فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فروش کتاب های ساراماگو ده برابر شد



 

 

فروش کتاب های ساراماگو ده برابر شد

 

بنابه بنابه گفته مسؤلان «برتراند»، بزرگترین زنجیره عمده فروشی کتاب در پرتغال، درپی درگذشت «ژوزه ساراماگو» نویسنده معروف برنده نوبل، فروش کتابهای او در این کشور ده برابر شد!

 

فروش کتابهای ساراماگو در كشور پرتغال ده برابر شد!


پرتغال نییوز نوشت: فروشگاه زنجیره ای برتراند ۱۰۰۰ نسخه از کتاب های ساراماگو را فقط طی دو روز به فروش رساند و این ده آمار فروش ده برابر فروش کتاب های این نویسنده در طول هفته گذشته بوده است.


پرفروش ترین کتاب های ساراماگو، یکی آخرین اثر او به نام Cain بود و دیگری تحسین شده ترین کتاب او به نام «بالتازار و بلیموندا».


فروش کتاب های ساراماگو پس از مرگ او در مقایسه با روزهای قبل ۸۴۶ درصد افزایش داشته است!


کارگزار ساراماگو گفت که کتاب های ساراماگو نیازی به چاپ خاص ندارند چون کتاب های این نویسنده مدام درحال تجدید چاپ هستند.

 

کتابفروشان اسپانیایی هم از افزایش چشمگیر فروش کتاب های ساراماگو خبر داده اند.... / خبرگزارى ایلنا

 

 


 


ویدیو مرتبط :
حوزه ساراماگو بعد از دیدن فیلم "کوری"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش 30 درصدی فروش کتاب در نمایشگاه امسال



 فروش کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

پیش‌بینی رئیس اتحادیه ناشران در مورد کاهش 30 درصدی فروش کتاب در نمایشگاه امسال

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: به نظر می‌آید نمایشگاه امسال کتاب تهران با اُفت 20 تا 30 درصدی بازدیدکننده همراه بوده و به همین میزان هم فروش آن کم شده است.

نادر قدیانی، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این سئوال که آیا برآوردی از میزان فروش ناشران در نمایشگاه بیست و ششم دارد، گفت: ما نباید فقط به پول فکر کنیم و همین که ملت از نمایشگاه بازدید می‌کنند، ما به اهداف خودمان می‌رسیم و ان‌شاءالله کمی فروش در روزهای آینده جبران می‌شود.

وی در عین حال تاکید کرد: به نظر می‌آید نمایشگاه امسال با اُفت 20 تا 30 درصدی بازدیدکننده همراه بوده و به همین میزان هم فروش آن کم شده است.

شاید دلیل این مسئله آن است که امسال امتحانات دانش‌آموزان را به خاطر انتخابات ریاست جمهوری عقب کشیدند و لذا دانش آموزان الان در خانه مشغول مطالعه برای امتحان هستند. شاید هم یک دلیلش این باشد که بخش بین‌الملل را از مصلی برده‌اند بیرون و شاید هم دلیل دیگرش مسائل اقتصادی مردم باشد. از طرفی ممکن است تبلیغات کم نمایشگاه کتاب در صدا و سیما باشد.

مدیر انتشارات قدیانی درباره میزان فروش موسسه انتشاراتی متبوعش نیز گفت: من هیچ وقت به فروش فکر نکرده‌ام و به نمایشگاه به عنوان محلی که بیایم در آن خودم را به مردم عرضه کنم، نگاه می‌کنم. تا الان به هدفم رسیده‌ام و این راه را هم ادامه خواهم داد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران درباره ارزیابی خود از اقدام وزارت ارشاد در صدور اجازه حضور به حدود 40 ناشری که پیش‌تر از حضور در این نمایشگاه محروم شده بودند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با رأفت با این قبیل مسائل برخورد کرده و این اقدام هم بسیار خوب بود. این ناشران هم از قشر فرهنگی هستند و ان‌شاءالله دیگر این مسائل را تکرار نمی‌کنند./مهر