فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

علیخانی بابت واکنش های دو روز گذشته سند رو کرد/عشقی که بهای سنگینی در پی داشت



اخبار , اخبار فرهنگی ,برنامه ماه عسل

اخبار فرهنگی - علیخانی بابت واکنش های دو روز گذشته سند رو کرد/عشقی که بهای سنگینی در پی داشت

علیخانی در شب گذشته به واکنش های دو روز گذشته برخی از مخاطبان پاسخ داد و همچنین بهای سنگین یک عشق را در صحنه ی ماه عسل به تصویر کشید.

شب گذشته در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان "احسان علیخانی" برگ دیگری از "ماه عسل"خود  را ورق زد."علیخانی"طبق روال هر روز با سلام به روی ماه هم وطنان عزیز ، گرانقدر و دوست داشتنی خود و همچنین مخاطبان همیشگی "ماه عسل" گفت : خیلی خوش آمدید عباداتتان در این ماه متفاوت و دلنشین قبول باشد.

 

پس از طنین صدای تیراژ آغازین با صدای "مرتضی پاشایی"علیخانی گفت:  طرح موضوع مهم در برنامه شب گذشته "ماه عسل"، واکنش های زیادی را در برداشت بنابراین شما را دعوت به تماشای آیتم پشت صحنه ی شب گذشته  می کنم .
 

پس از پخش  آیتم عنوان کرد: حال و احوال مهمانان برنامه شب قبل ما را دیدید ولی نمی دانم چرا اینگونه قضاوت می کنید از این جمله خسته شدم .

 

وی افزود: هدف دعوت از جناب" اسدی "در برنامه ،گرفتن رضایت از وی نبود وگرنه به جای دعوت از او ، کسی را که در آستانه بخشش بود دعوت می کردیم و بعد با گرفتن رضایت از او در برنامه دست می زدیم ما به دنبال شوی تلویزیونی نبودیم من در حافظه رسانه ای ام یاد ندارم کسی به برنامه بیاید و بگوید نمی بخشم ، تعدادی هستند که از این حق خدادادی خود استفاده می کنند و نمی بخشند دعوت از جناب "اسدی"تنها به خاطر دفاع از حق خودش بود و این توضیحات امروز من تنها بابت قضاوت‌های شماست.

 

مهمانان بخش اول زوج های دوقلو بودند .دوبرادر دوقلو با نام  مرتضی و احمد سی ساله که هر دوی آنها در اجناس برقی مشغول به فعالیت بودند.آنها در سال 92 با دوخواهر دوقلو ازدواج کرده بودند .آنها نحوه ی آشنایی خود را اینگونه عنوان کردند: در انجمن دوقلوها عضو تیم اجرایی بودیم با خانم هایمان از آنجا آشنا شدیم و بنابراین با این دوخواهر دوقلو ازدواج کردیم والان هم عقد کرده هستیم و دو واحد خانه کنارهم خریداری کردیم .

 

علیخانی گفت : آخه از جون هم چی می خواهید ؟ اوه اوه شما با هم جاری هستید ؟بعد از دو خواهر دوقلو پرسید شما هم از این حساسیت های جاری گری دارید؟ که با پاسخ منفی آنها روبرو شد .

 

علیخانی که از پاسخ آنها قانع نشده بود با حالت مزاح گفت:شما آدم های خوبی هستید ما نمیدانیم این افرادی که ما در جامعه می بینیم کی هستند؟ بعد از پیام بازرگانی علیخانی ذکر کرد در این بخش مهمانانی با دو قصه ی عجیب و متفاوت داریم دو زوجی که پس از 22 سال به هم رسیدند.

 

خانم داستان پر کشش 22 ساله ی خود را اینگونه توصیف کرد: از سن 5  تا 15 سالگی در شهرری زندگی می کردیم و با همسرم رشد کردیم و بزرگ شدیم بعد از سن 15 سالگی تا الان در منطقه ستارخان زندگی می کنیم در این چند سال یک فاصله ای بین ما افتاد .22 سال پیش وقتی من 14 سالم بود همسرم به خواستگاری ام آمد ولی مادرم با ازدواج در سن پایین مخالف بود وکسی نظر من را نپرسید .

 

همسر این خانم از سختی این 22 سال گفت: من هفت سال از همسرم بزرگتر بودم ودر این سالها به خواستگاری هیچ دختری نرفتم و به پدر ومادرم گفتم با هر فرد دیگری ازدواج کنم در عرض یک سال طلاق خواهم گرفت. ده سال اول مادر خانمم مخالفت می کرد ولی یازده سال اخیر خانواده ی من رضایت نمی دادند و می‌گفتند چقدر به خواستگاری برویم و آنها ما را کوچیک کنند  ، نمی رویم تا خودشان زنگ بزنند .

 

علیخانی رو به خانم گفت : همسر شما صبر ایوب داشته خانم شما خیلی صبور تشریف دارید از حرص دادن مردم لذت می برید؟ خانم جواب داد من سعی نکردم جلوی پدرومادرم بایستم . علیخانی که از شرح قصه ی این دو زوج متعجب شده بود گفت: رکورد گینس برای شماست اصلا مردی وجود ندارد که 22 سال با کسی باشد بعد گفت: الان به مردان بر می خورد ،معذرت می خواهم.

 

علیخانی از دوزوج خواست تا سرسخت ترین مخالفان زندگی اشان را نام ببرند که هردوی آنها مادرانشان را جز سرسخت ترین مخالفان زندگی اشان ذکر کردند. علیخانی گفت امان از این مادرها .

 

دوزوج عنوان کردند: ما تا سن 30 سالگی باهم ارتباط نداشتیم علیخانی با شیطنت و تعجب گفت:
یعنی نه !الو، سلام، عزیزم! ،آنها گفتند فقط با نگاه آرام می شدیم علیخانی افزود : بابا شما واقعا فوق العاده اید شما حرف گوش کن ترین دختر و پسر ایران هستید.خانم ذکر کرد من خودم درسن 30 سالگی با همسرم تماس گرفتم  . علیخانی از مهریه خانم پرسید و تا 500 سکه راشنید با دو دست صورت خود را گرفت و بلند بلند خندید بعد خانم ذکر کرد: اما مادر همسرم گفت مهریه افسانه جوانی پسرم بود که رفت ، بعد مادرم خجالت کشید و 250 سکه را توافق کردیم .

 

علیخانی که با شنیدن 250 سکه کمی آرام شده بود نفسی کشید و افزود: پس یک تخفیفی دادید ، مرد متذکر شد : مادر خانمم به من گفت اگر می دانستم اینقدر مهربان هستی هرگز با این ازدواج مخالفت نمی کردم علیخانی که نمی توانست جلوی خنده های خود را بگیردگفت: بالاخره اعتراف کرد؟

 

مرد هم با مظلومیت در تاکید حرف علیخانی گفت بالاخره اعتراف کرد ، بعد علیخانی  که بادست رو پاهای خود می زد افزود: این جمله آدم را آتیش می زند.خانم در ادامه بیان کرد:هنوز  در کنار همسر بودنم را باور نمی کنم ،احساس می کنم خواب هستم چیزی شبیه رویا و بعد اشکهایش سرازیر شد .

 

علیخانی از آرزوی هردو آنها پرسید : خانم گفت  آرزویم خوشبخت کردن همسرم است و اینکه ذکات عشق او را بدهم، ما هر دو بهای سنگینی پرداخت کردیم همه چیز آرام نگذشت  هر دوی ما تاوان دادیم ،خانم تمام این جملات را با بغض و گریه بیان می کرد، علیخانی برای آرام کردن مهمان  گفت :حالا که کنار هم هستید پس چرا گریه می کنید؟ خانم گریه هایش را نشانه اشک شوق و شکر گزاری از خداوند خواند.

 

مرد هم ذکات عشق را همسر خوب بودن برای خانمش تلقی کرد و اینکه هرگز نگذارد همسرش دغدغه ای در زندگی  داشته باشد. علیخانی رو به همسر این خانم گفت: ناراحتی این چند سال را تلافی نکنی ،مرد گفت من خیلی دوستش دارم. علیخانی هم ذکر کرد؛ گواه این دوست داشتن همان 22 سال است.

 

علیخانی پس از خروج از صدف آبی و سفید رنگ ماه عسل خاطر نشان کرد: ذکات عشق را باید بدهند . بابت حرفها ، نگاهایتان و انتقاداتتان ممنونم ، همین اندازه که ما را تماشا می کنید کافی است ،یک حرفهای ناگفته ای  داشتم که فردا برایتان می گویم
ماهتون عسل
اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
واکنش احسان علیخانی به شایعات چند روز اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مدیر مسئول شرق به جنجال کاریکاتور روز گذشته این روزنامه



واکنش مدیر مسئول شرق به جنجال کاریکاتور روز گذشته این روزنامه

این کاریکاتور ربطی به جغرافیا و تاریخ ندارد و تنها عده‌ای از انسان‌ها را نشان می‌دهد که در چرخه‌ای بی‌انتها چشم‌های هم را به روی حقیقت می‌بندند و باز هم تاکید می‌کنم نه طراح و نه روزنامه هرگز فکر نمی‌کردند چنین برداشتی از این کاریکاتور انجام شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: هنگامی که طراح این طرح را کشید در تمام دفتر روزنامه هیچ کس حتی به ذهنش هم نرسید که این طرح می‌تواند ارتباطی با دفاع مقدس داشته باشد.

محمد رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا درباره طرح کاریکاتور روز گذشته روزنامه شرق و اعتراضاتی که دیشب و امروز نسبت به این کاریکاتور انجام شده اظهار کرد: اساساً از هر طرحی برداشت‌های مختلفی انجام می‌شود و هنگامی که طراح، این طرح را کشید در تمام دفتر روزنامه هیچ کس حتی به ذهنش هم نرسید که این طرح می‌تواند ارتباطی با دفاع مقدس داشته باشد.

مدیرمسئول روزنامه شرق تاکید کرد: خود من ۱۸ ماه در جبهه بودم و پدر طراح کاریکاتور نیز جانباز جبهه‌های دفاع مقدس است و اگر می‌خواستیم با این طرح به کسی توهین کنیم در وهله اول به خودمان توهین کرده بودیم.

وی با بیان اینکه چنین برداشت‌هایی بسیار غیر منصفانه و حتی می‌توان گفت مغرضانه است خاطرنشان کرد: بی‌انصافی بزرگی است که چنین تحلیلی از این طرح شده و ما قاطعانه اعلام می‌کنیم که نه طراح و نه روزنامه قصد و غرضی درباره این موضوع نداشته‌اند.

رحمانیان درباره اینکه آیا اخطار کتبی در اینباره به دفتر روزنامه رسیده است یا نه گفت: چیزی به دست ما نرسیده اما شنیده‌ایم که چنین اخطاری داده شده است.

وی افزود: برای دفاع مقدس ویژه نامه منتشر کردیم واز ۴ یا ۵ سردار جبهه‌های جنگ نیز مصاحبه گرفتیم و به این موضوع پرداختیم که اساساً چرا به این موضوع دفاع مقدس گفته می‌شود.

مدیرمسئول روزنامه شرق خاطرنشان کرد: وقتی یک روزنامه این همه مطلب در مورد دفاع مقدس منتشر می‌کند عقلانی نیست که چند روز بعد بخواهد چنین توهینی به موضوع دفاع مقدس بکند و عده‌ای با اغراض سیاسی به این برداشت‌ها دامن بزنند.

رحمانیان در پایان گفت: این کاریکاتور ربطی به جغرافیا و تاریخ ندارد و تنها عده‌ای از انسان‌ها را نشان می‌دهد که در چرخه‌ای بی‌انتها چشم‌های هم را به روی حقیقت می‌بندند و باز هم تاکید می‌کنم نه طراح و نه روزنامه هرگز فکر نمی‌کردند چنین برداشتی از این کاریکاتور انجام شود./ایلنا