فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس علی انصاریان و مادرش در یک برنامه تلویزیونی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

عکس علی انصاریان و مادرش در یک برنامه تلویزیونی

برنامه صبحگاهی«ویتامین 3» با اجرای علی ضیا میزبان علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس و مادرش شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی انصاریان سه‌شنبه صبح به همراه مادرش در برنامه «ویتامین 3» شبکه سه حضور پیدا کرد.

مادر علی انصاریان در پاسخ به این سئوال که دوست داشتید علی چه کاره شود، گفت: «من موافق فوتبالیست شدنش نبودم. دوست داشتم حوزه علمیه درس بخواند و روحانی شود.»

برنامه تلویزیونی «ویتامین 3» هر روز ساعت هفت صبح با اجرای علی ضیا، سردبیری افشین حسین‌خانی و تهیه‌کنندگی علی زاهدی روی آنتن شبکه سه می‌رود./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
علی انصاریان در برنامه ماه سپید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پربیننده ترین برنامه تلویزیونی چین+عکس



پربیننده ترین برنامه تلویزیونی چین+عکس

هر هفته میلیون ها نفر در استان هنان در چین پای تلویزیون می نشینند تا برنامه مصاحبه با محکومان به اعدام را که در طی سال های اخیر پربیننده ترین برنامه تلویزیونی در چین است، تماشا نمایند. این برنامه شامل گفتگویی است با فرد محکوم، پیش از اجرای حکم اعدام.

 

Tazeh.net: هر هفته میلیون ها نفر در استان هنان در چین پای تلویزیون می نشینند تا برنامه مصاحبه با محکومان به اعدام را در طی سال های اخیر پربیننده ترین برنامه تلویزیونی در چین است را تماشا کنند. این برنامه شامل گفتگویی است با فرد محکوم، پیش از اجرای حکم اعدام. مجری برنامه و همکارانش برای تهیه برنامه آن هفته، گزارش های دادگاه ها را بررسی می کنند. آنها باید به سرعت این کار را انجام دهند زیرا در بعضی از موارد زندانی ها تنها هفت روز بعد از صدور حکم اعدام می شوند.

 

به چشم غربی ها، این کار ممکن است به عنوان "سوء استفاده" از موقعیت فرد محکوم تلقی شود اما دینگ موافق نیست. او می گوید: "بعضی از تماشاچیان ممکن است فکر کنند این بی رحمی است که با فردی که قرار است اعدام شود مصاحبه کنید اما درست برعکس است، آنها می خواهند که همه حرف هایشان شنیده شود."

به گزارش "بی بی سی" وی به نقل از یکی از مجرمان گفت: "من واقعا خوشحالم که بسیاری از چیزهایی که در قلبم نهفته بود را با شما در میان گذاشتم. در زندان کسی نبود تا بتوانم با او در مورد اتفاقات گذشته حرف بزنم."

 

تلویزیون چین,برنامه تلویزیون چین,استان هنان چین,اخبار چین,رشوه دادن,شورش مسلحانه

"مصاحبه پیش از اعدام" برای اولین بار در ۱۸ نوامبر ۲۰۰۶ از شبکه "حقوقی هنان" یکی از سه هزار شبکه تلویزیونی دولتی در چین پخش شد. دینگ از آن پس هر هفته با یک نفر مصاحبه کرده است. دست اندرکاران این برنامه می گویند که "هدف از آن" پیدا کردن پرونده هایی است که بتواند درس عبرتی برای دیگران شود. شعاری که در ابتدای هر برنامه پخش می شود از ذات انسانی می خواهد که بیدار شود و "ارزش زندگی را دریابد".

 

در چین ۵۵ جرم از جمله قتل، شورش مسلحانه، رشوه دادن و قاچاق، دارای مجازات اعدام است. اخیرا ۱۳ جرم دیگر از جمله عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و تقلب های اعتباری از فهرست جرائمی که حکم اعدام را در بر دارند حذف شده است.

البته "مصاحبه قبل از اعدام" تنها به پرونده قتل های خشونت آمیز توجه نشان می دهد. دینگ هیچگاه با زندانیان سیاسی که جرمشان زیر سوال است مصاحبه نکرده است. رضایت دادگاه عالی در هنان برای انجام هر یک از مصاحبه ها لازم است. دینگ به گروه مستندسازان بی بی سی گفت که بدون رضایت دادگاه این برنامه فورا متوقف می شود.

 

این برنامه که هر شنبه شب پخش می شود، پربیننده ترین برنامه در استان هنان است. نزدیک به ۴۰ میلیون نفر از جمعیت ۱۰۰ میلیونی این استان تماشاچی این برنامه اند.دینگ یو که تاکنون بیش از ۲۰۰ مصاحبه انجام داده، تبدیل به یک ستاره تلویزیونی شده است. دینگ می گوید: "من برای آنها متاسفم ولی با آنها احساس همدردی نمی کنم. آنها باید بهای اشتباهات خود را پس دهند. حقشان است."

 

بسیاری از پرونده هایی که در برنامه به آنها پرداخته شده انگیزه مالی داشته و به ویژه یکی از آنها در ذهن خانم یو نقش بسته است. مجرمان دختر و پسری جوان بودند که به تازگی فارغ التحصیل شده و با هم دوست بودند. آنها نقشه دزدی از خانه مادر بزرگ و پدر بزرگ دختر را داشتند اما هنگام دزدی اتفاقاتی افتاد که انتظارش را نداشتند و پسر ۲۷ ساله سرانجام مادربزرگ و پدربزرگ دختر را کشت.

 

دینگ می گوید: " آنها خیلی جوانند. هنوز هیچ چیز از دنیا ندیده اند، از زندگی و کار و تشکیل خانواده لذت نبرده اند. آنها راه غلطی را انتخاب کردند و باید با جانشان بهای آن را بپردازند. اما بعد از این همه مصاحبه کمتر چیزی باعث تعجب دینگ می شود. "من با کسانی مصاحبه کرده ام که از آن دو جوان هم جوان تر بودند؛ ۱۸ ساله. این حداقل سن اعدام است.

 

قاضی لویی ونلینگ که از نزدیک با برنامه سازان کار می کند می گوید که سیستم حقوقی چین در حال تغییر و تحول است. سیاست های کنونی در چین عبارتند از "کمتر کشتن و احتیاط کردن" و "ترکیب کردن ملایمت و ارفاق با سخت گیری." به گفته او: "این یعنی اگر پرونده جای آسان گیری دارد، ارفاق کنید و اگر باید سخت گیری شود پس سخت ترین مجازات را قائل شوید."/فردانیوز