فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجری ممنوع التصویر تلویزیون سمینار روابط اجتماعی برگزار می کند



اخبار,اخبار فرهنگی ,رضا رشیدپور

 
اخبار فرهنگی - مجری ممنوع التصویر تلویزیون سمینار روابط اجتماعی برگزار می کند

رضا رشیدپور قرار است سمیناری برگزار کند با عنوان «فن بیان و روابط اجتماعی». نکته جالب این است که سمینار مذکور رایگان و با سخنرانی خود رضا رشیدپور برگزار خواهد شد.

رضا رشیدپور سمینار روابط اجتماعی برگزار می کند. رضا رشیدپور در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبری را منتشر کرد مبنی براینکه قرار است سمیناری برگزار کند با عنوان «فن بیان و روابط اجتماعی». نکته جالب این است که سمینار مذکور رایگان و با سخنرانی خود رضا رشیدپور برگزار خواهد شد.

پیش از این در محافل رسانه ای گفته می شد که با توجه به محدودیت های اجرایی برای رضارشیدپور او قصد دارد کشور را ترک کند اما گویا فعلاً از انجام این عمل منصرف شده و میخواهد سمینارهایی در خصوص روابط اجتماعی برگزار کند. این سمینار به همت مرکز رسانه ای آرمانی در تاریخ 28 آذرماه در سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برقرار خواهد شد.

او پیش از این قرار بود با شبکه پرسپولیس همکاری کند که در نامه ای این خبر را تکذیب کرد و اتفاقاً در آن به دغدغه های تدریس اشاره کرد. در بخشی از این نامه آمده بود:«ضمن سپاس و تقدیر از لطف و محبت شما در طول 24 ساعت گذشته به استحضار می رساند با توجه به مشغله ی فراوان آموزشی و همچنین نیاز به زمان مناسب برای تکمیل تحصیلات عالیه، توفیق همکاری با شبکه جهانی پرسپولیس به صورت مدیریت و یا مجری گری از اینجانب سلب و امیدوارم در فرصت مناسب تری بتوانم خدمتگزار شما سروران گرانمایه باشم.»

اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
افشاگری مجری ممنوع التصویر تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد + تصاویر



مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

سیدجواد یحیوی مجری سالهای دور تلویزیون که طی سالهای اخیر ممنوع التصویر بوده است در نمایش من خیال تو نیستم نقش یکی از رزمندگان را ایفا می کند. یحیوی مجری ممنوع التصویر صدا و سیما این بار به تئاتر روی آورده...

حمید شریف زاده نمایشنامه ای را با نام «من خیال تو نیستم»  را نوشته و آن را بر روی صحنه تئاتر کارگردانی می کند. این نمایشنامه در خصوص دو رزمنده است که برای شناسایی بین مرز ایران و عراق گیر می کنند و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد. این تئاتر با اعضای گروه پالتو اجرا خواهد شد.

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

اجرای ابتدایی این نمایشنامه در جشنواره مقاومت در تئاتر شهر خواهد بود و پس از آن اجرای عمومی برگزار خواهد شد.

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

سیدجواد یحیوی مجری سالهای دور تلویزیون که طی سالهای اخیر ممنوع االتصویر بوده است در این نمایش نقش یکی از رزمندگان را ایفا می کند. بهار ارجمند، نازنین فراهانی، مهدی فریضه و نسرین نصرتی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

دیگر عوامل کار عبارتند از:
آهنگساز: بهنام رحیمی
طراح صحنه و نور: احمدرضا آخوندزاده / حمید شریف زاده

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

طراح لباس: مهتاب کرکوندی
طراح گریم: یوحنا حکیمی

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

طراح پوستر و بروشور: احمدرضا آخوندزاده
منبع: inn.ir