فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مدونا برای پوستش چه کارهایی می کند؟



مدونا برای پوستش چه کارهایی می کند؟

آیا می توانید تصور کنید مدونا 55 سال سن داشته باشد؟ این ملکه موسیقی پاپ همیشه بسیار زیبا و جوان دیده می شود. این ستاره برای زیبایی و جوانی پوست خود رازهای ساده ای دارد که برخی از آنها را همه زنان می توانند انجام دهند و از معجزه جوانی خود لذت ببرند.

 آیا می توانید تصور کنید مدونا 55 سال سن داشته باشد؟ این ملکه موسیقی پاپ همیشه بسیار زیبا و جوان دیده می شود. این ستاره برای زیبایی و جوانی پوست خود رازهای ساده ای دارد که برخی از آنها را همه  زنان می توانند انجام دهند و از معجزه جوانی خود لذت ببرند.

 مدونا,عکس  مدونا,تصاویر  مدونا

 صورت زیبا و بدون چین و چروک، آرزوی همه زنان دنیا است. هیچ خانمی را پیدا نمی کنید که از پوست شفاف، صاف و جوان بدش بیاید. پس خوب است کارهایی که مدونا برای پوستش انجام می دهد را شما هم انجام دهید تا جوان تر از سن خود به نطر برسید. البته این کارها را باید به طور دایم داد.

1. ماساژ اکسیژن
ماساژور شخصی مدونا در سال 2010 میلادی به رسانه ها اعلام کرد او پیش از هر کنسرت خود به مدت یک ساعت ماساژ اکسیژن به صورتش می دهد و این کار را هفته ای چند بار تکرار می کند. این نوع ماساژ عوارض بدی ندارد و خطوط ایجاد شده در اثر پیری را کاهش می دهد.
 
ماساژ صورت با اکسیژن باعث لطافت و رطوبت پوست می شود و اگر با سرم های ضد پیریِ صورت همراه شود، هیچ نشانه ای از خود بر جا نمی گذارد (همچون قرمزی یا ورم پوست). برخلاف دیگر ماساژهای صورت، پس از این ماساژ می توانید بلافاصله آرایش کنید.

2. پاشیدن آب سرد به صورت هنگام صبح
مدونا در سال گذشته میلادی به مجله زیبایی «ماری کلر» گفته بود که هر روز صبح صورت خود را با آب سرد می شوید. H2O سرد و خنک باعث خوابیدن پف و ورم می شود و منافذ باز پوست را می بندد. همچنین باعث افزیش جریان خون می شود که در نتیجه آن، گونه های شما گل می اندازند.

3. هر شب صورت خود را بشویید
این مساله بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد اما همه ما همیشه این اصل را رعایت نمی کنیم. این طور نیست؟ مثلا شب هایی که دیر و خسته به خانه می آییم به هیچ وجه حوصله شستن صورت و پاک کردن آرایش را نداریم. اما مدونا هرگز این تنبلی ها را ندارد. او می گوید هرگز به یاد ندارم با صورت نشسته و با آرایش به رختخواب رفته باشم. با شستن صورت هنگام خواب، به پوست خود اجازه می دهید کلاژن بسازد و قدرت جذب آن بالا برود.

  مدونا,عکس  مدونا,تصاویر  مدونا

 4. از ابروهای پهن نهراسید
آرایشگر اختصاصی مدونا به مجله زیبایی Allure گفته که بارها تلاش کرده است تا ابروهای مدونا را کمی باریک کند و همیشه با مخالفت او روبه رو شده است. البته اکنون که سن او بالا رفته است همچون دوران جوانی ابروهای پهن و نامنظمی ندارد. شاید شما هم بدانید که ابروهای پهن صورت را جوان تر نشان می دهد.

5. استفاده از لوازم آرایش حاوی مواد طبیعی
مدونا اعتراف کرده است بیشتر لوازم مراقبت از پوست خود را شرکت Eminence خریداری می کند زیرا محصولاتشان کاملا ارگانیک است و از مواد کاملا طبیعی تهیه می شوند. مزیت استفاده از وسایل آرایش تهیه شده از مواد طبیعی این است که مواد مضر محصولات شیمیایی همچون رنگ، مواد معطر، فتالیت و ... را در خود ندارند.

6. استفاده از ماسک های صورت
از دیگر رازهای جوانی پوست صورت مدونا استفاده از ماسک  های گیاهی لیفتینگ صورت است. مدونا، مشخصا از ماسک لایه بردار Phyto-Black Lift  استفاده می کند که حاوی پلیمرهای سفت کننده است که باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و عصاره لوبیای سویا برای سفت و نرم کردن پوست صورت و افزایش کشسانی پوست و مبارزه با پیری و چروک است.


7. همیشه آرایش نکنید
با اینکه به نظر می رسد مدونا به دلیل شغل و شهرت خود همیشه باید روی صورت خود آرایش داشته باشد، اما او در مواقع تنهایی و استراحت و مواقعی که برنامه، کنسرت، ضبط و ... ندارد و در خانه است، آرایش نمی کند تا پوستش کاملا نفس بکشد و کمی استراحت کند.

8. زیر نور مستقیم آفتاب نباشید
دیلی تلگراف نوشته است مدونا از نور آفتاب فرار می کند و هنگام حمام آفتاب، برای اینکه خورشید به صورتش نتابد، صورت خود را زیر پارچه های کتان و حوله مخفی می کند تا از اشعه های مضر آفتاب در امان باشد.

با اینکه نور آفتاب ویتامین دارد، اما سعی کنید تا حد امکان از اشعه های مضر آن پرهیز کنید زیرا باعث چروک می شود. حتی خطر ابتلا به سرطان پوست را نیز تقویت می کند.

منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
‫آیا نوزادی که تازه به دنیا می آید پوستش نجس است؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارهایی که خانوما نمی تونن انجامش بدن!



 

کارهایی که خانوما نمی تونن انجامش بدن!

 

چهل کاری که خانوما نمی تونن انجامش بدن !


۱- چیزی در مورد ماشین فهمیدن ، البته به جز رنگش
۲- درک مضمون اصلی یک فیلم هنری
۳- ۲۴ ساعت رو بدون فرستادن sms زندگی کردن
۴- بلند کردن چیزی
۵- پرتاب کردن
۶- پارک کردن
۷- خواندن نقشه
۸- دزدی کردن از بانک
۹- آرام و ساکت جایی نشستن
۱۰- بیلیارد بازی کردن
۱۱- پول شام رو حساب کردن
۱۲- مشاجره کردن بدون داد کشیدن
۱۳- مواخذه شدن بدون اینکه گریه کنن
۱۴- رد شدن از جلوی مغازه کفش فروشی
۱۵- نظر ندادن در مورد لباس یک غریبه
۱۶- کمتر از بیست دقیقه داخل یک دستشویی بودن
۱۷- دنده ماشین را با انگشت عوض کردن
۱۸- راه انداختن درست یک ویدئو

 

کارهایی که خانوما نمی تونن انجامش بدن!

 

۱۹- تماشای یک فیلم جنگی

20- انتخاب سریع یک فیلم

21- ندیدن فیلم هندی

22- غیبت نکردن

23- نرقصیدن موقع شنیدن یک آهنگ شاد

24- آرایش نکردن

25- لاک نزدن

26- صحبت نکردن وقتی که باید ساکت باشن

27- سیگار برگ و یا چپق کشیدن

28- درک کردن شوهر وقتی اعصابش خورده

29- گریه کردن بدون آبریزش بینی

‌30- غذا پختن بدون تماشای تلویزیون

31- تماشای اخبار و خوندن روزنامه

32- نق نزدن

33- لگد زدن

34- از سن بیست و پنج سالگی رد شدن

35- اخ تف کردن

36- خواستگاری رفتن

37- موارد بالا رو قبول کردن ...

شما هم اگه چیزی به نظرتون میرسه خجالت نکشید، اضافه کنید !