فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محسن زارع از مدیریت موسسه صبا...



 

 

 

فرهنگستان هن

 

 

 

اولین نشانه‌های تغییر در فرهنگستان هنر آغاز شد. اگرچه پیش از این استعفای بهمن نامور مطلق ازسوی علی معلم پذیرفته نشده بود، اما رییس تازه فرهنگستان با بركناری محسن زارع از مدیریت موسسه این فرهنگستان؛ تغییرات را آغاز كرد.




علی‌رغم تمام تبلیغات و صحبت‌های علی معلم(رئیس تازه منتصب شده فرهنگستان هنر) مبنی بر اینكه هیچ تغییر مدیریتی در فرهنگستان رخ نخواهد داد، شنیده می‌شود محسن زارع از مدیریت موسسه صبا بركنار شده است.



علی معلم اقدام به تغییرات مدیریتی در فرهنگستان هنر كرده است و این جریان آن‌چنان دور از ذهن نبود.



وی در اولین قدم از قبول نكردن استعفای بهمن نامورمطلق، چند روزی است محسن زارع(مدیر موسسه فرهنگستان هنر كه از مدیران این مجموعه فرهنگی در زمان تصدی ریاست میرحسین موسوی بر آن بود) را بركنار كرد.



محسن زارع یكی از مدیران فرهنگستان هنر بود كه به تعامل و نزدیكی با میرحسین موسوی شهره بود.



گفتنی است موسسه فرهنگی هنری صبا یكی از موسسات بزرگ وابسته به فرهنگستان هنر است كه اكثر نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مهم فرهنگستان در این موسسه تهیه و اجرا شده و می‌شود



علی معلم پیش از این از طریق روابط عمومی فرهنگستان اعلام كرده بود كه هیچ تغییری در مدیریت‌ها و تركیب عوامل فرهنگستان نداده و نخواهد داد.


ویدیو مرتبط :
زیبا ببین چی کرده. محسن زارع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتصاب ملک‌زاده به ریاست موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتصاب ملک‌زاده به ریاست موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری

محمدشریف ملک زاده از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور بصورت رسمی به عنوان رئیس جدید موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، در این مراسم حمیدرضا بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از خدمات ارزنده محسن نجفی خواه ، محمدشریف ملک زاده را به عنوان رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی معرفی کرد.

بقایی ابراز امیدواری کرد: موسسه ضمن ادامه فعالیت خود در این مقطع جدید بتواند خدمات خوبی را به کلیه معاونت های ریاست جمهوری ارائه کند.

گفته می شود همزمان با انتصاب محمد شریف ملک زاده به جای محسن نجفی‌خواه به عنوان رئیس جدید، این موسسه از مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جدا شده و زیر نظر نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر شنبه چهارم شهریورماه سال جاری به نقل از یک منبع آگاه  در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، ازانتصاب ملک زاده در سمت ریاست موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی خبرداده بود./مهر