فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس‌های نیکی کریمی در فیلمی که راهی جشنواره فجر می‌شود



اخبار ,اخبار فرهنگی ,فیلم‌های جشنواره فجر,نیکی کریمی


اخبار فرهنگی - عکس‌های نیکی کریمی در فیلمی که راهی جشنواره فجر می‌شود

بازیگر سینمای ایران که برای فیلم‌های «دیوانه از قفس پرید» سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد، امسال با دو فیلم در این رویداد سینمایی حاضر خواهد شد.

به گزارش سینما خبر، نیکی کریمی از چندی قبل بازی در فاز دوم مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی را آغاز کرده بود و حضور او در فاز دوم کار، طی یکی دو روز آینده به پایان می‌رسد.

او باقی نقش خود را در سریال تبریزی، سال آینده و در جریان فیلمبرداری فاز سوم ایفا خواهد کرد.

این نخستین تجربه تلویزیونی کریمی محسوب می‌شود. او با وجود آنکه بیش از دو دهه است در سینمای ایران حضوری پررنگ داشته،‌ اما قبل از «سرزمین کهن» بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را نپذیرفت تا اینکه تبریزی، کارگردانی که در فیلم «خیابان‌های آرام» با او همکاری داشته پیشنهاد بازی در مجموعه «سرزمین کهن» را مطرح کرد.

کریمی همچنین با دو فیلم «تمشک» ساخته سامان سالور و «زندگی جای دیگریست» به کارگردانی منوچهر هادی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد شد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,فیلم‌های جشنواره فجر,نیکی کریمی درفیلم تمشک


نیکی کریمی و مهدی پاکدل در «تمشک»
«تمشک» پنجمین فیلمی است که سالور کارگردانی می‌کند و فیلمبرداری این کار در شمال کشور انجام شد. کریمی در این فیلم با مهدی پاکدل و مهران احمدی همبازی شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «حمید و هما زوج ناباروری هستند که تصمیم گرفته اند از راه اجاره‌ی رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می افتد سبب می شود آنها به شناخت تازه ای از خود و پیرامون شان برسند.»

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,فیلم‌های جشنواره فجر,نیکی کریمی


کریمی در نمایی در «تمشک»
«زندگی جای دیگریست» هم داستان بهیار بیمارستانی‌ست که بعد از سال‌ها نجات جان بیماران حالا با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کند. کریمی در این فیلم با حامد بهداد و یکتا ناصر همکاری کرده است.

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
نیکی کریمی تنها کارگردانِ زنِ حاضر در جشنواره فجر٣٣

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 عکس نیکی کریمی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر



اخبار,اخبار فرهنگی,عکس های نیکی کریمی

نیکی کریمی دو عکس جدید از خودش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر منتشر کرده است...

نیکی کریمی دو عکس جدید از خودش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر منتشر کرده است.
دیشب مراسم افتتاحیه جشنواره فجر از دید خانم عكاس زیبا و هنرمند مریم رضوی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس های نیکی کریمی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس های نیکی کریمی

 

اخبار فرهنگی و هنری - سیمرغ