فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مانکنی که هم زن است و هم مرد! + عکس



مانکن , عکس مانکن , دوجنسیتی , آندری پژیک , لباس زنان

 

آندری پژیک در بوسنی و هرزگوین به دنیا آمد. او از مادری اهل صربستان و پدری کراوات است که مدتی پس از به دنیا آمدن وی از یکدیگر جداشند. او متولد 1991 است و 20سال سن دارد.

نکته عجیب درمورد او این است که به عنوان یک مدل فعالیت میکند اما او هم مدل لباس زنان است و هم مردان! به تصاویرش دقت کنید:

 

مانکن , عکس مانکن , دوجنسیتی , آندری پژیک , لباس زنان

مانکن , عکس مانکن , دوجنسیتی , آندری پژیک , لباس زنان

 

منبع:جام نیوز


ویدیو مرتبط :
بازیگران زن و مرد ایرانی به برزیل و عکس های جنجالی آن ه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن مانکنی که خودش را مرد کرد! +عکس


الیوت سیلورز، مدتها مدل برند باکاردی بود و تصویر او روی بیلبوردهای دنیا دیده می شد، ولی در سن 31 سالگی در صنعت پررقیب مدلینگ پیدا کردن کار برای او سخت شد و برای موفق شدن تصمیم گرفت که موهایش را کوتاه کند و تبدیل به مدل مرد شود.





صبح بخیر: الیوت سیلورز، مدتها مدل برند باکاردی بود و تصویر او روی بیلبوردهای دنیا دیده می شد، ولی در سن 31 سالگی در صنعت پررقیب مدلینگ پیدا کردن کار برای او سخت شد و برای موفق شدن تصمیم گرفت که موهایش را کوتاه کند و تبدیل به مدل مرد شود.



او که از کیسی لگلر از آژانس مدلینگ معتبر فورد و اولین زنی که برای لباس مردانه مدل شد، الهام گرفت. او موهایش را به سبک مردانه و مدرنی کوتاه کرد و برای نجات حرفه اش، تبدیل به مدل مرد شد. او می گوید که دوست ندارد حرفه مدلینگش در سن 31 سالگی به پایان برسد. زیرا در مدل های زن، معمولاً در این سن دیگر کاری برای آنها پیدا نمی شود و مدل های جوانتر جای آنها را می گیرند.



او می گوید که از همان ابتدا بخاطر صورت مردانه، فک قوی، پیشانی بلند و ابروهای بزرگ، حس می کرده که برای مدلینگ مناسب نیست. ولی حالا که مدل مرد شده این ویژگی ها به کمکش آمده اند.



او حالا دیگر وقتی مدلینگ نمی کند هم لباس های راحت و گشاد مردانه می پوشد. همچنین برای کوتاهی موهایش به آرایشگاه مردانه دکاتور و پسران در نیویورک می رود.



حتی نام او هم که در واقع نام زمان دختری مادرش بوده، بسیار مردانه به نظر می رسد. همسر او، آدام سانتوس-کوی از تصمیم او حمایت می کند. با آنکه او زیبایی و وقار زنانه مشخصی دارد، ولی با این حال مردم او را با یک مرد اشتباه می گیرند.