فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

قسمت دوم فیلمنامه «ستایش» نوشته می شود



 

 قسمت دوم فیلمنامه «ستایش» نوشته می شود

 

کارگردان سریال ستایش از نوشته شدن فیلمنامه سری دوم این مجموعه خبر داد.سعید سلطانی، در گفت و گو با خبرنگار ادبی خبرگزاری سینمای ایران، از نوشته شدن سری دوم سریال «ستایش» خبر داد و گفت: سعید مطلبی مشغول نوشتن سری دوم سریال ستایش برای پخش در شبکه سوم سیما است.

وی افزود: اوایل پاییز پخش سری نخست این مجموعه به پایان می رسد و با توجه به این که روند نگارش سری دوم این مجموعه با توافق بنده و نویسنده به خوبی پیش می رود گمان می کنم پخش آن بلافاصله پس از مجموعه نخست آغاز شود.

این کارگردان که در حال فیلمبرداری سری نخست سریال خود است، در پایان سری دوم مجموعه را با حال هوای مسائل روز اجتماعی عنوان کرد و گفت: حوادث این مجموعه در سال های دهه هشتاد می گذرد و مخاطب امروز راحت تر می تواند با آن ارتباط برقرار کند..... / خبرگزاری سینمای ایران


ویدیو مرتبط :
آموزش فیلمنامه نویسی 1، فکر کردن مثل یک فیلمنامه نویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر فیلمنامه قوی باشد، «ستایش 3» تولید می‌شود



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,غلامرضا الماسی

اگر فیلمنامه قابل قبولی در سطح سری قبل «ستایش» یا بالاتر نوشته شود، تولید این سریال قابل اجراست چرا که برند شبکه سوم سیماست.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت جدید این گروه گفت: در حال حاضر کارهای جدی شبکه سوم سیما سریال «پریا»، «چرخ فلک» و «ملکا» هستند. همچنین سریال «نفس» جلیل سامان که به دلایلی متوقف شده بود، بزودی در جریان تولید قرار می‌گیرد.

وی در خصوص رویکرد طنز این شبکه عنوان کرد: شبکه سوم سیما، شبکه جوان نام گرفته و مخاطبان  آن بیشتر جوانان هستند. مخاطبانی که نیاز به شادابی و نشاط دارند و ما سعی داریم تا در سریال و برنامه‌های خود این شادی را بگنجانیم. اما باید گفت که ساخت سریال طنز سخت است؛ چرا که از سویی با محدودیت موضوع و از طرفی دیگر با کمبود عوامل حرفه‌ای روبرو هستیم.

وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته به دلایلی نسبت به برخی سریال‌های طنز، جبهه‌گیری شده اما رویکرد شبکه سوم سیما و مرکز امور نمایش سیما همچنان این است که به سمت ساخت سریال‌های طنز برویم.

وی در خصوص سریال «ستایش» و روند تولید آن اظهار داشت: اگر فیلمنامه قابل قبولی در سطح سری قبل «ستایش» یا بالاتر نوشته شود، تولید این سریال قابل اجراست چرا که برند شبکه سوم سیماست.

الماسی در خصوص پخش نشدن سریال در ماه رمضان از شبکه سه خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع قطعی نیست؛ اما به هر حال ما به دلیل کوتاهی زمان از اذان مغرب تا نیمه شب وقت کمی برای پخش سریال خواهیم داشت. البته شبکه سوم با دو اتفاق ورزشی انتخابی والیبال و جام باشگاه های اروپا هم در آن زمان روبروست.