فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس بهنوش بختیاری در کنار عمو پورنگ



بهنوش بختیاری با انتشار متنی از تجربه‌ حضورش در برنامه کودک و همکاری با داریوش فرضیائی نوشته‌ است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها مشغول کار در برنامه کودک «محله گل و بلبل» است با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته: «توعمرم انقدر از کاری لذت نبرده بودم..محله گل وبلبل دید منو به دنیا عوض کرده..وقتی واسه بچه ها کار می‌کنم روحم جلا پیدا می‌کنه..وقتی عشق خالصانه وبی توقع و رفتار پاکشونو می‌بینم دیگه از هیچ قضاوتی ناراحت نمی‌شم.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری در کنار عمو پورنگ

 

بختیاری اضافه کرده: «پیش خودم می‌گم ما انقدر لیاقت داشتیم که فرشته‌ها دوسمون داشته باشن و مام به عشقشون ساعت‌ها روپا وایسیم..وقتی می‌گن خاله چمنی، دلم ضعف بره و بگم تا آخر عمر برای لبخندتون جون می‌دم.. عموپورنگ که دیگه یه سره جاش تو بهشته که انقدر دعای پاک کوچولوا همراهشه.. خوش به سعادتشون... خیلی خیلی خیلی این کار و دوس دارم و همینطور خسته نباشید اقای علیپور کارگردان گل‌مون..اقای اقاجان‌زاده تهیه کننده‌ای که شبیه هیچ تهیه کننده‌ای نیست و مال سرزمین کودکان است و بس..گل و بلبلیا خسته کار نباشید.. همین الانا از سرکار می‌آیم خونه ولی روحم زنده وشاده..با اینکه جسمم خستس که اونم با یه خواب خوب می‌شه.»

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید بهنوش بختیاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهنوش بختیاری از تجربه کار با عمو پورنگ نوشت (+ عکس)



بهنوش بختیاری که در اولین تجربه کاری خود برای ایفای نقش در برنامه کودکان در سریال «محله گل و بلبل» با عمو پورنگ و امیر محمد متقی همکاری می کند، در تازه ترین پست خود در اینستاگرام از تجربه های کار جدید و مشقت بار خود گفت.

بهنوش بختیاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری


«با امیر محمد متقیان عزیز که معتقدم نصف استعدادشم هنوز رو نکرده بلا..اینجا محله گل وبلبل کاری که دیگر شبیهش رو تجربه نخواهم کرد..عین بهشت بود فضا..بعضیا به من گفتن چرا کار کودک بازی کردی..میخوام بگم یکماه فکر کردم و بعد پذیرفتم...جسارت میخواست و ریسک بزرگی بود...اول به دلیل حال خودم که واقعا نیاز به محیطی خالص و آروم داشتم..(گرچه شب بیداریای این پروژه پوستمون رو کند و اونقدرام ساده نبود)..

دوم به خاطر احترام به کودکان که من میمیرم برای همشون..سوم همه بازیگرای دنیا به کار کودک به عنوان یک رسالت نگاه میکنن..و اصلا کار کودک استایل خودشو داره و حتی ضعیف ترینشم نمیتونه نقطه ضعف کار آدم بشه..

چهارم یادمه اکبر عبدیو..اتیلا پسیانی و حمید جبلی رو وقتی بچه بودم با محله بروبیا میشناختم و تا سرحد جان دوسشون داشتم..دلم میخواس بچه ها منو بشناسن..تا در آینده براشون غریبه نباشم..حالا دوس داشتن دیگه بماند..تصمیم با خود بچه هاس که ما رو دوس بدارن یا نه.. و پنجم خوشحالم که سراپای این کار فرهنگ سازی برای کودکان بود.. توانایی نه گفتن..استفاده از کلمات مودبانه مثل لطفا..فرهنگ معذرتخواهی که شکر خدا در مملکت ما وجود نداره..حتی یه مسوول دولتی هم ندیدیم که بخاطر اشتباهاتش معذرتخواهی کنه..همه کار درستن و ماشالله چیزی که زیاد داریم رو..در مورد تفکیک زباله..خط عابر پیاده..تغذیه صحیح..حسادت نکردن..و دور نزدن آدما..بله یکماه فکر کردم و گل و بلبل رو پذیرفتم..

و حالا وقتی یه کوچولو بهم میگه خانم چمنی بی تعارف ارزشش برام بیشتر از نظر شبه روشنفکرانیه که از زندگی فقط قهوه خوردن و پاریس رفتن و اصطلاحات فلسفی گفتن و تکبر و ادعا و همه بدن ما خوبیم رو بلدن.

 

و از سینما چهار تا اسم بزرگ و فیلمایی که یه گوله کاموای رنگی از اول تا آخر پیچ میخوره و یه پایان مبهم و مجهول و تصمیم با بیننده بنده خدا...میون پیشنهادام گل و بلبل را با تعمق قبول کردم.. چند فیلم سطح پایین در کوران مسائل مالیم بازی کردم و بابتش معذرت میخوام.. چاره ای نداشتم..و بهتون قول میدم که در انتخابهام دقت بیشتری کنم و دیگه فیلم ضعیف از این حقیر نبینید..ولی به این کارم افتخار میکنم و سرمو بالا میگیرم و به بچه ها میگم آسمون آبی..زمین پاک..امکانات..فرهنگ بالا..تغذیه درست..تفریح و خوشی..تلویزیون درست درمون..فیلمای خوب حق همه ما بچه ها و بزرگاس..یاعلی»

اخبار فرهنگی - میزان