفاوت با آنچه نویسنده در خانه تخیل کرده بود برای شخصیت اصلی فیلم رقم می زد .


ساره بیات با گریم متفاوت و تبحرش در بازیگری رئال در خیابانهای تهران با وانتی فرسوده مسافرین زیادی را سوار کرد که آنها پس از پیاده شدن از وانت در می یافتند که در مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفته بودند و به دلیل مضمون زنانه فیلم آسیب شناسی بی واسطه ای از زن های بی پناه و سرگردان امروز در جامعه ایران را در این فیلم شاهدیم و این مهم میسر نبود مگر به مدد دوربین ساختار شکن علیرضا برازنده و صدابرداری غیر محسوس و بی آزار عباس رستگارپور و کنترل شرایط بحرانی اطراف مکانهای فیلمبرداری توسط مسعود دلیری در سمت مدیر تولید.

 ساره بیات,ساره بیات در فیلم فصل فراموشی فریبا

 عباس رافعی معتقد است فیلمی که به سفارش مخاطب ساخته می شود باید همین خصوصیات جسورانه را داشته باشد و چه بسا اگر این فیلم به سفارش نهاد، موسسه ، بنیاد و یا حوزه و سازمان خاصی ساخته می شود نگاه محافظه کارانه مدیران بر سرنوشت فیلم تاثیر می گذاشت .


عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از :
تهیه کننده و کارگردان : عباس رافعی
مدیر فیلمبرداری : علیرضا برازنده
مدیر صدابرداری : عباس رستگار پور
مدیر تولید : مسعود دلیری
طراح چهره پردازی : مهرداد قلی پور
طراح صحنه و لباس : رعنا امینی
دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : محمد عزیزی
دستیار اول فیلمبردار : محمد غزت خواه

 ساره بیات,ساره بیات در فیلم فصل فراموشی فریبا

 

منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
نظر بازیگر سینما در باره فیلم های موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسافرکشی بازیگر سینما با وانت فرسوده!


فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی عباس رافعی به پایان رسید. فیلم روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

شبکه ایران: فیلمبرداری تازه ترین فیلم سینمایی عباس رافعی به پایان رسید.  فیلم روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

فیلم «فصل فراموشی فریبا» که قصد دارد کنکاشی مستند گونه در درگیری های فردی و اجتماعی زن امروز ایران داشته باشد در هنگام فیلمبرداری نیز به دلیل حضور در مکانهایی که شاید تاکنون فیلمبرداری در آنها صورت نگرفته بود دستخوش حوادثی شد ، مانند حضور در مکانهای پر مخاطره ای که حتی پلیس حضور فعال ندارد.



حوادث مستند و واقعی که به دلیل بحران های اقتصادی و اجتماعی در گوشه گوشه شهر به وقوع می پیوستند خود را به قصه فیلم تحمیل می کرد و چه بسا مسیری دیگر و متفاوت با آنچه نویسنده در خانه تخیل کرده بود برای شخصیت اصلی فیلم رقم می زد.

ساره بیات با گریم متفاوت و تبحرش در بازیگری رئال در خیابانهای تهران با وانتی فرسوده مسافرین زیادی را سوار کرد که آنها پس از پیاده شدن از وانت در می یافتند که در مقابل دوربین یک فیلم سینمایی قرار گرفته بودند و به دلیل مضمون زنانه فیلم آسیب شناسی بی واسطه ای از زن های بی پناه و سرگردان امروز در جامعه ایران را در این فیلم شاهدیم و این مهم میسر نبود مگر به مدد دوربین ساختار شکن علیرضا برازنده و صدابرداری غیر محسوس و بی آزار عباس رستگارپور و کنترل شرایط بحرانی اطراف مکانهای فیلمبرداری توسط مسعود دلیری در سمت مدیر تولید.



عباس رافعی معتقد است فیلمی که به سفارش مخاطب ساخته می شود باید همین خصوصیات جسورانه را داشته باشد و چه بسا اگر این فیلم به سفارش نهاد، موسسه ، بنیاد و یا حوزه و سازمان خاصی ساخته می شود نگاه محافظه کارانه مدیران بر سرنوشت فیلم تاثیر می گذاشت .

تهیه کننده و کارگردان : عباس رافعی



بازیگران :

ساره بیات – امین زندگانی – شهین تسلیمی –هومن کیایی – مرجان سپهری – ماجین موسوی – عباس شجاع – فریبا آهنگ – ژیلا آل رشاد – ژیلا شاهی – مهدی محتشمی – سعید فرجی – عباس رستگار پور – پرستو مدانلو - عدنان کاپوسیان - بهزاد مشایخ – ابراهیم ابراهیمی – اولحسن علی محمدی – علی گل زاده – امیر کیوان معصومی – محمد سلمان اعلایی – محمد خالصی – مهسا نوعی – سمانه صالحی – فرناز قره خانی –سادیا جلالی پور – سحر عبدالهی –– گلاره دربندی- هدیه مشایخ – نازنین امینی – بهروز باغبان – امیر حسی روحی – عبد الرضا حمیدی – شراره میزانی – سمانه صالحی – ساسان صالحی.