فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فرهنگسرای فناوری اطلاعات همراه با رمضان



فرهنگسرای فناوری اطلاعات، همزمان با حلول ماه مبارك رمضان «پنجمین دوره مسابقات رایانه ای جام رمضان» ، «دومینجشنواره پیك امین» و «رصدهای آسمانی» را اجرا می كند.

 

علی اكبر امیری، رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات، در این خصوص اعلام كرد: برای ماه رمضان و مخاطبان فرهنگسرا، این سه عنوان برنامه تعریف شده است كه هر یك براساس برنامه تنظیم شده قبلی و شیوه خاص خود اجرا خواهد شد.

علی اكبر امیری در مورد ماهیت این برنامه ها و شیوه اجرای آنها توضیح داد: «پنجمین دوره مسابقات رایانه ای جام رمضان» با عنایت به لزوم ترویج فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی و با هدف ارایه الگوهای مناسب رفتاری به نوجوانان و جوانان و تاكید بر رعایت نظم و قانون در همه عرصه های زندگی، این بار در رشته "شطرنج" از تاریخ ۳۰ مرداد ماه آغاز و تا ششم شهریورماه برگزار می شود.

وی گفت در تاریخ ۲۸ مرداد ماه و در برنامه «دومین جشنواره پیك امین» با عنایت به لزوم ترویج فرهنگ صداقت، راستگویی و امانتداری در صنف پیك موتوری و با هدف تشویق فعالان آن به رعایت اصول و اركان اخلاقی این شغل و حرفه، از بهترین پیك موتوری ها به عنوان " پیك امین" تجلیل خواهد شد.

وی افزود: «رصدهای آسمانی» نیز، با همكاری كانون نجوم فرهنگسرا و با هدف آشنایی شهروندان با چگونگی رصد و رویت هلال ماه اجرا می شود.


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی فرهنگسرای فناوری اطلاعات شهرداری اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 استارت آپ موفق فناوری اطلاعات


در این مطلب قصد داریم به ده مورد از موفق ترین استارت آپ های حوزه فناوری بپردازیم.