فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محبوب‌ترین و منفورترین ستاره‌های آمریکا



اخبار,اخبارفرهنگی, دو بازیگر مشهور سینمای ‌هالیوود

کیو اسکورز نام شرکتی است که از مردم آمریکا درباره میزان محبوبیت ستاره‌های مشهور و برند‌های تجاری نظرسنجی می‌کند. این نظرسنجی که هر ٦ ماه یکبار صورت می‌پذیرد، معمولا به‌عنوان معیاری برای میزان محبوبیت افراد در نظر گرفته می‌شود، اما در کنار این شامل نظر منفی افراد درباره ستاره‌ها نیز می‌شود.

 نشریه‌ هالیوود ریپورتر براساس این نظرسنجی، دو بازیگر مشهور سینمای ‌هالیوود، تام هنکس، مورگان فریمن، دنزل واشنگتن و استیون اسپیلبرگ در صدر جدول محبوب‌ترین‌ها و کیم کارداشیان در صدر منفورترین چهر‌ه‌ها هستند. بنا به این گزارش «مهمت آز»، «آریا گرانده» و «بیل کازی» نیز بین سال‌های ٢٠١٣ تا ٢٠١٥ با افت محبوبیت شدیدی مواجه بوده‌اند.

در ماه آوریل‌ سال ٢٠١٥ گروهی متشکل از ١٠ پزشک خواستار برکناری دکتر «مهمت آز» از هیأت علمی دانشگاه کلمبیا شدند. آنها دلیل این درخواست خود را عدم صداقت و تبلیغ شیوه‌های درمانی دروغین عنوان کرده بودند.

 

همین موضوع موجب افت محبوبیت این دکتر که یک چهره تلویزیونی مشهور به شمار می‌رود، عنوان شده است. ماجرای افت محبوبیت آریا گرانده، خواننده جوان، نیز به رفتار زننده او در یک شیرینی‌فروشی محلی برمی‌گردد. او که در ماه جولای با دوستان خود به این فروشگاه رفته بود، در نبود فروشنده اقدام به لیس‌زدن شیرینی‌های فروشگاه کرد و هنگام خروج از فروشگاه به صورت واضح به فروشنده گفت که از آمریکا متنفر است.

این خواننده پس از انتشار ویدیویی از این حرکت خود، دو بار به صورت جداگانه اقدام به عذرخواهی کرد و با بیان این‌که از رفتار خود در فروشگاه بیزار است، گفت که خودش را ناامید کرده است. بیل کازبی نیز درحال حاضر با اتهام تجاوز جنسی به نزدیک به ٥٠ زن مواجه است. قربانیان کازبی او را متهم کرده‌اند که به آنها مواد مخدر داده و از آنها سوءاستفاده کرده است. کازبی به تازگی تأیید کرده که برای سوءاستفاده از زنان به آنها یک نوع داروی مسکن می‌خورانده. این اتهامات تأثیر قابل توجهی بر محبوبیت این کمدین داشته و او را در رده منفورترین ستارگان مشهور آمریکا قرار داده است. هنری شافر معاون رئیس موسسه کیو اسکورز به ‌هالیوودریپورتر گفت که کازبی احتمالا بی‌آبروترین ستاره تاریخ معاصر آمریکاست.


او در ادامه اضافه کرد: «من هیچ‌گاه شاهد کاهش امتیازی به این شدت در میان ستاره‌های سرشناس نبود‌ه‌ام.» کازبی در زمان پخش برنامه محبوب «کازبی شو» در اواخر دهه  ٨٠، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سرشناس در آمریکا به شمار می‌رفت. در آن دوران نزدیک به ٧٠‌درصد از آمریکایی‌ها او را یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های خود می‌دانستند. البته بالاترین امتیاز منفی در این فهرست به یکی از پرحاشیه‌ترین و بدنام‌ترین چهر‌ه‌های دنیای سرگرمی آمریکا یعنی کیم کارداشیان تعلق دارد. بدین ترتیب او بدون رقیب منفورترین چهره مشهور آمریکاست.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
دولت آمریکا یکی از منفورترین دولت در جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محبوب‌ترین و منفورترین ستاره‌ های آمریکا


کیو اسکورز نام شرکتی است که از مردم آمریکا درباره میزان محبوبیت ستاره‌های مشهور و برند‌های تجاری نظرسنجی می‌کند. این نظرسنجی که هر ٦ ماه یکبار صورت می‌پذیرد، معمولا به‌عنوان معیاری برای میزان محبوبیت افراد در نظر گرفته می‌شود، اما در کنار این شامل نظر منفی افراد درباره ستاره‌ها نیز می‌شود.

خبرآنلاین: کیو اسکورز نام شرکتی است که از مردم آمریکا درباره میزان محبوبیت ستاره‌های مشهور و برند‌های تجاری نظرسنجی می‌کند. این نظرسنجی که هر  ٦ ماه یکبار صورت می‌پذیرد، معمولا به‌عنوان معیاری برای میزان محبوبیت افراد در نظر گرفته می‌شود، اما در کنار این شامل نظر منفی افراد درباره ستاره‌ها نیز می‌شود.

براساس این نظرسنجی، دو بازیگر مشهور سینمای ‌هالیوود، تام هنکس، مورگان فریمن، دنزل واشنگتن و استیون اسپیلبرگ در صدر جدول محبوب‌ترین‌ها و کیم کارداشیان در صدر منفورترین چهر‌ه‌ها هستند. بنا به این گزارش «مهمت آز»، «آریا گرانده» و «بیل کازی» نیز بین سال‌های ٢٠١٣ تا ٢٠١٥ با افت محبوبیت شدیدی مواجه بوده‌اند.

در ماه آوریل‌ سال ٢٠١٥ گروهی متشکل از ١٠ پزشک خواستار برکناری دکتر «مهمت آز» از هیأت علمی دانشگاه کلمبیا شدند. آنها دلیل این درخواست خود را عدم صداقت و تبلیغ شیوه‌های درمانی دروغین عنوان کرده بودند. همین موضوع موجب افت محبوبیت این دکتر که یک چهره تلویزیونی مشهور به شمار می‌رود، عنوان شده است. ماجرای افت محبوبیت آریا گرانده، خواننده جوان، نیز به رفتار زننده او در یک شیرینی‌فروشی محلی برمی‌گردد. او که در ماه جولای با دوستان خود به این فروشگاه رفته بود، در نبود فروشنده اقدام به لیس‌زدن شیرینی‌های فروشگاه کرد و هنگام خروج از فروشگاه به صورت واضح به فروشنده گفت که از آمریکا متنفر است.

این خواننده پس از انتشار ویدیویی از این حرکت خود، دو بار به صورت جداگانه اقدام به عذرخواهی کرد و با بیان این‌که از رفتار خود در فروشگاه بیزار است، گفت که خودش را ناامید کرده است. بیل کازبی نیز درحال حاضر با اتهام تجاوز جنسی به نزدیک به ٥٠ زن مواجه است. قربانیان کازبی او را متهم کرده‌اند که به آنها مواد مخدر داده و از آنها سوءاستفاده کرده است.

کازبی به تازگی تأیید کرده که برای سوءاستفاده از زنان به آنها یک نوع داروی مسکن می‌خورانده. این اتهامات تأثیر قابل توجهی بر محبوبیت این کمدین داشته و او را در رده منفورترین ستارگان مشهور آمریکا قرار داده است. هنری شافر معاون رئیس موسسه کیو اسکورز به ‌هالیوودریپورتر گفت که کازبی احتمالا بی‌آبروترین ستاره تاریخ معاصر آمریکاست.

او در ادامه اضافه کرد: «من هیچ‌گاه شاهد کاهش امتیازی به این شدت در میان ستاره‌های سرشناس نبود‌ه‌ام.» کازبی در زمان پخش برنامه محبوب «کازبی شو» در اواخر دهه  ٨٠، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سرشناس در آمریکا به شمار می‌رفت. در آن دوران نزدیک به ٧٠‌درصد از آمریکایی‌ها او را یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های خود می‌دانستند.

البته بالاترین امتیاز منفی در این فهرست به یکی از پرحاشیه‌ترین و بدنام‌ترین چهر‌ه‌های دنیای سرگرمی آمریکا یعنی کیم کارداشیان تعلق دارد. بدین ترتیب او بدون رقیب منفورترین چهره مشهور آمریکاست.