فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیس بوک تعطیل می شود!؟



 

 فیس بوک تعطیل می شود!؟

 

در روزهای گذشته، پایگاه خبری ویکی ورلد نیوز شایعه ای جدید منتشر کرد که در میان کاربران اینترنت رواج بسیاری یافت. شایعه چنین بود؛ وبسایت اجتماعی فیس بوک، به دلیل فشاری که بر مدیران آن آورده می شود، در ۱۵ مارس آینده تعطیل خواهد شد!

پایگاه اینترنتی ویکی ورلد نیوز، این خبر را در بخش طنز خود منتشر ساخته است و پس از آن، این خبر در روزنامه ای فکاهی به طبع آمده، و اینها همه نشان از آن دارند که بسیاری از رسانه ها و کاربران رسانه های اینترنتی، یک بار دیگر خبری طنز را جدی گرفته اند و شایعه پراکنی کرده اند!

مسئولان فیس بوک نیز از سوی دیگر، ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرده اند که در مقابل نشر این خبر «اقدام قانونی مناسبی» خواهند کرد.

گفتنی است، «ویکی ورلد نیوز» در مصاحبه خیالی اش با مارک زوکربرگ مدیر فیس بوک، از قول او نوشته بود: «تعطیلی فیس بوک تصمیم آسانی نبود... فکر می کنم تعطیلی فیس بوک از فعالیت آن بهتر باشد، چرا که مردم می توانند از خانه بیرون بروند و دوستان واقعی پیدا کنند!»... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاسیس دفتر فیس‌بوک در هند



 

 

تاسیس دفتر فیس‌بوک در هند

 

 

سایت شبكه اجتماعی معروف فیس‌بوك دفتری را در هند باز كرده و به فهرست طولانی شركت‌های بین‌المللی پیوست كه به دنبال بهره گرفتن از نیروی كار ماهر با دستمزد كم این كشور برای ارائه خدمات پشتیبانی هستند.

 


به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اعلام این شركت، دفتر فیس‌بوك در شهر جنوبی حیدرآباد از كاربران، تبلیغ‌كنندگان و طراحان در هند و سراسر جهان پشتیبانی خواهد كرد.

 


حیدرآباد محل فعالیت شركت‌های خارجی دیگر از جمله غول اینترنتی گوگل و شركت نرم‌افزاری مایكروسافت است كه كارمندان هندی‌اش برروی همه چیز از نوشتن كدهای نرم‌افزاری تا فراهم كردن خدمات مشتری با حقوق كمتر از كشورهای توسعه یافته‌ای مانند آمریكا كار می‌كنند.

 


بر اساس پست ارسال شده توسط مدیر فعالیت‌های آنلاین این شركت در وبلاگ فیس بوك، بیش از هشت میلیون نفر از كاربران فیس‌بوك ساكن هند هستند.

 


فیس‌بوك در ابتدا گروه كوچكی را در هند استخدام كرده و با توسعه دفترش رشد بیش‌تری را پیش‌بینی می‌كند. این شركت در حال استخدام افرادی برای پیوستن به گروه‌های فروش و فعالیت‌های آنلاین است كه در دفاتر حیدرآباد و آستین تشكیل می‌دهد.