فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس‌های لادن مستوفی و ایوب آقاخانی روی صحنه تئاتر



لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

نمایش «نویسنده مرده است» روایت‌گر زندگی و همکاری یک بازیگر سینما و یک نمایشنامه‌نویس است که این دو نقش را لادن مستوفی و ایوب آقاخانی بازی می‌کنند.

 لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

لادن مستوفی که این روز‌ها در نمایش «نویسنده مرده است» بازی می‌کند، مهر و آبان نیز در نمایش «خدای کشتار» نقش‌آفرینی کرده بود.
لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

آرش عباسی که تجربه کار در سینما را هم دارد، در نمایش «نویسنده مرده است» به هنر هفتم و زندگی خصوصی هنرپیشه‌ها پرداخته است.

 لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

  لادن مستوفی که با نقش‌های سینمایی و تلویزیونی‌اش به شهرت رسیده، می‌گوید از همکاری با آرش عباسی و حضور در عرصه تئا‌تر خشنود است.

 لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی یکی از نقاط قوت این نمایش آرش عباسی را در آن می‌داند که در دام بازی‌های روشنفکری نیفتاده و درام را به درستی به کار گرفته است.
لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

این نمایش با نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی، قصه‌ای جذاب دارد که با بازی لادن مستوفی و ایوب آقاخانی، با تماشاگران به خوبی ارتباط برقرار می‌کند.

عکاس: رضا معطریان
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
7پرسش با لادن مستوفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پگاه آهنگرانی چرا در سینما بازی نمی‌کند؟ + عکس پشت صحنه تئاتر




پگاه آهنگرانی,عکس پگاه آهنگرانی

 

 

این بازیگر در توضیح کناره گیری‌اش از سینما می گوید: «سال‌های قبل، در فصل پاییز که اوج کلید خوردن فیلم‌هاست، 10 تا 15 پیشنهاد کار داشتم که....

 

پگاه آهنگرانی این روز‌ها ترجیح می‌دهد به جای بازی مقابل دوربین روی صحنه تئاتر به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش خبر آنلاین، این بازیگر سینما که از چهار شنبه هفته گذشته با نمایش «شرق شرق است» با کارگردانی مسعود رایگان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته، ادیروز (یک شنبه) نیز در دو اجرای جشنواره‌ای نمایش «پاورقی » از احمد کچه چیان بازی خواهد کرد.

آهنگرانی که از سال گذشته بازی در تئاتر را با کاری از داود رشیدی با نام «منهای دو» شروع کرد و آن را با نقش آفرینی در نمایش «متولد 1361» با کارگردانی پیام دهکردی ادامه داد، در حال حاضر بیشتر مایل است به جای سینما در حوزه هنرهای نمایشی و موسیقی فعال باشد.

 

 

پگاه آهنگرانی,عکس پگاه آهنگرانی

 

 

این بازیگر در توضیح کناره گیری‌اش از سینما می گوید: «سال‌های قبل، در فصل پاییز که اوج کلید خوردن فیلم‌هاست، 10 تا 15 پیشنهاد کار داشتم که در آن میان حداقل 5 فیلمنامه خوب قرار داشت و من می‌توانستم دست به انتخاب بزنم. اما در دو سال اخیر کمتر فیلمنامه‌ای به دستم رسیده است که مرا برای کار راضی کند.»

آهنگرانی با تاکید بر این که سینما حال و روز خوشی ندارد و در حال تعلیق است، می افزاید: «وقتی بسیاری از کارگردانان کهنه کار به حاشیه رانده می‌شوند، تعداد فیلمنامه‌های خوب که مجوز می‌گیرند کاهش می‌یابد و به طورکلی شرایط کار در سینما سخت تر می‌‌شود، بسیاری از اهالی هنر هفتم از جمله من ترجیح می‌دهند به تئاتر روی بیاورند.»

وی ادامه می‌دهد: «در وضعیت فعلی ترجیح می‌دهم یا در تئاتر کار کنم یا در گروه‌های موسیقی ویلن سل بزنم. این دو عرصه هنری مرا راضی می‌کند، به من آرامش می‌بخشد و این حس را به من می‌دهد که دارم کار مفیدی را انجام می‌دهم.»

پگاه آهنگرانی که در 6 سالگی با فیلم « گربه آوازخوان» بازیگری را آغاز کرد، با نقش تداعی در فیلم «دختری با کفش های کتانی» خوش درخشید و به خاطر آن جایزه‌هایی از چن جشنواره داخلی و خارجی برد.

«زندان زنان»، «آتش سبز»، «راه آبی ابریشم»، «ورود آقایان ممنوع» و «آقا یوسف» از دیگر آثار سینمایی است که این بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخته است . آهنگرانی علاوه بر بازیگری، مستند‌هایی چون «سیب»، «تماشاخانه»، «محاکات غزاله علیزاده» و «ده‌نمکی‌ها» را نیز کارگردانی کرده است.... /   khabaronline.ir