فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش ...



 

 

title=

 

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش خود در سریال «از یاد رفته» می‌گوید.عمار آقایی اهل لاهیجان است و بازیگری را از تئاترهای محلی در فرهنگسراهای این شهر آغاز كرده و حدود ۴ سال در این رشته فعالیت كرده است.





اما نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به عنوان بازیگر نقش مرتضی در مجموعه تلویزیونی از یاد رفته كسب كرده است و نكته جالب این كه در نخستین تجربه خود به دلیل شباهتی كه به محمدرضا فروتن دارد، نقش جوانی‌های او را بازی می‌كند و به گفته این بازیگر جوان نقش‌آفرینی و بازی كردن دوران جوانی محمدرضا فروتن یكی از افتخارات بازیگری اوست. با عمار آقایی بازیگر تازه‌كار و امیدوار به آینده گپ كوتاهی زده‌ایم كه می‌خوانید:



▪ چطور شد كه برای بازی نقش مرتضی در سریال از یاد رفته انتخاب شدید؟



ـ گروه تولید مجموعه تلویزیونی از یاد رفته حدود ۵ ماه در شمال كار داشتند. از همین رو آقای حسن‌پور به همراه تیم كارگردانی در مراحل پیش تولید به لاهیجان آمدند و فراخوان دادند.



روزی كه برای پر كردن فرم درخواست رفتم، تعداد بسیاری از علاقه‌مندان دیگر هم آمده بودند تا فرم پر كنند و تست دهند؛ من هم مانند بسیاری دیگر از همشهریان تست بازی دادم و آقای حسن‌پور مرا انتخاب كردند و پس از مدتی تماس گرفتند كه به تنكابن بروم. در آنجا تست گریم و لباس دادم و عاقبت برای بازی در نقش مرتضی پذیرفته شدم و از همان روز اول تصویربرداری كار خود را شروع كردم و جلوی دوربین رفتم و حدود ۸ ماه با گروه بودم.


▪ اولین تجربه مقابل دوربین چه حسی در شما ایجاد كرد؟



ـ در آغاز كمی استرس داشتم چون با دوربین بیگانه بودم. اما با مساعدت خود آقای حسن‌پور تمام استرس و بیگانگی با دوربین طی چند جلسه تمرین از بین رفت؛ در واقع ترسم از دوربین ریخت.


▪ درباره شخصیت مرتضی برایمان بگویید.



ـ مرتضی پسری محجوب و روستایی است كه به اصرار همسر خود در آزمون دانشگاه شركت می‌كند، در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌آید؛ مرتضی نقش اصلی داستان است و كاراكتری بسیار دوست‌داشتنی به سادگی یك پسر روستایی دارد كه یك دوره از زندگی او كه حدود ۱۷ تا ۳۰ سال است را من بازی می‌كنم و از ۳۰ تا ۴۰ سالگی مرتضی را آقای فروتن بازی می‌كند و در كل این داستان یك دوره ۴۰ ساله از زندگی مرتضی و گلرخ را تعریف می‌كند؛ من دوره جوانی و خامی مرتضی را جلوی دوربین رفتم و محمدرضا فروتن با شخصیت تازه‌تر و پخته‌تری نسبت به گذشته وارد می‌شود و شاهد تجربه‌های جدید از زندگی او هستیم.



▪ متن فیلمنامه چطور بود؟



ـ فیلمنامه این سریال بسیار خوب و عالی بود؛ یك درام عاشقانه و زیبا كه من فكر می‌كنم مردم هنگام پخش ، واقعا به این مجموعه تلویزیونی علاقه‌مند ‌‌شوند.



▪ به عنوان آخرین سوال فكر می‌كنید بازی در این مجموعه در تصمیم‌گیری شما برای ادامه فعالیت در این حرفه موثر است؟


ـ من برای ماندن آمده‌ام و همه تلاش خودم را برای خوب دیده شدن و بازی در كارهای دیگر بویژه سینما به كار می‌گیرم و مطمئن هستم كه موفق شوم..../مصاحبه : جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ایا بازیگر نقش هری پاتر نقش رابین را بازی میکند ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این بازیگر زن جوان، نقش اصلی چهار فیلم جشنواره فجر امسال است! + تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر سهیلا گلستانی,فیلم های جشنواره فجر

 

اخبار فرهنگی - این بازیگر زن جوان، نقش اصلی چهار فیلم جشنواره فجر امسال است! + تصاویر

سهیلا گلستانی بازیگر زن جوان ایران در فیلم های «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، «امروز» ساخته رضا میرکریمی، «بیداری برای سه روز» ساخته مسعود امینی تیرانی و « شب، بیرون» به کارگردانی همسرش..

سهیلا گلستانی بازیگر جوانی که پیش از این در فیلم‌هایی چون «نصف مال من نصف مال تو» و «چهل سالگی» ایفاگر نقش‌های کوتاهی بوده است و بیشترین حضور مقابل دوربین را در تله فیلم «دماغ» و سریال «وضعیت سفید» داشته است، امسال با چهار فیلمی که نقش اصلی آنها را برعهده دارد، نامش به عنوان پرکارترین بازیگر زن مطرح است.

این بازیگر در فیلم های «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، «امروز» ساخته رضا میرکریمی، «بیداری برای سه روز» ساخته مسعود امینی تیرانی و « شب، بیرون» به کارگردانی همسرش کاوه سجادی حسینی به ایفای نقش پرداخته است.

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر سهیلا گلستانی,فیلم های جشنواره فجر

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر سهیلا گلستانی,فیلم های جشنواره فجر


گلستانی تجربه ساخت فیلم کوتاه را نیز دارد و آخرین ساخته او بنام «بازگشت» در جشنواره رویش برگزیده شد.

نکته جالب این که او در سه فیلم از چهار فیلم رل مقابل پرویز پرستویی را دارد و در فیلم چهارم یعنی شب، بیرون، پرستویی تهیه کننده کار است.

اخبار فرهنگی - ایسنا