فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عزت الله انتظامی:مخاطبان تاتر دیدن...



 

 

عزت الله انتظامی:مخاطبان تاتر دیدن نمایش روال عادی را از دست ندهند

 

عزت الله انتظامی:مخاطبان تاتر دیدن نمایش روال عادی را از دست ندهند.  نمایش روال عادی نوشته ژاك كلوود كریر و باترجمه اصغر نوری،كارگردانی محمدرضا خاكی و با بازی مسعود دلخواه و ایوب آقاخانی ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است.

نمایش روال عادی به كار گردانی محمد رضا خاكی روز چهرشنبه ۳۰ نیرماه میزبان بازیگران و هنرمندان سینما و تاتر كشور بود

به نقل از روابط عمومی نمایش روال عادی، این نمایش چهارشنبه۳۰تیرماه شب میزبان هنرمندانی همچون عزت الله انتظامی ، ایرج راد، حسین پاكدل، فریندخت زاهدی،محمد یعقوبی، آیدا كیخایی، رضا گوران،هرمز هدایت، آزاده پورمختار و افسانه ماهیان بود

انتظامی بعد از اجرای نمایش این اثر نمایشی را بسیار قوی توصیف كرد و توصیه كرد كه تماشاگران نباید فرصت دیدن این نمایش را از دست بدهند، زیرا امروز به این نمایش هایی كه با تفكر مخاطب ارتباط دارند نیاز داریم و این نمایش بسیار خوب بود و من بسیار علاقه دارم دوباره این نمایش را ببینم.

نمایش «روال عادی» بعد از جشنواره بین المللی تئاتر عروسكی (۳۱ تیر تا پنجم مرداد) شش اجرا دارد.

نمایش روال عادی نوشته ژاك كلوود كریر و با ترجمه اصغر نوری،كارگردانی محمدرضا خاكی و با بازی مسعود دلخواه و ایوب آقاخانی ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است .

خبرگزارى ایلنا 


ویدیو مرتبط :
عزت الله انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشك های عزت الله انتظامی تا پیشنهادش برای صداوسیما



 

  اشك های عزت الله انتظامی تا پیشنهادش برای صداوسیما

 

اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر معلولان با حاشیه های بسیاری از جمله ابراز احساسات عزت الله انتظامی همراه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری معلولان در حالی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد كه این مراسم با تأخیر یك ساعته به علت بارش برف آغاز شد.

در این مراسم، معلولان ۱۵ استان كشور در چهارمین جشنواره حضور داشتند كه از ابتدای برنامه هر گروه، استان های خود را تشویق می كردند.

در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری تئاتر معلولان، هنگام ورود عزت الله انتظامی، حاضرین به احترام وی ایستادند و وی را به شدت تشویق كردند به طوری كه اشك های انتظامی جاری شد.

انتظامی كه یكی از داوران این جشنواره بود به صدا و سیما پیشنهاد داد كه تئاترهای معلولان را در زمان معین برای همه جامعه به نمایش بگذارند كه این در خواست با تشویق معلولان روبرو شد.

هنگام تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره، عزت الله انتظامی به شدت احساساتی شده بود به طوری كه بارها و بارها معلولان را در آغوش گرفت و بوسید.

با توجه به زمان اندك وزرا در مراسم ها، صادق محصولی وزیر رفاه تا انتهای برنامه حوصله كرده و از همه معلولان برگزیده تجلیل كرد.

در این مراسم وزیر رفاه وعده داد تا همه شركت كنندگان در این جشنواره با هزینه وزارت رفاه به سفر مشهد مقدس مشرف شوند.

سازمان بهزیستی چهارمین جشنواره سراسری تئاتر معلولان را در حالی به پایان رساند كه به گفته معلولان نمایشنامه ها و همچنین بازیگران نسبت این دوره نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته اند.

در پایان این مراسم معلولان با در دست داشتن پلاكاردهای از سازمان بهزیستی جهت برگزاری این جشنواره قدردانی كردند..../خبرگزارى فارس