فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فرش قرمز" هفت دقیقه تا پاییز"



 

فرش قرمز

 

فرش قرمز" هفت دقیقه تا پاییز" جمعه پهن می‌شود -مراسم فرش قرمز فیلم "هفت دقیقه تا پاییز" ساخته علیرضا امینی روز جمعه ۲۸ خرداد در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.


مراسم فرش قرمز برای افتتاحیه اکران این فیلم با بازی هدیه تهرانی، محسن تنابنده، حامد بهداد و خاطره اسدی، با حضور عوامل برگزار می شود.



این برنامه به همت سایت سینمای ما و همکاری موسسه بشرا فیلم روز جمعه ۲۸ خرداد سات ۱۸:۳۰ در تالار ایوان شمس برپا می‌شود. در این برنامه علاوه بر مراسم فرش قرمز که در محوطه بیرونی سالن اجرا می شود، برنامه های ویژه ای از جمله تجلیل از هنرمندان فیلم، موسیقی زنده و... نیزخواهد بود. نمایش فیلم و ضیافت شام نیز بخش پایانی مراسم است.



تالار ایوان شمس (حرکت سابق) در قاطع بزرگراه جلال آل احمد و کردستان قرار دارد..../ خبرگزارى مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریافت ۱۴ کارت قرمز در یك دقیقه



بازیکنان فوتبال لیگ منطقه ای شهر ازمیر واقع در غرب ترکیه با دریافت ۱۴ کارت قرمز در یک دقیقه ، رکورد دریافت کارت در یک بازی را شکستند.

 

کارت قرمز

 

به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی "رادیو تلویزیون دولتی ترکیه(تی.آر.تی)" روز جمعه نوشت: در بازی فوتبال بین تیم های آلچاتی اسپور با یشیل تپه در لیگ منطقه ای شهر ازمیر در هفته جاری ۱۴ بازیکن این دو تیم در یک دقیقه از داور مسابقه کارت قرمز گرفتند.

 

در پی مشاجره بازیکنان دو تیم در دقیقه ۸۹ بازی به علت گرفتن خطا به سود تیم آلچاتی اسپور، داور به ۱۴ بازیکن در عرض یک دقیقه کارت قرمز نشان داد و سپس ازی را تعطیل کرد.

 

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال ترکیه، در این بازی هیچ امتیازی به طرفین بازی تعلق نگرفته است.

 

هنوز از جریمه دو تیم و بازیکنان اخراجی خبری مخابره نشده است.